Mala miss Amerike

Nevjerojatna lakoća

To je osjećaj nakon što pogledate ovaj film: nevjerojatna lakoća. Radnja je relativno jednostavna, ali čar joj daju duhoviti dijalozi, osebujni likovi i komične situacije - sve što treba za vrhunsku humornu dramu na cesti. U neku ruku podsjeća na srpski klasik "Ko to tamo peva" zbog scenografije, humora i mentalne nastranosti glavnih likova. I još ima iznenađujući preokret na kraju u stilu najboljih trilera. U svakom slučaju mora se pogledati.

Prava ironija

Predivno zabavan i duhovit film s bogatom galerijom trknutih likova, od kojih je djed jedan od najupečatljivijih. Moram napomenuti i da mi je Steve Carell u posljednje vrijeme pravo otkriće (Tražeći ljubav za kraj svijeta, Začin za brak, Ta luda ljubav). I tata je super, nekoliko puta mi je došlo da ga mlatnem nečim po glavi. Mala miss Amerike inteligentna je kritika sveprisutnih američkih izbora ljepote koji usisavaju djevojčice od najranije dobi, i to jer se žiri i publika zgraža nad nastupom malene Olive - koji istini za volju, je za zgražanje, ali se zato NE zgražaju nad svim ostalim freakshow pojavama koje tamo nastupaju, a poticane su od svojih najmilijih. Svakako pogledati, svi koji ste propustili, kao ja. Zabavno, zanimljivo, duhovito. I za kraj, sve što sam gore napisala nije pod utjecajem niti Oscara, niti tuđih mišljenja, jer prije gledanja nisam imala pojma niti o nominacijama za Oscara, niti osvojenim Oscarima, to sam sve naknadno istražila, te na kraju zaključila sa su te godine Pokojni sasvim zasluženo osvojili Oscara, meni jedan od najboljih filmova svih vremena, ali Mala Miss Amerike je svakako zaslužila tu nominaciju.

The Hoovers

Bračni par Jonathan Dayton & Valerie Faris, debituju na polju dugometražnog igranog filma, pošto su stekli zavidno iskustvo radeći reklame, muzičke spotove i drugih projekte na televiziji (naročito MTV), a producirali su i dva dokumentarna filma. Važnu ulogu u realizaciji ovog filma imao je i mladi pisac, Michael Arndt, čiji scenario je odmah osvojio producente (Peter Saraf, Albert Berger, David T. Friendly, Marc Turtletaub, Ron Yerxa). U centru pažnje je mala, debeljuškasta, sedmogodišnja Olive (Abigail Breslin), obična devojčica sa velikim snovima (crvene kaubojke i naočare poveće dioptrije su njen zaštitni znak). Na trodnevnom putovanju od Albuquerquea (Novi Meksiko) do Redondo Beacha, (Kalifornija), gde se održava izbor za ''The Little Miss Sunshine'', jedna simpatična disfunkcionalna porodica Hoover, prolazi kroz put ponovne spoznaje što će ih ponovo zbližiti i ujediniti. Svaki član porodice je frustriran (zbog ovog ili onog), snovi im se nisu ostvarili (stvarni život je ipak nešto sasvim drugo), a krivci se traže na drugoj strani (najpre među najbližima u krugu porodice). Richard Hoover (Greg Kinnear) je glava porodice, luzer koji ne može nikoga da nagovori da ga uposli, pa svoju gorčinu prosipa kroz brojne aforizme. Njegova supruga Sheryl (Toni Collette), koja je već proživela jedan bračni brodolom, nastoji da učini sve kako bi njena druga porodica funkcionisala, pa makar se njena uloga svela na svojevrsnu čauru iz koje će se izleći novi naraštaji koji će možda uraditi nešto više u životu (od proste reprodukcije). Frank Ginsberg (Steve Carell), Sherylin brat koji se smatra eminentnim američkim intelektualcem (profesor, specijalista za Prousta), inače je homoseksualne orijentacije, te je stoga nedavno pokušao samoubistvo kada ga je ostavio voljeni partner. Dwayne (Paul Dano) je Sherylin sin iz prvog braka, tinejdžer koji se zavetovao na ćutanje sve dok ne upiše vazduhoplovnu akademiju (komunicira sa ostalima putem svoje beležnice). Njastariji član porodice je deda Edwin (Alan Arkin), brbljivi 70-godišnji zavisnik od heroina i pasionirani ljubitelj pornografije koji je, uprkos svemu tome, svetla tačka i istinska inspiracija za svoju unuku Olive. Neobične zgode i nezgode na putu, od kvara VW kombija, do smrti najstarijeg člana, jurnjave za papirologijom u vezi sahrane i konačna trka s vremenom da se stigne na samo takmičenje, dovešće do transformacije svih likova. Stoga je sam kraj možda neočekivan, pogotovo za sredinu (kakva je američka) gde se priznaje samo pobeda (odnosno lepota). Sa skromnim budžetom od $8,000,00, napravljen je visokoprofitabilan film (zaradio samo u Americi prema podacima iz marta 2007. preko $60,000,000). Ako je porodica ćelija svakog društva, onda je ovo u neku ruku državotvoran film, sa satiričnom osvrtom (kritikom) na savremeno društvo. Preporučio bih svakome, jer će vas zabaviti, a možda i opomenuti (pod uslovom da posmatrate film nešto ozbiljnije).

