Apocalypto

VRH!

Neponovljiv!

Odlično

Film traje preko 2 sata, a ja sam ga odgledo u dahu. Drago mi je da je film rađen na starom majanskom umjesto na engleskom jeziku, jer mislim da ovako izgleda puno autentičnije i dojmljivije. Akcije i krvi ne nedostaje, ima brutalnih scena, a jedino što želiš cijelo vrijeme je da Jaguarova Šapa uspije izvuć živu glavu i pobjeć ratnicima Maya i osvetit se za ubojstvo svog oca i ostalih pripadnika plemena.

Inspiracija ante portas

Ovo je jedan od filmova koji pomjera granice vrijednosti i nisam baš optimista da će se uskoro( u narednih par godina) pojaviti ovako odličan film, s obzirom na trend komjuteriziranih filmova koji su preplavili filmsko tržište i koji su toliko glupi da se čovjek ne može opustiti nego naprotiv samo iznervirati od silne gluposti koja iz njih izbija.Apocalypto je kultni film za ocjenu 5 ko kuća.''JA SAM lAVLJA šAPA.oVO JE ZEMLJA MOJIH OČEVA.oNI SU NA NJOJ LOVILI I JA ĆU NA NJOJ LOVITI I U NJOJ OSTAVITI SVOJE KOSTI''iNSPIRATIVNO....DO JAJA.

Odlično

Iako se pisalo prije dovršetka filma da će bit glupost jer Gibson nije nije unajmio neke odlične i poznate glumce, nego autentične. Film je zaista odličan. Žrtvovanje ljudi, mučenje, strah, ismijavanje... nekoliko puta vam dođe da se zapitate uh, što bi ja da sam u ovoj situaciji? Film vjerno prikazuje drevni narod, i ako mu ne zamjerimo neke sitnice koje nisu ni bitne u samom sadržaju, film je za 10.

Apocalypto

Jako dobar film, možda malo previše brutalan ali u svakom slučaju ga treba pogledati.

Uopšte nije toliko krvavo kako mnogi tvrde

Kao prvo, stvarno ne znam šta je toliko krvavo i gnjusno u ovom filmu kao što mnogi komentarišu. Puno više sakaćenja i krvi je već viđeno ranije i mislim da ne treba dizati toliku prašinu oko toga. Inace smatram da je najveća greška ovog filma upravo Mel Gibson i filmska reputacija koju su mu pomalo nezasluženo prišili. Čovjek je napravio tri filma i svaki od njih je imao takvu priču u kojoj su krvave scene bile neizbježne- kako prikazati Isusove patnje bez krvi, ili ritualno žrtvovanje drevnih naroda bez prikaza tog žrtvovanja ili pak masovne bitke sa sjekirama, kopljima i mačevima bez odsječenih udova i prolivene krvi. Apocalypto inače nije loš film- tehnički aspekt filma je besprijekoran, glumci takođe, Gibsonova režija je na mjestu. Sve OK. A što se tiče samih historijskih činjenica, one su bile pobrkane i u Hrabrom srcu ali to u ono vrijeme nije skoro nikome smetalo(a kamoli da se svi odjednom dignu kao zadrti historičari)... u međuvremnu, Mel Gibson je došao na loš glas. U svakom slučaju vrijedi pogledati, a potom formirati sopstveno mišljenje bez uticaja tuđih mišljenja

Filmčina

u jebote filmčine,prvo sam mislio šta ga je sad Gibson nasrao,al nakon pogledanog samo sam zinuo(ma i dok sam gledo).kamera,priča,akcija,efekti i još jednom akcija koja ide ruku pod ruku sa odličnom kamerom će vas ostavit bez daha,dobro ajd ima tu i tipičnog gibsona -krv do koljena,brutala i porođaj-skužit će te kad pogledate - a kraj je u Shymalan maniri što je kod mene plus,jedan od filmova godine

Ja zadovoljan!

