Pričaj s njom

Odličan!

Ja sam se navukla na Almodovara totalno, otkad sam pogledala ovaj najnoviji - Koža u kojoj živim. :) Sad gledam po redu dok sve ne pogledam. Ovaj mi je do sad najbolji!

bolje ne može

bizarni zaplet, melodrama; sve me to odbijalo ali kada sam pogledala film ostala sam bez teksta. Bravo , zasluženi Oskar

maravillosa!

Voljela bih sad napisati nešto pametno(dostatno kvalitete filma), možda impresionirati nekog Almodovarovog obožavatelja…Neću se ni truditi. Ovaj filma je remek-djelo španjolske kinematografije(čak i kad nema nijednog remek-tijela za pripadnice ljepšeg spola). Nije još jedan od onih skoro-pa-dirljivih filmova na koji plaču curice. Tu je jedna lijepa komirana balerina i njen ukomirani infantilni bolničar; jedna grrr-power toreadorica i njen neodlučan bivši. Sami likovi su savršeno okarakterizirani(neodlučni i infantilni muški; gdje li sam to već vidjela?!!), scenarij je bizaran, gluma vanserijska…Ma, Almodovar svakako nije smrtnik!!!

Meditacija

Zaokruzena cjelina - tako bi nazvala ovaj esej o (ne)komunikaciji. Savrsenim mazohistickim plesom P.Baucsh, Pedro nas uvodi u ring - borbu materije i psihe,duse. Oduzevsi ratnici tijelo, postavlja ju u meditivno stanje, u kojem je borba puno zesca nego u svijetu materije...I tako Almodovar ponovno razara platno jakim metaforama, pricanjem!

to samo almodovar može!

nacin na koji on prikazuje stvaran zivot i zivotne situacuje je poseban,a takav je da on razgoliti covjeka i njegove osjecaje do gole koze do srzi i to na njemu specifičan način koji je mnogima,kako su rekli:gadljiv,ali za mene je daleko od toga.lagano je bizaran i bolesnjikav ali na jedan prekrasan nacin.jednostavno,sve ti kaže,svi smo ljudi,svi patimo,svi volimo,ne razumijmo se često,zelimo drukcije stvari...scena nijemog filma kad onaj ljubavnik ulazi u nutrinu svoje voljene mi je prekrasna,jer prikazuje žestinu njihovih osjacaj,zauvijek je odlucio ostati u njoj,ili drugim riječima:obožavam te,bez tebe ne mogu.film je prepun takvih slikovitih scena bez puno riječi a s puno emocija.naprosto obožavam njegove filmove!

Very Interesting

Almodovara ili volite ili ne. Njegovi filmovi su karakteristični-totalno zanimljivi, drugačiji i uvijek pomalo nastrani. U životu se nađemo u raznim situacijama i s raznim ljudima. Jedna takva čudna situacija djevojke u komi i njezinog bolničara koji je zaljubljen u nju, prikazana je u ovom filmu. Totalno zanimljivo, pomalo bizarno, ali vrijedno gledanja!

SOLIDNA MELODRAMA

Pedro Almodovar je filmaš kojeg ne mrzim, ali ni ne volim previše. Ne bih se složio sa onima koji govore da je on najbolji španjolski redatelj. Po meni, najbolji španjolski redatelj je Alejandro Amenabar. No, Almodovaru se mora priznati vrlo dobar profinjen vizualni stil koji je samo njemu svojstven. Glumačka ostvarenja su dosta dobra. Pričaj s njom je jako dobra studija međuljudskih odnosa, ali nažalost, film previše nalikuje nekoj eksentričnoj sapunici. Bilo kako bilo, ako volite Almodovara, znate što vam je činiti... Ocjena filma: 3

bizarna ljubav

ne znam kako započeti kratku recenziju koja mora u nekoliko riječi ili točnije u 2000 znakova opisati svu tragiku osjećanja, tj. ovoga filma. genijalan scenarij je uvijek ono što krasi almodovarove filmove. kratki, gotovo minimalistički dijalozi koji govore više od dugačkih monologa mnogih drugih filmova. alomodovar se, kao i uvijek, bavi svojom omiljenom temom: bizarnim ljubavima, samoćom i drukčijim seksualnim opredjeljenjima. također se bavi i nemogućnošću ostvarenja osjećaja, ne zbog psihičke, nego fizičke barijere, što je ovdje koma, u "sve o mojoj majci" spol. u takvim okolnostima, tragedija je očita, sigurna i u svakom trenutku filma svjesni smo tragedije koja je bila ili će se tek dogoditi. lydijina fobija prema zmijama i marcova stara ljubav ih povezuju, ali isto tako i razdvajaju. jer se marco prisjeća svoje veze preko te iste fobije, a ona svoje stare beze preko njegovih priča. i ta antiteza je uzrok nesklada i neodrživosti njihove veze, a taj nesklad njih oboje ne mogu prevladati, pa dolazi do tragične posljedice: nekoncentracije lydije u važnom trenutku, te njezine smrti na kraju. slijed događaja nije logičan. nisam mogao povjerovati u benignov postupak. nisam mogao zamisliti do kakve će bizarnosti, te moram reći groteske, almodovar dovesti svoje likove. ali, sam seksualni čin između tijela u komi i benigna nam je već prije samoga otkrića bio jasan: almodovar nam ga je prikazao u erotskom nijemom filmu. bio je očit. na kraju, čin koji dovodi benigna do smrti, aliciu dovodi do novoga života, u kojemu ona možda i ne mora znati što joj se dogodilo dok je bila u komi. da završim citatom iz jednoga drugoga filma: "neki trebaju umrjeti, da bi drugi naučili živjeti" i to je bolno istinita rečenica. ovaj je film bio samo nastavak mnogo boljega filma Sve o mojoj majci. ocjena 7/10

odlican

citam komentar, ma nije stvar u tome, u gadljivim situacijama, stvar je u naslovu, odnosno sto nam je genijalni almodovar htio reci s tim. fakat ljudi, stvar je u prici. razgovor rjesava puno, a svima nam je neugodno. ne treba, pa o tome i govori film, razgovarajmo, budimo iskreni. u ovoj ludnici od svijeta to je ono sto nam treba, iskrena komunikacija, pa makar i mailom

Veliki, najveći Almodovar

Pedro je valjda jedini redatelj koji može na platno prenjeti potpuno gadljivu situaciju iz života, a da ona ne samo da nije gadljiva gledateljima, već i simpatična... To ipak može samo Pedro... Ako niste gledali ovaj film, nemojte to nikome priznati, već trk u videoteke i kući pred televizor...