Ocjena recenzije: 4.17 Tvoja ocjena: -

BRILJANTNO!

Briljantan film...Doduše očekivao sam više od Arkina i puno humora ali film me zbilja oduševio zanimljivim likovima,odličnom radnjom i glumom te netipičnim,nepatetičnim krajem...Čisti klasik.

Mozak na pašu..al´ valja!

Kvalitetna priča koja daje jasnu sliku kako se danas ½živi ili ne živi američki san½..u jednu ruku prava satira...

Topla priča ali ipak...ne...

ja samo ne kužim šta neki ljudi izvode kada su rekli da će me ovaj film nasmijat do suza...what?????????????...ajde molim vas nađite mi ijednu scenu koja je tu smiješna...ma molim vas...film je dramatičan i nije tipičan sretni završetak i to mi se naravno sviđa...ali moram priznat da sam od ovog filma očekivao puno više...očekivao sam više radnje od olive i više smiješnih situacija i vratolimija...nije mi se ni pretjerano svidjela njena uloga iako ju svi hvale...jedno jed dobro po meni odglumio dwayne a ostali su po meni samo prolazni...glazba je bila najbolja i jedno pravo osvježenje za film...to je usitinu povećalo moja nadgledanja i ocjenu...film vrijedi pogledat da vidite što ako vam se nešto slično desi...ali baš sad d aje savršen koliko vidim po ocjenama ne bi rekao...6,5/10

Briljantno osvježenje

Najveće osvježenje 2006. je nesumnjivo bio film 'Little Miss Sunshine', bračnog para Dayton/Faris što je ujedno i njihov filmski debi. To je film koji instantno osvaja sve ili gotovo sve koji se odluče pogledati ga; ja bi se više odlučio svrstati ga u žanr drame negoli u komediju jer ovo je priča o jednoj totalno nenormalnoj obitelji koja se polako zbližava kako se njihovo putovanje bliži kraju. Pritom nikako ne smijem zaboraviti spomenuti pregršt komičnih scena od kojih su mi najbolje one vezane za kombi (guranje i truba). Ima tu i pomalo crnog humora baš kao i promicanja pravih moralnih vrijednosti. Lov za američkim snom je prikazan kroz put na natjecanje no na kraju to ispada tako nebitno;bitno je da su svi napokon postali obitelj. Priča je predivna u svojoj jednostavnosti a glumci su svi savršeni u svojim ulogama. Mala Breslin će biti velika glumica, Kinnear i Collette su uvijek solidni, Dano i Carell su najbolji a Arkin je dobio Oscara (on nije odglumio ništa posebno no u konkurenciji nominiranih Oscar je morao otići njemu;više za cjelokupnu genijalnu karijeru nego za ulogu u ovom filmu). Malo mu fali za najvišu ocjenu, no ovo je film kojeg ću se s užitkom sjećati i sigurno ga još jednom pogledati. Preporučujem ga svima!!

Good But Not Great!