Neću dužiti! Iako film ima puno ''logičkih'' rupa i krvi, meni je nekako dobro legao. Možda zbog onog jezika, možda zbog đungle i prirode, možda zbog završetka... nema pojma! Davno sam ga gledao u kinu, a sad mi pao na pamet pa sam morao nešto napisati!

fantasticno epsko djelo

apocalypto je remek djelo.Mel Gibson je ovaj put napravio pun pogodak. Film doista pogadja bit . Preporujucujem film. ocjena 5.00000

Apocalypto

Da budem otvoren, ne volim mela Gibsona. Kao redatelja, mislim, jer ga smatram ne samo precijenjenim, već i famu oko njegovog rada smatram precijenjenom i nepotrebnom. "Hrabro srce" bilo je zanimljivo, ali ništa više od toga; "Pasija" je bila sadističko umjetničko preseravanje; "Apocalypto"... Da, fino je to s jezičnom autentičnosti, s glumcima naturščicima i naturalističkim pristupom (opet), ali odgledavši još jedan Gibsonov film, pitam se... čemu? Dirljiv je to poluakcić, s dosta neuspjele simbolike (čak se i završna scena s dolaskom konkvistadora čini prilično glupastom, onako "prišivena" filmu) i viška ambicija zagubljenih u dezorjentiranom pretencionizmu. Reći ću još samo, onako okvirno, jer mi se ne da više pametovati - lošije od "Hrabrog srca", bolje od "Pasije".

Apocalypto

NAŽALOST PREMA OVOME FILMU MORAM BITI KRITIČAN IZ JEDNOG RAZLOGA A TO JE DA MEL GIBSON KAO REDATELJ I GLUMAC MOŽE PUNO PUNO BOLJE ALI SAD STO JE TU JE ALI U SVAKOM SLUČAJU TKO JE ŽELJAN AKCIJE KLANJA I PODNEVLJA MAJA TO JE FILM ZA NJEGA:)

Sjajno :)

Nastranu i autorova idejna motivacija i brojna častohlepna naklapanja nadrianalitičara - pa, zaboga, ja gledam film i, prema tome, ja mu dajem smisao, upravo na isti način na koji smisao dajem dobroj porciji punjenih paprika: meni su sjajne, a vama mogu biti degutantne. Dakako, autor ili tkogod drugi može svojim mišljenjem dati kakav naputak ili smjernicu, ali ništa više od toga. Napokon, ne dogodi li se nerijetko da stvar ispadne baš suprotno od onoga što je autor želio postići, a cijeli svijet odvali od oduševljenja. Jasno? Naravno da je jasno. Dakle, riječ je o sjajnoj ekranizaciji ideje po kojoj silina (jačina, moć, koncentrirana sila), bez obzira na svoj kvalitativni etički predznak, uvijek biva pobjednikom. Remek djelo.

Fenomenalno

Film je fenomenalan ,a Mel Gibson je pokaZao i dokazao koliko vredi.Njegova karijera reditelja bice vrlo uspšna,verujem uspešnija i od glumačke

vizualno dojmljivo,ali...

film je ok,kazem vizualno dojmljiv,vrlo dobro režiran,dobro odglumljen,sadržajan,ali meni jednostavno nije legao.ne znam iz kojeg razloga ali pomalo mi je mučan a vjerojatno mi se nije svidi zbog jezika na kojem je snimljen ali ipak objektivno dobar film.

biser

remek djelo jedan među 5 naslova u posljednjih 10 god.fantastično

Vizualno remek-djelo

Mel Gibson u stvarnome zivotu ne ostavlja dojam potpuno prisebne osobe, ali ono sto mu se mora priznati je to da stvarno zna snimiti film. Od prvoga kadra prikazivanja obicnoga grmlja vidi se da covjek jednostavno zna. Najimpresivnija slika filma je pogled male djevojcice u glavnoga junaka prilikom prolaska zarobljenicke povorke kroz selo na zrtvovanje. Nazalost, i ovaj film nije lisen pretjerivanja. Tako je glavni junak brzi najvjerojatnije od najbrze zivotinje na zemaljskoj kugli, zatim prezivljava skok s vodopada...Ali ipak, vecih zamjerki nema. Ovakvi filmovi se gledaju u kinu, prvenstveno zbog izvrsnog vizualnog dozivljaja. Na DVD-u ovakva vrsta filma jednostavno gubi snagu. Obavezno gledati.

i domorce ubijaju,zar ne

nježan prikaz naseljavanja netaknute prirode i otimanja onog što vrijedi.ipak nekima alkohol koristi,tako da si je mel dao truda i svaka cast na dva sata đungle

