Step Up

Društveno-koristan rad

Bivša plesačica Anne Fletcher debituje kao režiser sa sladunjavom ljubavno-muzičkom dramom. Duane Adler je autor priče 'Step Up', od koje je i nastao scenario, zahvaljujući saradnji s Melissom Rosenberg.Tyler Gage (Channing Tatum) je dokoni mladić koji svakodnevno gluvari s ortacima, braćom Carter, starijim Macom (Damaine Radcliff) i mlađim Skinnyjem (De'Shawn Washington).Posle jednog nestašluka, Tyler biva uhvaćen i izvlači deblji kraj: osuđuju ga na 200 sati društveno-korisnog rada u elitnoj umetničkoj školi u Baltimoreu. Tamo nailazi na hladan prijem od strane direktorke Gordon (Rachel Griffiths).Počinje da radi kao domar i u početku je odbojan prema učenicima ove škole, koji s mladalačkim entuzijazmom vredno rade, kako bi izbrusili svoj talenat za umetnost.Međutim kada slučajno naleti u salu za ples i vidi zavodljiv nastup lepe balerine, stvari počinju da se menjaju.Ubrzo, Tyler i Nora (Jenna Dewan) započinju saradnju, koja će se možda izroditi u nešto više, u nešto što bi moglo totalno da im preokrene živote...Radnja ima strogo definisan ritam, baš poput neke plesne tačke, pa je stoga lako predvidljiva, lišena bilo kakve neizvesnosti.Vidljiva je hemija između nosilaca glavnih rola, pa se izvlači logičan zaključak da su Channing Tatum i Jenna Dewan opravdali očekivanja. Njih dvoje su zapravo toliko 'ušli' u svoje likove i zbližili se na setovima, da su kasnije postali ljubavni partneri i u stvarnom životu.Angažovanje nekih faca iz sveta muzike je pametan potez, jer recimo Mario kao muzički producent Miles Darby, podiže nivo, dajući filmskoj priči neophodnu dozu verodostojnosti.Solidna muzika (zasluge pripadaju Aaronu Zigmanu) i nekoliko scenski efektno napravljenih plesnih tačaka, doprinose vizuelnoj dopadljivosti filma, naročito mlađoj populaciji.Nažalost, glavni nedostatak krije se u činjenici da režiserka početnica, nije izbegla zamke u vidu brojnih, otrcanih klišeiziranih situacija.A to kvari opšti utisak, pa film zaslužuje da ga svrstam u kategoriju prosečnih.Kako pruža lagodnu zabavu, prožetu ljubavnom tematikom, sigurno je da ima svoje poklonike odnosno određeni krug profilisanih poštovalaca ovog podžanra drame.

super je

mislila sam da je jadan dok ga nisam pogledala..super je...

step up

film mi je dobar ai mi je bolji njegov sljedbenik.

Može li biti bolji?!

Film je zaaaakooooon!!!!! Gledala sam već pet puta!

sve je super!

ovaj film jedan je od mojih najdražih!!dfinitivno moj najdraži lik je tyeler; pre zgodan dečko koji se našao u ovoj strogoj plesnoj školi. jedan od razloga zašto mi se ovaj film sviđa je i puno plesa i muzike. i jedva čekam da izađe dvojka

nije loš

nije loše, iako mi je prljavi ples i take the lead s Antoniom Banderasom za nijansu bolji...ali ja volim ovakvu vrstu filmova, možda nisam objektivna ali meni je film ok!

KLIKNI!!!!

POTPUNO KRIVO OPISAN FILM!ZA NEKOG TKO GA NIJE JOŠ POGLEDAO DOBIO BI POTPUNO KRIV DOJAM O FILMU!

step up

sladak channing tatum popravlja cijeli film

step up

ugodno,ne umara,toliko puta ispričana priča a opet ima nešto.

Moderna bajka

Drugi naslov tome se ne može dati,prava moderna bajka...dvoje ljudi koji se u početku ne vole, spaja ih nešto što jako vole, i na kraju shvate da se u biti jako vole. Slažem se da gluma nije ništa specijalna ali zato je ples jako dobar. Ima scena gdje se možeš nasmijat, ima scena koje su potpuno isklišeizirane ali uz dobru ekipu film se može pogledat. U biti, film je OK ali znate ono :"Prestvarno da bi bilo istinito"- e pa to je to u ovom filmu, neznam baš dal je to moguće. Ipak volim malo realnije ilmove al' gušti su gušti!

step down

čim procitate opis--"siromasni buntovnik i razmazena primabalerina" sve vam je jasno..jos jedan glupi slatkis...jedino mi NIKAKO nije jasno ova recenica: "Novi film za ljubitelje Prljavog plesa." --->molim??? zar se takvo nesto moze uspoređivat sa prljavim plesom. nije da sam sad 100%-tni fan prljavog plesa, al molim vas!! jedino dobro u filmu je sto mozes pogledat malo plesa, ono tko nema MTV, ovaj film ce mu posluzit kao da gleda malo duzi spot. I kraj je ok, al to je to - ples. e i poster od filma je ok...dode ti da upises ples neki, il da se zaposlis u nekoj plesnoj skoli kao smetlar/ica i onda oni OTKRIJU kako dobro drzis metlu i cistis podove bas po njihovom ukusu i ponude ti da pohađas njihovu skolu :-))nek mi javi tko uspije

Ocjena recenzije: 4.2 Tvoja ocjena: -

Ništa

Slatko, ali ništa više. Ne valja.

cool

fora film

Step Up

Zanimljiv spoj različitih vrsta glazbe i pokreta.Tema već viđena.Ljepotica i Zvijer se mrze da bi se na kraju od tolike mržnje zaljubili.I sve to ukomponirano dobrom koreografijom i odličnim soundtrackom (skinila sam ga :) i stvarno je odličan). Naravno "sretan" par ima mnogo problema koji se rješe na završnom plesu,ništa neočekivano ..... svatko dobije što je htio i ostvare im se svi snovi - znate happy end. Gluma nije nešto što krasi ovaj film.Zato što znaju plesati ne znači da nešto dobro gluma,ali nije ni baš tako odvratna da se film ne može gledati.Glavna glumica Jenna Dewan je bolje od Channinga Tatuma samo iz razloga šta nema onaj glupi naglasak koji je problem i u filmu "Fast and Furious - Tokyo Drift". Film je u mnogočemu sličan prljavom plesu ali sa boljim koreografijama.Sviđa mi se i sporedna priča ljubavi između pjevača Maria i pjevačice Drew Sidore koji su doprinjeli kvaliteti filma,što u plesu i definitivno u glasu. Film je vrijedan gledanja i može se pogledati i više od jedan put i zaslužuje mjesto u mojoj filmskoj zbirci.Isto tako soundtrack je hvale vrijedan i toplo ga preporučam.