Shrek 2

zakon

po meni je shrek najbolji crtić ikad. odličan je !

Funny

Nije kao prvi dio ali opet odlicno, svaka cast Dreamworksu! Vjerojatno najbolji 3D animirani film novijeg doba. Mačak rules!

SHREKOLIKA ZABAVA

Shrek 2 je animirana komedija koja sasvim dobro može funkcionirati i kao parodija na sve i svašta, od Hollywooda do filmova uopće. Iako nisam preveliki ljubitelj animiranih filmova i crtića, moram priznati da su mi se oba dva Shreka poprilično svidjela. Ovaj film baš kao i original iz 2000. vješto i na zabavan način izbjegava klišeje. Glavni likovi nisu tipična ljepuškasta lica, nego ružni zeleni ogrevi, ali su svejedno jako simpatični. Film sam pogledao sinkroniziran na hrvatski i sa podnaslovima, čisto da mogu napraviti usporedbu. Moram reći da mi se nije baš svidjela sinkronizacija. Vedran Milkota (koji je u hrvatskoj verziji dao glas Shreku) nije ni do koljena Mike Myersu. Nadam se da neće početi sinkronizirati i ostale filmske žarnove jer bi to stvarno bila katastrofa. Animacija je vrhunska baš kao i glazba. Treba pogledati. Ocjena filma: 4

Nije loše!

Iako nije dobar kao prvi dio,ovaj film je dosta zabavan i smiješan.Ali nije ni do koljena prvom djelu koji je pravo ramek djelo.Sa dobrim forama Mikea i Eddiea ovaj film preporučam svakome koji voli dobru zabavu i koji se želi dobro nasmijati.Svakako pogledajte. Sve u svemu,...

losije od originala

iako jedan od ponajboljih crtića zadnjih godina, malo je losiji od prvog dijela. ipak mozda samo zato jer prvi put nismo znali sto da ocekujemo, a sada smo mozda i previse ocekivali! ipak treba ga obavezno pogledati!!!!!

Zabavno

I tako nam se Shrek vratia sa sa mednog mjeseca i ide sa Fionom upoznat njezine roditelje.Ovi naravno šokirani vidjevši u šta se njihova kći pretvorila...Shrek je jedan od onih koji vam ne može dosadit.Simpatični ogre i njegov prijatelj magarac u izvedbi nenadmašnog E.Murphya nasmijat će vas ponekad i do suza.Parodija na ostale je također vrlo zanimljiva.Jako maštovito.

shrek 2

film je zaista smiješan i meni je inače bolji od prvog dijela. ne znam zašto, valjda toga što se prvog dijela više ne sječćam tako dobro. Film je dobar

Dakle...

...iako sam filmu dao najveću ocjenu, činjenica je da mi je prvi dio bolje "legao" a na ljestvici bih mu bio dao 10. Jedna stvar mi je zanimljiva kod animiranih filmova u posljednje vrijeme a to je kombinacija "glavni lik + sporedni lik prijatelj kojeg glavni ne trpi". Pada mi na pamet "Ledeno doba" (Mamut+Ljenivac), "Legenda o medjedu" (Medvjed/Indijanac+medjevjedić), i naravno Shrek. U svakom slučaju, u Shreku 2, glazba je vrhunska, glasovi odlični, ljubavna priča OK, mada mi je npr. Mačak u čizmama malo višak, a Princ Šarmer je trebao biti malo više razrađen da bude još iritantniji. DVD izdanje savršeno, dodaci, dokumentarci, vrhunski. U svakom slučaju preporučam.

ispod očekivanja

nakon prvog shreka koji je bio odličan, sa nestrpljenjem se čekao nastavak, i sada je tu, ali nije ono što se očekivalo. moja glavna zamjerka ovom djelu je nedostatak novog, jer imamo dojam da gledamo istefore koje su vec tolko puta viđene da su postale dosadne i daleko su od smješnog. iako mu se trebe priznati par dobrih djelova kada sam pomislio da kupovanje karte nije samo bačena lova, film je previše ispod onoga što smo gledali u izvorniku. za manje zahtjevnu publiku ( prije svega djecu, kojoj je i namjenjen ) film ce biti dobra razonoda jer od vas ne traži preveliko koncentriranje na radnju i tjek priče, ali za one koji vole razmislit o onome što gledaju, žalim necete imati o cemu razmišljat. moja ocjena: 3 ( i to zbog dojma koji je proizašao iz prvog djela )

Shrek 2

Ne, nije me se dojmio koliko prvi dio, ali "Shrek" je poseban crtić, s povlaštenim mjestom na nekakvoj ljestvici najboljih u svom rejonu. Fino doziran postmodernizam, pametan humor, odsustvo patetike svojstvene Disneyevim radovima, iznimno raspoloženi glumci u svojim vokalnim rolama, priča sa svim svojim bitnim sastojnica... sve je tu, na svom mjestu. I zaista tu se nema više mnogo za dodati.