Pročitao sam i loših i dobrih komentara i neki su čak i utjecali na mene tako da ni sam ne znam kako bih ga ocijenio. Svakako, ne radi se o lošem filmu, ali isto tako definitivno nije zaslužio da pobere glavnog oscara. Meni se sviđa raznolikost likova; brižni otac i majka, prosti djed, šutljivi dječak i homoseksualac - u cjelini gledano, jedna velika disfunkcionalna obitelj, i tipično za Ameriku usudio bih se reći. Film je osrednjeg ritma, lako se prati i upija, nije zahtjevan a niti presmiješan ni predramatičan. Kadrovi su uglavnom statični i režija je profesionalno odrađena. Nisam primjetio neke promašaje u glumi. Onaj otac je odglumio s upola volje dok je šutljivac po meni najbolje izveo svoju ulogu. Kraj filma mi je djelomičan promašaj - mala se skida i pleše u ritmu pjesme 'Superfreak' a to mi je toliko neukusno, poanta toga je da je prosti djed imao utjecaja na svoju unuku i kao da radnja filma cilja na taj ples uz stupidnu i otrcanu pjesmu koja je davno zastarjela. Plus filmu su dijalozi koji dosta skreću sa teme filma. Ukratko, ovaj film je satirični portret jedne dosta neobične obitelji. Bilo bi možda zabavnije da je obitelj prikazana još grotesknije jer bi bilo upečatljivo. Kao što bi Ameri rekli: Good but not great!

cant touch this

jednom riječju nevjerojatno,izvrstan topao film koji spaja komediju,dramu i film ceste,odličan scenarij i gluma su samo neki elementi izvrsne cjeline,sad već kultna scena nastupanja na miss kalifornije male abigail breslin,odlični steve carell kao sarkastični učenjak o marcellu proustu te sklon samoubojstvu i na kraju deda koji šmrče heroin,psuje(al ne vulgarno već za slomit se od smijeha)i priprema unuku za miss natjecanje-glumi ga alan arkin,film se uz već spomenuto i ruga načinu života u americi i pojmu ljepote-bar što se tiče kalifornije-ovakvog filma dugo nije bilo nit će ga bit ,najbolji film 2006 jednostavno vrijedan biti u privatnoj dvd kolekciji

valja

I opet Hollywood iznenadio. Jako dobar film, vrsni glumci, prestrasna prica. Cura glumi kao da ima 30g, a ne 10 (ili koliko vec). UH i nesto sam pogrijesio kad sam htio ocijenit film pa mi nije uspjelo. By me, cista petica!

izvrsno!!

Sam naslov filma mi je zvučao kao da će to biti još jedan loš film... Ali kad sam ga počeo gledati, već sam osjetio da se radi o nečemu drukčijem, glazba je bila dobra, a i snimak. Na kraju sam bio oduševljen filmom, pokazuje toliko životni situacija koje su zapravo realne. Kasnije sam čuo da su na filmu radili 6 godina, tak da su izvrsno uspijeli prikriti odrastanje glumaca. Jednostavno odlično!!!

gledati,gledati

film koji vrijedi pogledati

Miss ljupkosti, zabave i američkog sna

Zašto li je ovaj mali nezavisnjak tako hvaljen od kritike i publike, te je čak bio jedan od najvećih kandidata za Oscara? Jednostavno, ovu životnu priču morate voljeti. Disfunkcionalna obitelj( djed narkoman, problematčni tinejđer, ujak homoseksualac i nesretni samoubojica, mala djevojčica puna snova, majka koja pokušava držati sve pod kontrolom i otac pun briga) kreće na neplanirani put put u Kaliforniju kako ba najmlađa njihova ljubimica ostvarila svoj san i pobjedila na izboru za Miss. Koliko god bilo nesloge povezuje ih ljubav i iako možda neće priznati-učinit će sve jedni za druge. Jedina spas bilo kakve obitelji je da se svi drže zajedno i međusobno si pomažu. Iako se ne uklapaju u američki san, ova pustolovina je im je svima pokazala da je može i mora biti pravi oslonac i da monogo mogu učiniti jedni za druge-to jest američki san. (spominjala ga je Christiana i morao sam se osvrnuti na to.) Originalan scenarij(originalan i neočekivan kraj će vas nasmijati do suza), briljantna režija i odlični glumci jamac su da ga pogledate. Svaka čast Martinu i Pokojnima, ali bih ja glavnu nagradu dao ovom filmu.

icokej

film je sasvim OK, nešto poput Skidajte se do kraja, malo love ali dobar film. uglavnom nisu to luzeri kako se čini...

