Déja Vu

odličan film

Evo film sam taman odgledao i odličan mi je, mada sam svjestan da sam mnogo filmova odgledao slične radnje i atmosfere, pa tako ovaj film ne donosi ništa novo. Priča je dosta zanimljiva i budi pažnju ali ne daje nikakva objašnjena nego taj se nedostatak nadomjesta sa gotovo stalnom akcijom. Denzel je standardan u ovoj ulozi, osim što je već viđen u ovakvim ulogama, primjetio sam da mu je gluma ista pa čak i izrazi lica i mimike kao u prijašnjim filmovima. Glazba je isto poklapajuća ali ponavljajuća. Val Kilmer je meni sasvim uklapajuć u svojoj ulozi iako je nekako dosta zapostavljen. Jim Caviezel mi je nekako dosta promašen, vidjeti njega i Denzela je malo čudno u istom filmu. Ni njegov terorizam nema neki izjanjeni motiv, mislim da su se sve rupe u scenariju i nedostaci zakrpali dobrom režijom i akcijom što je glavna karika ovog filma i po tome je odličan. Sve mane su zapravo cjepidlačenje. 9/10

odličan film

Po meni ovaj film je odličan jer ima zaista sve elemente od glume, režije, scenarija i svega ostalog da ne nabrajam odlične.Priča je super napravljena jer iako je tema o vraćanju u prošlost već dosta puta obrađivana i pokazala se dosta zahtjevnom ovaj film ima originalan scenarij koji nikog neće ostavit ravnodušnim,a gluma denzela washingtona je fenomenalna kao i uvijek.Iako ostaje malo nerazjašnjeno kako je FBI došao to dog uređaja i sve to jer u sceni koja bi to trebala objasniti likovi pričaju s dosta stručnih fraza tako da je nemoguće sve pohvata (iako ja mislim da je to baš zato namjerno i mapravljeno) neće vam to baš ni biti toliko važno jer je ostatak filma jako napet i do kraja će vas držati bez daha.još moram spomenuti Vala Kilmera koji je svoj posao odradio korektno.Tony Scott je u "Man of Fire" dokazao da je odličan redatelj i čini super tandem sa Denzelom i to su ponovili u ovom filmu. U svakom slučaju ovaj film preporučam svima jer sigurno nikoga neće razočarati.I naravno na kraju ocjena:5

Zanimljivo

Još jedan u nizu filmova koji putuje kroz vrijeme, ali na nešto drugačiji način. Jedina zamjerka je što je za „minutu-dvije“ predugačak.

To much...

Loša kopija specijalnog izvještaja...Iako je denzel svoju ulogu odradio bez zamjerke,nikako nisam mogao probavit taj njihov uređaj koji gleda u prošlost i to na vrlo nerealan način...Još vraćanje u prošlost ajde,al gledanje u privatne ljudske živote u nekom ograničenom raijusu mi se čini i za znastvenu fantastiku previše...

Odlican film!

Ovo ostvarenje, jednog od najboljih rezisera ikada (po meni), je prosto fenomenalno! Kombinacija Washingtona i Scota je do sada bila pravi pogodak! Radili su zajedno na "Man On Fire" i sada, i oba filma su stvarno dobra! Prica u kome se preplicu proslost i sadasnjost (vec vise puta obradjeno na filmu) ovde dobija potpuno drugu dimenziju, samim tim sto nije daleka proslost, vec vreme dosta blizu sadasnjem! Washingtonova gluma je na nivou samog glumca, tj. Washingtona, koji me svakim novim projektom odusevi! Rezija Tony Scot! Nemam vise sta reci osim da ako niste gledali film, a planirate, necete zazaliti! P.S. Ovo definitivno nije "Deja Vu (vec vidjeno)"!! Pozdrav