Shrek 2

Shrek 2 je odlična zabava za cijelu obitelj, vjerujte nasmijat ćete se mnogo puta i to do suza. Animacija je izvrsna a glazba odlično odabrana. U svakom slučaju preporučam i hrvatsku verziju, odlično je sinkronizirana

Sarkastična animacija

Namjenjen cjeloj obitelji,film napravljen dobrom animacijom i protkan prije svega sarkastičnim humorom. Priča je maštovita i razigrana tako da će film voljeti djeca,a humor naravno neće u potpunosti razumjeti,no za to su tu roditelji i dr. stariji gledatelji koji bi se inače dosađival. Film za svakoga. Lepršavo i zabavno. Glazba je također za svaku pohvalu,napravili su odličn pozadinu filmu. ocjena:4

ODUŠEVLJENJE

Nakon izvrsnog prvog djela stigao nam je i nastavak SHREK-a. Pošto nisam ljubitelj ovog posinkronizavanja filmova čekao sam da dođe i na dvd pa da ga mogu pogledat na engleskom jeziku. Radnja filma je izvrsna, dijalozi su savršeno razrađeni stvarno bez ikakve zamjerke. DVD izdanje je odlično puno dodataka sa prekrasnim izbornicima. Sve u svemu KRISTALNO ČISTA PETICA i po meni najbolji animirani film u 2004. godini

2thumbsUP

Ne sjećam se kada sam se tako dobro zabavio i nasmijao kao gledajući ovaj film koji je, ako ne bolji a ono bar u rangu originala. Antonio Banderas sa svojim 'mačjim očima' sjajan je dodatak uigranoj trojci. Vizualni i zvučni dojam je fantastičan, a ni priča ne zaostaje. Stotinjak minuta čiste zabave uz salve smijeha. Za one koji nisu gledali važan naputak - obavezno pogledati englesku verziju. Misu bez veze platili 10 milja po glavi za glasove :)

slatko, zabavno

i pomalo ljigavo :) ali svakako originalno - "dobra vila" je najbadguy u filmu, haha...

-

Iako su mnogi iz kina izašli razočarani drugim dijelom filma, moj stav je da je dvojka bolja od jedinice. jedine dvije zamjerke su što to nije crtić za djecu (nikad nitko nije ni reko da je) te da se film mora gledat bar dvaput (jer nije moguće uloviti sve dobre fore i fazone koji su upotrebljeni u filmu). U svakom slučaju budući klasik!!!

ČISTA PETICA

shrek 2 je zakon film! ne sjećam se kad sam se toliko puta nasmijao... gledao sam i originalnu i sinkroniziranu verziju. obje su odlične! mislim da će i treći dio biti isto tako smiješan, možda i smješniji, jedva čekam!

Ocjena recenzije: 0.5 Tvoja ocjena: -

očekivanja sa strane

Vaaauuuuuuuuu! Reklame za Shreka 2 vrte se na svim stranama svijeta, gledam reportaže kako su ga klinci velikih filmskih zvijezda gledali s oduševljenjem, a i već spomenute zvijezde su bile razdragane novitetom! Zato sam jedva čekala da se pojavi u okolici Hrvatske - da i ja uživam! Da, tako to često bude u zadnje vrijeme, film kojeg svi željno iščekujemo ili se pokaže potpuno dosadnim i nevrijednim truda gledanja ili premaši očekivanja očekivanja! ZAŠTO je Sherk 2 morao biti po opisu ovaj prvi?? Da, da! Razočarao me pozitivno! Nije ni do koljena prvom i originalnom -Shreku, jedino je glazba uistinu čarobna i daje efekt savršenstva, ali to što smo imali za vidjet nije tako jaaaaako dobro. Barem meni, budući da sam gledala prvi dio i ugodno šokirano se iznenadila miksu svih bajkovitih bića koja su već prije osvojila svijet a sada su to opet napravila na čelu sa najzabavnijim i najluđim i najiskrenijim Shrekom! -Ipak, ja sam ZA! Svakako pogledajte ovaj filmić jer će vas nasmijati i zabaviti, a očekivanja stavite, kao i svaki put kad idete u kino, sa strane!!

luuudo

iako obicno skepticna prema nastavcima, shrek2 me odusevio, a zaista sam zlobna krenula u kino. uglavnom, smijala sam se od pocetka do kraja, fora i detalja ima na svakom koraku, i uvijek pomislim kako ti crtici uopce i nisu bas za djecicu. jedino pitanje koje mi se motalo po glavi je kad ce se istrositi ta referiranja ne druge "poznate filmove" i kad ce mi to postat dosadno i bezveze?pa ocito, zasad jos ne :)) moram ici pogledati jos jednom da pohvatam sve detalje, a zanima me i kako zvuci na hrvaskom...uzivajte!:)

Razočarenje

Koliko god je prvi Shrek bio svjež, originalan i urnebesno zabavan, toliko je nastavak nepotreban i razočaravajuć. Od novih likova mi je jedino smiješan Mačak u čizmama (glas Antonija Banderasa), dok su Fairy Godmother i Princ Charming sasvim nezanimljivi. Nažalost, film je sinkroniziran na hrvatski jezik, ali sam ga ja gledao na divx-u u originalnom izdanju. Glas Eddija Murphyja kao Magarca se jednostavno ne smije propustiti. Da film ima više štosova, bio bi izvanredan, ovako, čisti prosjek.

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

shrek 2

Odlicno.Zapravo mogu samo hvaliti film, jer nakon gledanja nisam se mogla sjetiti nicega sto mi je zasmetalo.Odlicno!

iznenađen

moram priznati da nisam gledao prvi dio, tako da mi baš priča i nije bila u detalje poznata, tako da sam bio iznenađen gomilom likova koji ne pripadaju ovdje. i tako sam bez ikakvih predrasuda ušao u kino dvoranu. i moram reći da sam se prilično iznenadio. stara priča, ispričana već tisuće puta, ispričana je još jednom na prekrasan animiran način, sa gomilom prekrasnih likova. žao mi je što sam gledao sinkrioniziranu verziju, jer vjerujem da je original bolji. dalmatinski naglasak vedrana mlikote malo klima, ali ipak dobro drži. nisam također očekivao veliki broj "ponovljenih" scena tipa "od sada do vječnosti", "mission impossible", marlyn monroe itd. a poruka? poruka nam je svima poznata. love sucks? no, no, no!!! amor omnia vincit...