Ubrzanje

Injekcija čistog adrenalina

Ovo je definitivno najluđi, najbolji, najzabavniji, najoriginalniji i najotkačeniji film koji sam gledao u posljednjih par godina...čista adrenalinska injekcija prema kojoj većina Hollywoodskih akcijskih filmova izgleda poput crtića prije spavanja. Film je pretjeran, je stiliziran, pa čak i blesav na momente, ali je definitivno najbolji akcijski film još od Die harda. Statham jednostavno blista u toj ulozi, i zaista ne znam tko bi uopće mogao odigrati takav lik osim njega...on je definitivno akcijska zvijezda novog milenija. Za pohvalu je i fenomenalan soundtrack te izvrsna kamera/režija koja još više prodonosi tom ubrzanom ritmu filma. Svakako pogledati...odmah, jer sigurno vam neće biti dosadno!!!!

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

Crank

Solidan akcijski filmić,ali osim što donosi novu,dinamicnu radnju,nema ništa drugo što bi bilo vrijedno spomena.

Film

u kojem akcija ne prestaje. Kako bi i prestala kada bi nam glavni lik umro u prvih deset minuta. NIsam neki ljubitelj akcija ali ovaj me iznenadio. adrenalin je droga inače a ovisnici o njemu su diljem svijeta. Čudno da to ova naša gluuuupaaaa ministrica nije zabranila i taj opijat kao što je zabranila i sve ostalo. Uaaaa za našu ministricu Anu Lovrin seljanku bez svinja.Uaaaaaaa

80 min. akcije

Adrenalinski film kojem i sam naslov govori kako se radi o čistoj akcijskoj avanturi punih 85 minuta dovesti će na svoje, ne samo obožavatelje Jansona Stathama, već i druge ljubitelje ovoga žanra. Film je prepun friških (ali okrutnih) šaljivih dosjetki, tako da možda i nije za one, koji baš ne vole "krvave"scene, a pogotovo ako na kraju tako završi i gl. lik. Ipak, ovo je vrlo dobar film. Možda ne kao "Transporter", ali za fanove ga preporučujem.

Ubrzano

Film vas odmah baca u priću i u nijednom trenutku nije dosadan. Prića je dosta orginalna i jednostavna . U film su režirala dva ćovjeka mogu reći da su obavili odlićan posao u vezi korištenja kamere. Makar je mnogima čudna kamera i pristup filmu meni baš odgovara jer fakat uhvaća ugođaj filma. Kao što sam rekao nije nijednom dosadno jer je sve u filmu dobra akcija ili smješne zajebancije. Makar film u par scena jednostavno nije realan : lika upucaju u guzicu i kreće se sve do kraja filma normalno i čovjek pada s helikoptera izgleda kao da pada s aviona. Statham je odlićno obavio ulogu, a njegov lik kojeg glumi je fakat car. Za sve one koji žele serviranu adrenalinsku zabavu s crnim humorom. Meni film odličan.

osjecam se haj

pogledaj ovaj film,zasluzio si ;) .remek djelo bolesnog uma.sad mi je zivot dosadan jer sam mislio da sam sve vidio.ps tarantino sakri se novi pacijent je u gradu ;)

Pretjerivanja, pretjerivanja i pretjerivanja

Film je sniman vrlo cudno. Kamera kao da je drzala moja malenkost koja nije nikada rezirala, ali s obzirom da su film snimala dva redatelja najvjerojatnije se nisu mogla dogovoriti oko nicega pa ni oko toga tko ce drzati kameru. Steta za kraj filma. Glavni junak Jason Statham pada iz helikoptera na zemlju i za to vrijeme telefonira svojoj dragani dok pada. To ne moze niti Bruce 'Umri Tesko 1,2,3,4' Willis, ali nova generacija akcionih glumaca moze. Bilo bi puno efektnije da je na kraju filma Jason Statham ostao ziv nakon pada iz helikoptera, jer bi sam film zaradio vise od tricavih 27 milijuna dolara zbog sretnog zavrsetka, tj. prezivjelog pada iz helikoptera. No nije sve tako crno ima i svijetlih tocaka u filmu: 1. Film kratko traje, svega 78 minuta. 2. Bilo je cak i smijesno u jednom momentu kako junacina Jason Statham vozi motor u bolnickoj spavacici uz taktove muzike "Everybody's Talkin'" (inace naslovna tema puno boljeg filma sa Dustinom Hoffmanon i Jonom Voightom PONOCNI KAUBOJ). S obzirom da ovaj film nije za ozbiljne ljude, nego za djecu i one koji se tako osjecaju dacu ovom filmu solidnu trojku.

CRANK IT UP!

Ovaj film je samo akcija i zajebancija, i zbog toga je jedan od najzabavnijih filmova koje sam gledao u zadnjih par godina! Priča je krajnje jednostavna: otrov koji ubija, trebaš adrenalin da preživiš, i dobro da je tako. Film ne daje neku kvalitetnu radnju i, hvala bogu, niti se ne trudi u vezi glede toga. Priča je tu potpuno suvišna. Ali ako želite 80 minuta čiste zabave, svakako pogledajte ovaj film. Garantiram za njega.

Crank

Dugo sam čekala neki akcijski film bez preseravanja. Za ovaj film mogu reči da je nabijen od početka do kraja, pucačina, sex i krv ne nedostaju ovom filmu. Po mom mišljenju nečete požaliti 10kn za videoteke ili oko 700MB s interneta Moja ocjena : 4/5

Adrenalin

Odličan film......pošto u današnje vrijeme se niti ne može očekivati dobra akcija ali kako kompa BOBI kaže Jason Statham je odigrao odličnu ulogu u ovom filmu......film se da pogledati radi neimaštine dobrih filmova danas.

Doslovno ubrzanje

Film je u punom smislu riječu, ubrzanje. Adrenalinski nabijen, ali bez pretjerano čvrste radnje, koju nadoknađuje Jason Stratham. Chev je legenda!

Očekujte samo prosječnu zabavu.

Film započinje jako zanimljivo i doima se kao inteligentni triler i film zapravo drži taj nivo pola sata. Onda najednom film gubi ritam nekim glupim dječjim forama tako da se u trečini filma ovaj projekt jednostavno pretvara u akcič sa glupim Tarantinovim humorom. Statham je dobro odradio svoju ulogu, Amy Smart je za ulogu trebala biti samo zgodna pa niko ni ne gleda njenu glumu. Režija Nevedline/Taylor funkcionia sjajno, soundtrack je odličan i film je prepun fora, ali večinu njih je glupa no neke su zapravo dobre. Od filma očekujte samo prosječnu, ali ipak i kvalitetnu zabavu. ocjena filma: 3