Apocalypto

Ocekivala sam puno vise! :(

Odlična drama prije svega

Prvi utisak na sve koji odgledaju film je surovost i nasilje koje je doista izraženo u tolikoj mjeri da zaokupi pažnju gledatelja u največoj mjeri ali film iza svega toga krije odličnu priču koja vam ostavlja gorčinu u želucu nakon odgledanog filma. Samim time film se mora smatrati odličnim jer izaziva jake emocije i tjera na razmišljanje ,a to je upravo to što označava odlične filmove koji ostaju u sjećanju i ne izblijede nakon slijedećeg odgledanog filma.O povijesnim činjenicama, završnoj poanti i načinu prikaza filma se može nadaleko i naširoko raspravljati ali završna ocjena rada Mela Gibsona na ovome filmu mora biti pozitivna.

Kraj jedne civilzacije

Može se reći da je Mel Gibson još jednom uspio. Ne toliko što se kvalitete filma tiče, jer koliko god bio dobar, ipak je lošiji od ''Pasije'', i pogotovo ''Hrabrog srca''. Sigurno je jedno; Gibson je opet uspio snimiti kontroverzni film o kojem se više pričalo za vrijeme snimanja, nego nakon svjetske distribucije. Razloga tome je bilo više (previše nasilja, navodna netočnost prikazivanja kutlure Maya, cijeli film snimljen opet na izumrlom jeziku, i sl.) Doduše, kod ovog filma se i teško držati činjenica budući da se radi o vremenu i o narodu o kojemu i danas ima više nepoznanica, nego što se zna o njemu. Gibson je prikazao tu istu kulturu u svoj svojoj lijepoti, surovosti a i tajanstvenosti, jer je dolaskom ''bijelog čovjeka'' i civilizacije naglo prestala postojati jedna druga civilizacija o kojoj malo znamo. A sada malo o filmu. Priča filma predstavlja najslabiji dio jer je krajnje pojednostavljena (junak bježi od svojih otmičara kako bi spasio svoju obitelj) i prepričana x-puta u mnogim drugim filmovima i vremenskim razdobljima. Moje mišljenje je da je upravo zbog toga priču trebao učiniti što dinamičnijom, a kada se gleda u film u cjelini, to nije slučaj. Srednji dio filma je previše razvučen i mogao se skratiti za 20-ak minuta, ali upravo u tom dijelu je Gibson prikazao sve strane kulture Maya. Tek od trenutka kada glavni junak pobjegne i počne njegov bijeg film dobije na dinamici i to je sigurno najbolji dio filma. O glumcima ne treba puno pisati, jer je riječ o nepoznatim imenima o čijim se glumačkim vrlinama skoro ništa ne zna, ali treba priznati da su ovdje svoj posao solidno odradili. Zaključak je da se radi o kvalitetnom filmu, koji se nekima i neće previše svidjeti zbo previše nasilja i hektolitara krvi, ali mene film nije razočarao, i očekujem s nestrpljenjem iduće Gibsonovo djelo.

remek djelo

nemam komentara!!!!!!!

Apocalypto, ocjena - 2!

Film kojemu kritičari ili daju ocjenu 10 ili 1. Ili ga do besvjesti hvale ili kritiziraju. Ja sam u onoj drugoj skupini, skupini kojoj se film nije posebno svidio. Zašto? Film je turbo prazan. Samo klanja i ubijanja. Više mi liči na neki dokumentarac. Stvar je u tome što se tome i temelji, klanje za klanjem, vađenje utrobe za vađenjem utrobe... Kladim se da je od onih 80 milijuna dolara 70 milijuna utrošeno za crvenu boju kao simulaciju krvi. Onih 10 milijuna su glumci (za koje nitko nikada nije čuo) i ostala postava iza kamere. Po meni, ocjena ovog filma je 2.

Odličan Film!

Meni je ovaj film stvarno super,tako da ću ga sigurno pogledati još koji puta,kao i svaki meni dobar film!

nije lose

film je dobar. odlicno je uradjen. slika, kadrovi, sve bez zamjerke. mada, prica je pomalo"mlaka" i pretjerana. kad gledas film, dodjes do momenta kad kazes"e j*bga sad", npr.porodjaj zene u spilji, skakanje sa litice kad par"neprijatelja" gubi zivot, a nas heroj ziv i zdrav. ipak, film je dobro uradjen i dala bih mu, u globali, ocjenu 3,5. uzgred, kada je "pasija" u pitanju-eh tu nemam zamjerke.a ovdje bih posebno izdvojila scenu kada ih dovedu u hram."krvavi pir" je sjajno prikazan

Gdje je tu propast?