deja vu - da li smo samo projekcija

Da li čovjek ima pravo mijenjati tok života, i time utjecati na sudbinu? Iako će na taj način spasiti stotine života, ima li pravo skretati tok rijeke života koja ide od izvora u nepromijenjenom kretanju prema naprijed? Što se desi kada se postavi brana i skrene tok u novo korito? Da li se onaj prethodni tok briše i nastaje novi, ili se oni međusobno isprepletu? Sve su to pitanja koja se gledatelju sama počinju vrtiti u glavi dok gleda ovaj film. Iako postoji još filmova koji se bave vraćanjem u prošlost i ispravljanjem pogrešaka prošlosti, mislim da je ovaj filmski uradak ipak jedan od jačih. Znamo da je tehnika i tehnologija otišla naprijed, čovjek već godinama pokušava probiti ograničenja koja su mu postavljena... Ima ljudi koji tvrde da su imali doživljaj deja vu - onaj osjećaj kada znate da ste to već radili i iako znate što će se desiti radite i dalje. Bez obzira što vi osobno mislili o tome, pogledajte film. Jer filmu ne nedostaje akcije, neprekinuti je tok radnje, ona se jednostavno pretače kroz vremenska razdoblja objedinjavajući sudbine u jedan događaj koji se možda i nije desio...A možda vas ovaj film navede i na razmišljanje: a što ako je to moguće....

Pristojan promašaj

Deja Vu je, nažalost, posvema pristojan promašaj. Pristojan jer elementarnu gledljivost osigurava predvidljivo sladunjavim nastupom dragog nam Denzela, nelošom režijom i visokostiliziranom tehnologijom prečistih tipkovnica, a promašaj jer scenarij na nekoliko mjesta probija dopuštenu dnevnu razinu gluposti. Koja su to mjesta? :) Pazi da ne bih. :) Uživajte.

Bez zamjerke

Film je odličan i ima sve važne elemente od glumaca, radnje, dobrih cura:) salim se ali stvarno nema ništa za zamjeriti osim toga da se treba odgledati cijeli film da bi ga se skužilo te pozorno pratiti.

vidim

da se ovaj film nadaleko i naširoko recenzirao pa neću trošiti riječi na film nego na Denzela Washingtona koji je sada kod mene dobio status najkamenitijeg lika ikad. Dečko stvarno nije loš glumac ali nije loš samo zbog toga jer su mu sve uloge uglavnom iste.ili je inspektor ili je policajac ili detektiv. sve ovo ima jednu zajedničku crtu. mislim da bi i ja nakon toliko istih uloga mogao odigrati poprilično dobro.

Superiška

Odličan triler prožet SF-om. Interesantno prikazana problematika putovanja kroz vrijeme. Napet i zabavan film za sve kojima SF nije stran i odbojan. Denzel još jednom pokazuje zašto je jedan od najboljih glumaca današnjice.

