Indiana Jones: Otimači izgubljenog kovčega

Indiana

Moze proci........

Indiana Jones - Početak

Gledao sam ga davno ali odlučih osvježiti sjećanje i opet me oduševio. Definitivno uloga života Harrisona Forda. Neponovljiv je, film kao i svi ostali nastavci obiluje izvrsnim akcijskim scenama, humorom, odličnom kamerom. Dobiva na težini jer je prvijenac.

Pustolovina

Za sve one koji vole pustolovine ovo će biti izvrstan film.Veliki sam fan filmova o Indiani Jonesu i inače se nadam da će izaći još jedan vrhunski uradak o Indiani.

IJ - prvi dio

U iscekivanju novog (cetvrtog dijela) krecem iz pocetka. DVD, naravno. I nakon vise od 15tak godina film je super! Legendarne scene tipa: velika kugla koja se kotrlja hodnikom, lik koji napda Indianu i mase macem, a ovaj zbunjen, jednostavno uzme pistolj i upuca ga....PREDOBRO :)))

Početak najzabavnije filmske trilogije

Dva klinca u tijelima odraslim su se igrala na plaži, pričali o svojim idejama, željama, filmovima koje vole i kako bi voljeli da film izgleda, i rezultat svega bio je Indiana Jones. Ovo je jedan od načina kako bi se moglo opisati Spielberga i Lucasa i nastanak ideje o neustrašivom i neobičnom junaku (arheologu) koji je postao jedan od najpoznatijih i najomiljenijih filmskih likova. Svemu tome još se pridoda izvrsni Harrison Ford u naslovnoj ulozi i uspjeh je zagarantiran. S ovim filmom uspjelo se postići nemoguće. Film je nastao po uzoru na jeftine i prilično budalaste pustolovne filmove i serije iz 50-ih i 60-ih godina, ali način na koji je to spomenuti dvojac ukombinirao sa non-stop akcijom, humorom, egzotičnim lokacijama, ultimativnim negativcima (nacistima) je jedinstven i neponovljiv. Najbolji primjer svemu tome je uvodna scena filma. Ona baš i nema prevelike veze sa ostatkom filma (što se radnje tiče), nego više služi kao svojevrsni trailer za film i gledatelju ukratko pokazuje što ga očekuje u ovom filmu. Iako u filmu postoje određene nelogičnosti koje su očite, (npr. famozni Indyjev šešir koji mu nikada ne padne s glave) one danas djeluju simpatično i ,u neku ruku, postale su zaštitni znak filma. Ako ovaj film (bolje rečeno, cijelu trilogiju) nemate u svojoj kolekciji, preporučam da ga obavezno nabavite, jer radi se o filmu koji i nakon više od 20 godina i više desetaka puta gledanja djeluje svježe, originalno i zabavno.