Gledano s naše strane, ja u ovom filmu ne vidim priču o propasti jedne civilizacije, već samo još jedan Gibsonov uspješni dokaz da zna snimiti nestandardni holivudski film. Za to čista petica, za film samo trojka. Mel, mislim da je dosta povjesti, krvi i sličnih scenarija, to smo već doktorirali. možeš ti i bolje.

Pasija 3 ?

Ako gledamo suštinski, Pasija je bila orgija nasilja i krvi. Apocalypto nije ništa bolji, samo je mjesto radnje drugo. Prihvaćam da je ljutska povijest prepuna nasilja, ali eksplicitno nasilje radi samog nasilja je bezrazložno. Zbog toga je film prosijek, kojeg malo izdiže kvalitetna fotografija i lokacije snimanja. Ništa spektakilarno. Kako je Mel krenuo, sljedeće je na redu uporizorenje Španjolske inkvizicije (Pasija 3). Tu bar ima materijala za nasilje.

REMEK DJELO

apsolutno remek djelo ... briljantno remek djelo ... veličanstven film ... u svakom smislu ... GibSONovo zvono za uzbunu ... Svijet odlazi u propast ... Kraj je blizu ... REMEK DJELO ... Otvorite svijest i pronađite u sebi ovo remek djelo ...

Ocjena recenzije: 2.17 Tvoja ocjena: -

izvrsno

film je ostavio jak dojam na mene...priča odlična,glazba fenomenalna,krajolici božanstveni,akcije non-stop,pa što biste više poželjeli? da, i krvi dosta,ali meni ne smeta nego baš pojačava dojam cjelokupnog uradka...mel gibson pokazao se kao odličan redatelj...bio mi je žao kad je film završio

bi, ne bi...

ima puno dobrih komentara ovdje, al da i ja pridruzim svoj. ne mogu reci nit da sam odusevljena, nit pretjerano razocarana. prema najavama: "film o propasti majanske civilizacije!", ocekivala sam nesto potpuno drugo. Taj film ponegdje daje naznake te teme,prilicno diskretno, a u prvom planu je to osobna, obiteljska prica, smjestena u nama zanimljivo i misticno doba, ispricana na kul jeziku (daje na tezini filmu) te snimljena na egzoticnim lokacijama. I to je to. Prica je uglavnom dobro vodjena, osim nekih vrlo naivnih trenutaka, i predvidljivih razvoja situacija. Tek tu i tamo se zapitas sto sad? al, mel je valjda ipak racunao na prosjecnog americkog gledatelja. Nasilje, uglavnom opet u bespotrebnim kolicinama, jer on nikako da shvati da lokve krvi, organa, mrtvih tijela i sljapkavih zvukova nisu onaj faktor koji cini film dobrim/zanimljivim. Naspram pasije, jos smo dobro i prosli. Sve u svemu, vidljiva je redateljeva fascinacija nekim davnim,divljijim,drugacijim vremenima, ali mogao bi o publici koju to zanima poceo razmisljati kao ipak malo zahtjevnijoj. 3,5 za hrabrost u koristenju nepoznatih glumaca i majanskog jezika.

Nikako se odlučit?!

U jednom trenu film mi je izvrstan a u drugom bezveze. Mel Gibson je još jednom napravio spektakl oko kojeg se digla velika buka. Ni ovaj put nije izostalo nasilja, krvi i masakra - po meni potpuno nepotrebnog al izgleda da Gibson po nečemu želi biti prepoznatljiv. Posebice pohvale zbog upotrebe jezika Maya, ispalo je prva liga jer kakav bi to film bio o Mayama na engleskom jeziku?! U biti ovaj film nije toliko o Mayama jer gledatelj ne može puno toga saznati o njima već može dobiti samo dojam da su bili, hm, poremećene ubojice bez osjećaja (neki, ne svi)?! Ali da je izostavio te fiktivne stvari i ubacio činjenice o Mayama dobio bi u biti dokumentarac o njima a ne spektakl?! Radnja je u nekim trenutcima nerealna (glavni lik ranjen trči šumom bez velikih zastoja, u jednom trenu kao i da nije ranjen..., njegova ljubav života se penje šumom već dan nakon poroda..itd..). Ali ovaj put ću biti naklonjen onoj svojoj strani koja kaže da je film napravljen vrlo kvalitetno pa će i ocijena biti veća.

