Wendigo

Nedovršeno

Čudan film, moram priznati. Vidim da ga se u prethodnim recenzijama većinom pljuje, ali ja sam po njegovu završetku bio zadovoljan. Radnja se sporo oblikuje ne dajući previše mjesta horor elementima. Ipak, osjećaj stalne i nepoznate jeze prisutan je kroz cijeli film, a upravo je to ono što čovjeka najviše plaši, nepoznato. U tom je segmentu redatelj uspio, a da se malo vještije koristio kamerom, te da nije cjelokupnu priču podredio međuljudskim odnosima, dobili bismo možda i ponajbolji horor u zadnjih nekoliko godina. Ovako nam ostaje žaliti što sjajna atmosfera nije začinjena logičnijim završetkom ( pošto se kakti Wendigo i pojavi )jer je film imao sve preduvjete za to. Čak je i gluma jako dobra, ali potpuno neiskorištena, što još više pojačava osjećaj nedovršenosti. 3/5

HATED EVERY BLOODY SECOND OF IT!

Rezisera treba protjerat sa lica Zemlje !!! Film nevjerovatno glup..citavo vrijeme se nadate da ce se nesto uopste desiti !!!!Ne morate se brinuti kad ce te film poceti gledati jer je apsolutno svejedno.. ustvari zasto ga uopste pocinjati gledati ..ionako se nista nece desiti! Uzaludno potrosena 2 sata zivota.... bolje je gledati i "Crossroads" od Britney Spears nego ovo besmisleno smetljarsko djelo!!! oVAKVO NESTO uvredljivo je nazvati filmom...jer ovaj jadan scenarijo nije ni F od filma!! Mislim da bi i biografija od Paris Hilton bila zanimljivija od ovoga!!!

loše

od dobre priče autori su, umjesto potencijalnog hita, stvorili sasvim prosječan film, horor-dramu u kojoj se jednostavna i previše naivna radnja pokušava zamaskirati dramatskom notom o obiteljskim odnosima. mislim da je ta stara legenda o šumskim stovrenjima mogla i trebala biti iskorištena mnogo bolje od ovoga. ovako smo dobili loš film, koji kao da vrvi neostvarenim pretenzijama redatelja i koji se brzo zaboravlja.

Čudne šumske legende

Kako je na poleđini DVD filma posalo mnogo pohvale uglednih listova, mislio sam da je film nešto veliko. Sama priča se činila dobrom te sam očekivao mnogo napetosti i strašne atmosfere. Međutim, dobio sam suprotno: Wendigo nije bogzna kako napet iako se ne sjećam da li sam se uopće prepao koji put. Legenda o Wendigu mi se činila nerazumnom na kraju filma, klinac kupi u dućanu neki drveni kipić (Wendigo se zove) i počne priviđati duhove indijanaca, pa čak i u svojem ocu koji doživi nesreću kad ga neki tip ustrijeli puškom, te ga zatim, mislim, opsjedne nekakav duh. Uvjerenja sam da je ovo nekakav 'blair witch project-wannabe' film, al je razočarenje. Ona scena seksa je odlicna, pa umjesto 2/5 dajem 3/5 :-)

Razočaravajuće!

Nisam gledao "Habit", ali sam "njušio" dobar horror art-predznaka. Počelo je dobro, ali svakom daljnjom minutom, sve dosadnijim naznakama "nečega", moje je razočarenje bilo veće. Stil kojim je film pravljen još mi se i sviđa, iako ga ne opravdava uvijek fabula (pa se čini i artistički šminkerskim). Ali, to je, više-manje sve. (2/5)