Moglo je bolje

Iako se ovdje radi o vrlo dobrom akcijskom trileru punom energije i brzo ritma, s odličnim akcijskim scenama, prvoklasnom glumačkom ekipom i iskusnim redateljem, ipak je film malo podbacio. Pod tim mislim na samu priču filma. Sve je krenulo odlično, ali sama ideja filma o vraćanju u prošlost kako bi se spriječio zločin i nije neka novost (nešto slično je viđeno u ''Specijalnom izvještaju''). Nadalje, sama ideja i način kako FBI agenti promatraju prošlost (pomoću nekog super uređaja do kojeg su, kako kažu, došli slučajno?) kao temelj cijele priče i ne drži baš vodu. Scena u filmu u kojoj Washingtonu objašnjavaju kako sve funkcionira je dodatno zakomplicirana kada likovi koriste hrpu stručnih fraza i izraza (to je valjda trebalo dati određenu dozu uvjerljivosti) na kraju samo zbune gledatelja i ne objasne mu baš puno. No, ipak treba istaći da je snimanje filmova koji za temu imaju putovanje kroz vrijeme, odnosno mijenjanje prošlosti i budućnosti uvijek bilo zahtjevno, te se pokazalo da je (iako snimljeno puno filmova na tu temu) malo njih doista i kvalitetno zbog složenosti same priče. Malo o ekipi koja je radila na filmu. Sve najbolje! Iskusni redatelj je ekipu odlično posložio i ona je odradila svoj posao na nivou (posebno mi je bilo neobično vidjeti Cavizela u ulozi negativca), a posebna pohvala kameri i montaži čije kvalitete najbolje dolaze do izražaja u sceni potjere, koja je možda i najbolja sekvenca u filmu. Još malo da se vratim na radnju filma. Sama priča ima dosta nelogičnosti a i ono što bi trebalo biti temelj cijele priče (veza između Washingtona i djevojke) je površno prikazana. Također, od svih mogućih varijanti završetka filma koje priča nudi, izabran je najlošiji i bolje bi film funkcionirao da Washington i djevojka poginu u ekspliziji, a ne da se pojavi ''drugi'' Washington (film bi imao jasnu poruku da se buudćnost ipak ne može mijenjati). Da se malo više potrudilo oko priče, ocjena bi bila odličan.

time is on my side

malo komlicirano,al bez greske napravljeno.nikako deja vu jer ovo se nije moglo vidjet prije

Akcija SF! Great!

Neobličan, ali nadasve film pun akcije i zamršenih situacija, pomješan SF-om što pridonosti opet neku novost u žanru filmova. Vrlo dobro!

Očaj

Nadovezati ću se na druge kritike, da nema Washingtona, film bi dobio ocjenu sa predznakom minus. Scenarista bi trebalo osuditi na zatvor, a Val Kilmera poslati u mirovinu. Soundtrack-izvrstan.

Pogledala sam film drito jučer s frendom i znate što? - danas ga idem gledat s dečkom. Mislim da sam vam time sve rekla, u biti pretpostavljam da se nikom neda pregledavat čitabe pa vam jednostavno preporučam ovaj film, zanimljiv je, jede živce i ima zgodnu gl. postavu a i mislim da otkrivanje detalja nije potrebno jer je film puno zanimljiviji ako samo nagađate, stoga kako hoćete.

Ocjena recenzije: 2.8 Tvoja ocjena: -

Ajmo napraviti program koji će odmah uhvatiti krivca!

Tony Scott se dokazao sa filmom "Man On Fire" i zasigurno je sve ostale oduševila vijest da je ekipa Washington/Scott ponovo okupljena s time da im pare daje Jerry Bruckheimer. Svi očekujemo veliki hit, a dobivamo razočaranje i solidnu zabavu. Kvaliteta filma je sjajna, ideja je zanimljiva, ali scenarij je ispod prosjeka. Nerealno da nerealnije nemože bit. Likovi imaju program koji je svemoguč i jedina njegova mana je to što kvari film i što se u filmu uopće ne otkrije kako je taj program stvoren, nego jedan od likova spomene da je program stvoren sasvim slučajno! Pa daj se goni! Čak su se i ostali ljudi u kinu smijali tim glupostima. Film je prepun suvišnih scena, jedna od njih je razgovor Washingtona i Caviezela koji nema nikakve veze s ničim, nego u tom razgovoru Caviezel filozofira o sudbini kao da nešto zna o stupidnom putovanju kroz vrijeme i mjenjanje prošlosti, a on zapravo ništa nezna o tome nego su to scenaristi napisali misleći da bi to trebalo biti cool! Cool? Moji klinac! Jedina cool stvar u filmu je sam Washington! Možda zadnjih pola sata popravljaju film iako su isto tako totalno klimavi. Kvaliteta filma (muzika Harry Gregson-Williamsa itd.) je jedina dobra stvar filma. Neka se debeli Val Kilmer goni sa svojim programom u filmu nabije si ga u još jednu policu neuspijelih hollywoodskih projekta. ocjena filma: 3