MG broj 1

Mogu vam reć da se svi pokupite u kino i pogledate Apocalypto jer film kakav god vam ispao ostavit će dojam. To je jednostavno Melova produkcija, pršti od kvalitete! I Sretna Nova :)

Ocjena recenzije: 1.75 Tvoja ocjena: -

Sta ste navalili tolko na sgt.Riggsa

Kako svatko ima pravo na vlastito misljenje, pa tako i ja, mislim da je film ok. Prvo, ne moze se napraviti film koji ce pokazati pravu povijest,a ovdje je i pitanje sta su uopce sve znale Maye.. navodno su imali sposobnost proricanja, naprednu znanost itd. Gibson ima pravo iskoristiti to. nitko ne moze pobjeci sudbini.. smrt je sigurna,al zivot nije. mislim da je bit svega da je Rudy trebao prezivjeti i prozivjeti koliko moze s obitelji. bar netko od onih jadnicaka iz sela. Ne treba ocekivati ozbiljnu pricu, mislim, sta je to na kraju?? Film bez ljubavi? ak hocete gledati gangsterske filmove, trilere i sl.,nemojte onda gledat tzv.akcijske spektakle jer ih ne mogu svi probaviti. tj.mogu al da je postava i tema holivudskooskarovska stvar bi bila drugacija. a da je mel stavio ruzne patuljke ogromnih glava ja bi ja odmah precrtala. ne bi gledala to, ne zelim dox o mayama. ipak je film zabava. velite da je gibson opsjednut povijescu, mesom i krvlju. pa ko nije?? to se prodaje, te je on toga svjestan skupa s tarantinom, kojeg prezirem jer svo to nasilje ne zna ukomponirati u svoju idiotsku pricu. al maye su bile brutalne, i brutalnije. al cemu sve ako ne postoji u to surovo doba osjecaj koji te goni, da ides, neka motivacija kad uspijes ne osjecati bol. lijepo je sto se vjeruje da je to i tada postojalo. i ne smeta me maneken od glumca, jos mi je bolje bilo zbog toga jerbo sam cura;) a citat s pocetka sam shvatila kao da su se svi ti indijanci trebali drzati skupa,ujediniti, ali oni su se klali, neovisno o vanjskom svijetu. ko neka perspektiva spilje. ne vidis dalje od vlastitog nosa i onda it hits you. europljani.kraj. nije sloge bilo medu njima pa su ih bijelci samo dokrajcili. ipak moram priznati da mi film ima jednu losu stvar, a to je da tip vrashki dobro trci...

Ocjena recenzije: 3.2 Tvoja ocjena: -

Mnogo krvi nizašto

Gibsonova opsjednutost poviješću, krvlju i mesom postaje sadistička. Sve je bilo u redu prije desetak godina, kada je zagrizao u povijesnu tematiku s "Hrabrim srcem". Nažalost, ta polupovijesna majstorija do danas se nije ponovila. "Apocalypto" ne samo da nije uspio u tome, nego je miljama daleko od toga. Toliko je tu nepotrebnih eksplicitnih scena s iznutricama (bilo životinja, bilo ljudi), toliko klanja i glava nabodenih na koplja, da se čovjek zapita je li možda Gibson zapravo snimao film o Vladu Drakuli, ali se, eto, u nekim povijesnim sitnicama zabunio. Nevjerojatno je da su stari Maye uza sve "divljaštvo" prinošenja ljudskih žrtava, koje je za njih imalo valjan razlog, bili i sadisti koji se zabavljaju krvavo maltretirajući nevine ljude iz čiste razonode. Stari Mel kao da je pobrkao stari Rim sa starom Amerikom. Čak i mayanski grad podsjeća na starorimski, na njegovu gužvu i razuzdanost. Jesu li to zaista bili Maye? Koliko je općepoznato, Zapadnjaci koji su uskoro došli razoriti njihov svijet, nisu ih zatekli takve. No, možda Mel zna nešto što drugi ne znaju... A ako zaista zna, zašto nam nije pokazao što je to točno istrulilo u carstvu Maya? Jer komadić života Jaguarove Šape nam o tome nije rekao ništa, iako vjerujem da je cilj bio ispričati veliku priču na tom malom primjeru i tako povezati zanimljiv početak i predvidljiv kraj. Cilj promašen. Jedina odlična scena u cijelome filmu nalazi se na samome kraju. Ironično, ta scena znači nadolazak katastrofe za narod Maya i ujedno od potpune katastrofe spašava film koji govori o njima. Jedino pak uvjerljivo u ovome filmu je mayansko selo. Život tih seljaka je život Maya kakve poznajemo. A ako ih ne poznajemo dobro, uzmimo radije u ruke stručnu knjigu o njima i nemojmo se uopće obazirati na "Apocalypto". I za kraj mala opaska: ni jedan čovjek ne trči brže od jaguara - pa ni Jaguarova Šapa! Svaki čovjek bi toga trebao biti svjestan - pa i Mel Gibson. Umjetnička sloboda u ovom slučaju nije dobar izgovor.

