9 orgazama

sex sex i još malo sexa

imam osjećaj kao sa je ovaj film trebao biti poetično-lirska oda jednoj ludoj ljubavi, ali nekako nisam baš stekla taj dojam. Scene seksa su izvrsno snimljene i ne bi se složila da su poput soft-pornića, ni jedan soft (a i malokoji hard) pornić izgleda ovako stvarno. Nažalost to je jedina vrijednost filma. Koliko god kemije bilo među glavnim glumcima, meni su oboje nakako nezanimljivi i čak pomalo antipatični.

9 songs

Uvijek mi se svidja naslov filma preveden na nas jezik:) kako se ne bi netko neugodno iznenadio uzimajuci film naslova 9 pjesama:) Definitivno svatko tko ocekuje napetu radnju, romantiku, dramu ne treba uzeti ovaj film. Jer on je samo neamericki prikaz jednog sjecanja na vezu. Pa prema tome niti likovi nisu „sareni“ dobro odjeveni, umaskirani i nadasve srdacni. Onakvi na kakve smo uostalom navikli. Meni su se zapravo zbog svega navedenog svidjeli. Istina je da se osim koncerata i sexa (daleko od soft porno) nis drugo niti ne vidi ali to je ipak samo sjecanje a sjecanja su vise nalik ovome. Isprekidana i puna samo najdojmljivijih trenutaka.

Dosadan film bez radnje

Prekratak film (69!!min), sa dosadnim ubacivanjem koncerata svako malo, bez radnje, samo sex i sex. Da sam htjela gledat samo sex, posudila bi pornić. Premonoton film kojeg cak ni scene eksplicitnog seksa nisu uspjele napraviti zanimljivim. Nebi ovo nikome preporucila, posudite bilo koji pornic umjesto ovoga.

Devet pjesama

Nenadahnuto preveden kao "Devet orgazama", erotska drama (zapravo, meki pornić, ako ćemo biti sitničaviji) "Devet pjesama" prvenstveno je naznaka nečeg kvalitetnog. Gruba skica. Kao da je autor napravio sinopsis nečeg velikog i nadopunio ga živim nastupima nekoliko indie bandova (posebno hvala za Primal Scream!). Dva se lika, momak i cura, uglavnom praše i obilaze Brixton Academy. Slušaju cool mjuzu, konzumiraju droge i žive razuzdano. Uživaju skupa (prvenstveno u seksu, jer nam o mnogo čemu drugome redatelj baš i ne daje komentara), pa malo manje, pa onda ne, pa opet krene nabolje i na kraju ona otputuje u Ameriku. A on završi na Antartici. Ne kažem da je sve to prazno ili loše, samo da je površno i da je zaslužilo bolji tretman. Ideja s devet pjesama kao devet poglavlja priče nije nezanimljiva, ali glumci su – možda i zbog škrtog scenarija – neraspoloženi i blijedi, koliko god dali "sve od sebe".

Necenzurirano :)

Očekivala sam puno suptilniji prikaz seksualnih scena i ostala sam iznenađena koliko je sve otvoreno to prikazano...ali skroz otvoreno!!Ali jako zanimljivo, nešto novo sam i naučila :) šala,šala.....Za sve one libelarnijih pogleda preporučam ovaj film.Glumcu su nepoznati i to čini ovaj film još zanimljvijim!Teme u biti nema jer to gl.glumac priča o curi koju neće zaboravi i o njihovoj vezi!Čut ćete puno dobre muzike i vidjet puno scena seksa!Pa 'ko voli nek' izvoli :)