Ocjena recenzije: 2.82 Tvoja ocjena: -

Sretna Nova Godina

Hvala, Mele Gibsone za dobar pocetak kino sezone u Novoj 2007. Samo neka se ovako dobri filmovi nastave i imat cemo sto gledati ove godine. Zapazio sam izuzetno dobro kadriranje slow-motiona. Tocno kada treba i koliko treba. Npr. udarac u glavu u zavrsnom obracunu izmedju Jaguarove Sape i glavnog "bad guy-a". Netko ce reci malo pre-brutalno. Ne bih se slozio. Cak mislim da je premalo "gadljivih" scena. Mozda ipak, Mel Gibson nije zelio preci granicu ukusa. Ali, to je moje misljenje. Isto tako, vidljiv je redateljev krscanski pritup religiji Maja sto je cista izmisljotina (kao da mole Zdravo Marijo ?!). Bez brige, Gibsone, na kraju dolazi tvoja spanjoslka inkvizicija da rijesi stvar i potamani sav taj narod. Onaj tko je ostao sjediti nakon filma jos koju sekundu uocio je imena i prezimena svih glumaca-indijanaca.

Crapocalypto

Zašto li su samo nestali? Pa taj je narod bio svemoguć!!! No, krenimo od početka. Lijep, miran, nadasve idiličan život u maloj zajednici usred divne zelene šume… (Ovaj put Novi Zeland nije bio dovoljan – izvorna meksička šuma, to se traži!) Oni se igraju lovaca, oni se vole, imaju obitelji (ok, neki je tek pokušavaju zasnovati – onaj katastrofalni "humoristični" trenutak s lišćem i određenim dijelovima tijela (frat shit) kao da je došao iz nekog zatupljujućeg teen filma, a ne iz jednog "dubokog i ozbiljnog" filma kao što je ovaj) i brinu se o njima sve dok ne naiđu na buduće supatnike koji ih upozore… Uuuuu, zlokobno… Sad smo sigurni da će se nešto opako dogoditi i da uskoro slijedi kraj života "as we know it". I onda počinju gluparenje (dobro, ne baš SAD, film je još uvijek gledljiv). Nakon pomrčine mjeseca (scenarija?) film dobiva latino super-junaka (jel bilo već takvih?) većeg od života, bržeg od crne pantere (Aha! Trči brže od životinje koja brani svoje mladunče!), ni višednevno hodanje bez hrane ga ne može pokolebati. Ali ni to nije sve – uz to, on je i proboden kopljem negdje u predjelu jetre (obratite pažnju nakon skoka niz veeeliki vodopad (da… i to preživi…) na ranu uzrokovanu kopljem). I onda JOŠ jednom biva proboden. Ovaj put rame. (a gdje je sva ta krv o kojoj se priča?) I pobijedi grupicu zločestih sunarodnjaka. I sve to zahvaljujući ljubavi (ne, u pozadini se nije čula Celine Dion). Šmrc… No, dobro, nije baš tako glupav film. Ili možda je. Uglavnom, film je predug, prespor i glupavog scenarija. I nekako mi se baš i ne čini da su tada imali takve zube (tu i tamo su im vidljivo požutili i pokvarili ih), a kamoli lijepu, njegovanu, baršunastu i fotošopiranu kožu. I zaista mi nije jasno kako je takva savršena civilizacija mogla propasti. Jer je "propadala iznutra", kaže foršpan. A tog zapravo u filmu ni nema. To je film o ljubavi i obitelji. Aha, još jedan takav zapakiran u "probleme nasilne civilizacije".

tragedy

katastrofa. jos jedno macisticko sr.nje u kojem se gibson dokazuje kao veliki muskarac ratnik. i dok su ljudi jos mozda popusili pasiju jer je doticni uzeo najstariji i najbolje iz-oglasavan scenarij na svijetu, ovaj film nema apsolutno nikakvo pokrice za silno nasilje koje prikazuje kao sebi samome svrha. povremene eskapade u svijet utvara i predvidjanja djevojcice s urokljivim okom nekoherentna su s pricom koja je posvema suplja. ove pokretne slike koje se nemogu nazvati filmom nego Upute za koristenje noza mesarima, nije uputno gledati ukoliko bas nemate veliku zelju imati u mozgu slike brutalno ubijenih ljudi. Ocjena: katarza velikog gibsona, malog buntovnika u predpubertetskom sindromu.

Ocjena recenzije: 2.44 Tvoja ocjena: -

Ben Johnson

Najbolji dio filma mi je kad glavni lik, teško ranjen, pretrči brat-bratu 10 km da bi bio još jednom ranjen - valjda da bi mogao istrčati još 2-3 km... Mislim da je ovolika količina faširanog mesa i kečapa nepotrebna da bi se ispričala obična ljubavna priča. I u „Titanicu“ smo imali grčevitu borbu za ljubav u pozadini koje je katastrofa, ali je brod barem potonuo, za razliku od civilizacije Maja / Azteca ( zar je bitno? – meni, laiku u filmu izgledaju isto, a čak isto i govore! ) čijom navodnom propašću nas navlače u kino. Dakle, nema tu nikakve propasti civilizacije; film je nastao kao megalomasko udovoljavanje vlastitom egu – „JA MORAM snimiti film koji će biti toliko KRVAVIJI od 'Pasije', a zaštitni mi je znak IZUMRLI JEZIK.“ Šteta. Što se tiče ocjena tipa: šminka, kostimi, scenografija ... Ljudi, dajte se pročitajte!

uhh.... teško je....

Uhh... Teško je išta napisati za ovaj film. Ima toliko dobrih strana koliko ima još i puno loših strana. Trčanje glavnog lika dan i noć, ranjen, te opet ranjen, kao što su tu već neki napisali, je stvarno previše. Što je najgore on nije čak ni toliko izmoren, niti zadihan, a opet možda je to dobro jer za to nema vremena. Mora spasiti ženu i dijete (ne zna da ga čeka dolje još jedno dijete). Ne znam. Uhh... Mel Gibson je to djelomično dobro režirao, makar moje je mišljenje da on treba još puno raditi da bi postao redatelj najviše kategorije koji si može dopustiti da svoje ime na plakatu stavi u naslov filma (Mel Gibson's Apocalypto). To ne radi niti veliki Martin Scorsese. Opet ne možemo reći da film nema dobrih strana. Ima ih puno. Nauči se nešto iz tog filma. Brutalnost i morbidnost prikazuju tu prošlost, te ljude, taj narod, zašto su izumrli. Nije mi se svidio kraj filma, zapravo završna scena. Vidimo kadar kako obitelj gleda brodove koji su pristali uz otok, te onda odlaze. Po meni trebao je završni kadar ostati na brodovima. Jer to je budućnost, to je ono što dolazi poslije njih. Film vrijedi pogledati i imati svoje mišljenje. Vlastito mišljenje je najbitnije.

Ja ovo smatram komedijom!

Gibsonov jedini odličan film je definitivno "Braveheart". "Pasija" je film gdje se Gibson tek počeo pokazivat kakav on zbilja je. Njegov novi film "Apocalypto" ga je potpuno razotkrio. Morbidnije stvari Gibson nije mogao prikazati, tako kad gledamo film ne mislimo da je gnjusan, nego se smijemo! Ista stvar ko i Quentin Tarantino. Prvo se pokažu kao ozbiljni redatelji, a onda se idu zafrkavat sa lekcijom iz biologije - ORGANI! No ne mogu reći da se gledanjem ovog filma jedino nasmijete. Cool scene, odlična kamera, muzika i režija vas potpuno naježe. Ali ipak... Neka Gibsonova bolesna strana istrune na lječenju od alkohola jer puno više uživamo gledati ozbiljnije filmove. ocjena filma: 4

Ocjena recenzije: 2.86 Tvoja ocjena: -

Samo dobro

Bez obzira što se Gibsona zna kritizirati radi nasilja i brutalnosti (inače prisutno na TV-u svaki dan) ovdje imamo posla sa čovjekom koji je snimio već drugi film na mrtvom jeziku i pritom opet malo 'pljusnuo' Hollywood bez obzira što zarada nije obećavajuća. Krajnje jednostavan u izlaganju priče, emocionalno hladan, 'Apocalypto' nudi prvorazredno karizmatičnog glavnog glumca - junaka (Rudy Youngblood), vrlo dobar ugođaj straha i neizvjesnosti sudbine te dojmljiv ambijent, iznimno koristan u rutinskim scenama borbe. Filmu svakako odmaže opća površnost pristupanja temi - Maje kao prilično bitna civilizacija traže više, slaba iskorištenost lijepe Dalije Hernandez i dosadna akcijska jurnjava pri samoj završnici. Mel Gibson vjerojatno želi biti senzacionalistički redatelj i pritom slati plemenite poruke, no još uvijek se dvoumi.

Ima nas koji smo i bili na Yucatánu...

U kratko; odlični kostimi i šminka, iznenađujuće glumačke izvedbe, zanimljive redateljske dosjetke, vrlo uspješno dočarana atmosfera... ali, ali, ali... Filmu Apocalypto itekako puno stvari fali; ozbiljna priča (a ne ova koja se zgodno zapelete, a onda na najtrivijalniji način rasplete te razočara sve koji su očekivali ozbiljan filmski uradak), pogled na život u prašumi temelji se na romantizmu 19. stoljeća, a ne na prosječnoj obrazovanosti Zapadnjaka (kroz prašumu se bez problema trči, nema komarca, buba, pijavica, golom guzicom sjedneš gdje želiš, svi su dobro uhranjeni i lijepo oblikovanih tijela...), dokumentaristička dosljednost za kojom Gebison toliko teži totalni je promašaj (pripadnici plemena Maya su niski i debeli te okruglih glava i nama ne baš pretjerano privlačne fizionomije, a ne čokoladni manekeni koje se nekako moralo nagrditi pa su im zubi malo zacrnjeni, jezik Maya nije izumro kao što se tvrdi, nego se najnormalnije može čuti po cijelom Yucatánu, podjela Maya na dobre i loše, orjentiranje u prašumi mačji je kašalj...), a sve to začinjeno je forama iz crtića (glavni junak proboden strijelom trči 3 dana kroz prašumu, pobjegne jaguar-mami koja čuva svoje mlado, u posljednjem trenutku spašava svoje najmilije, njegova draga se netom prije njegovog dolaska sama porodila...). Na kraju, potpuno kriva komunikacija (marketing filma) prema potencijalnim gledateljima - Apocalypto nije film o propasti jednog velikog carstva (čemu onaj citat na početku kako se velike civilizacije ne mogu pokoriti, nego one propadnu iz unutra???), niti dočarava život Maya u 15. stoljeću, on je najobičnija ljubavna priča smještena u jedan, nama Zapadnjacima, vrlo egzotičan kontekst.

Ocjena recenzije: 3.69 Tvoja ocjena: -

jos jedan gibsonov spektakl

Pohvale za odlicnu fotografiju, kostime i opcenito dojmljiv vizualni izgled. Prica je takodjer zanimljiva, a svidja mi se sto se tijekom citavog filma osjeca napetost, koja ne opada ni u jednom trenutku - to je tesko postici u filmu koji traje preko dva sata. Svidja mi se sto se ne govori na americkom engleskom, to puno pridonosi vjerodostojnosti, ali mnogi dijelovi su neuvjerljivi i tipicno americki - no na to se moze zazmiriti i objasniti potrebom da se film svidi masama. ocjena 4

Ocjena recenzije: 2.2 Tvoja ocjena: -