Mala miss Amerike

Sjajan film. Odlična mala glumica te dobro odrađena ekipa. Film zaslužije sve pohvale za fantastičan, istinski i čovječni scenarij. Bravo!!!!!

Živjeli mali filmovi!

Mala miss Amerike je bio svačiji mali favorit na ovogodišnjoj dodjeli Oscara, odmah uz Pokojne i Pisma s Iwo Jime. Zašto kažem mali? Pa to je film koji je snimljen za poprilično male pare, a pokazao se kao pravi hit među publikom, ali i među kritikom (iako ja osobno smatram da je publika najbolja kritika, uz iznimku onih tuduma kojima je najbolji film Kraljica prokletih ili Slagalica Strave 2, ali dobro, to je druga priča) Priča o jednoj stvarno lupitoj obitelji (otac koji prodaje program za uspjeh u poslu, a koji je neuspješan, majka koja se brine za sve ostale, ujak koji se ubio jer ga je ostavio dečko za mlađeg, a ujedno mu je preoteo titulu najvećeg stručnjaka za Prousta, brat koji se zavjetovao na šutnju dok ne upiše akademiju za vojnog pilota, djed koji je izbačen iz umirovljeničkog doma jer se drogirao, voli seks i psovati te mala, slatka Olive, čiji je jedini san da ode na natjecanje za malu miss Amerike) i njihovom putu do Kalifornije, ali i njihovu otkrivanju svoje povezanosti i činjenici da su jedni drugima oni najveća potpora te da ih boli k***c za svijet i što oni misle o njima. Situacije u koje upadaju na svom putu su tako urenebesne da čovjeku pamet stane (krađa leša, pokvarena sirena na autu, kupnja porno magazina,...), ali sigurno najbolji dio filma su njihove svađe u vožnji u kojima se najviše nauči o likovima. Sam kraj nam daje jednu dobru pouku o obitelji, a ako film pogledate na DVD-u, imate mogućnost i pogledati nekoliko alternativnih završetaka filma (koji su jako dobri, a jedan se meni dopao više nego konačni kraj) Iako film ima svojih mana, nedovoljna iskorištenost pojedinih likova i poneakd spor ritam, jako je dobar. Iako se dvoumim između 4 i 5, dajem mu konačno 5 jer je dokaz da ne trebate hrpu digitalije i novaca da snimite kvalitetan film, samo trebte dobru priču i scenarij (ovaj se vrtio po studijima 6 godina dok nisu našli para da ga snime, mislim stvarno. A kakve tek šrotove snimaju? Bože sačuvaj male filmove!

sve dobro o njemu

Sve sto sam cuo da je dobar.

little miss sunshine

Sviđa mi se film,jako simpatično i slatko.;-)

i miss amerike je...

vrlo zanimljiv i humorističan film o životu. na vrlo jednostavan i pristupačan način prikazana je priča o malom čovjeku, o svima nama. mala miss sunshine je mala olive zbog čije predivne jednostavnosti djeteta cijela ekipa luđaka (čitaj:obitelj)kreće na duuuuugi put amerikom. naravno, kako bi ona postala mala miss amerike. ishod na kraju nije bitan, i to je ono što nam film govori. i da, još nam govori da se u svakoj obitelji nađe i pokoji luđak.. a tko je uopće normalan? uistinu predivan, dirljiv i jednostavan do bola, film koji svakako treba pogledati.

Vrlo dobro

Jednostavno i zarazno. Film koji sam uživao gledati od prve do zadnje sekunde. Film nam prikazuje koliko zapravo život može biti lijep i lagan, ali i komičan. Odlični glumci i glazba u filmu o jednoj čudnoj obitelji na putu u Kaliforniju.

Mala Miss Amerike - Prosjek

Prosjecan film sa prosjecnim glumcima. Nista impresivno i totalno nezasluzeni oscari. Zasto? Pogledajmo lik dede Adama Arkina. Totalni antijunak. Drogira se, dijete uci da plese na SuperFreak od Rick Jamesa. Evo sto je gospodina Arkin napravio za Oscara: 1. Pojavio se na filmu 2. Drogirao se u jednoj sceni 3. U autu pricao o sexu na ne bas suptilan nacin tj. idiot je pisao scenarij za njega. Prisjetimo se samo kako Jerry Seinfeld pise dijaloge o sexu za Georga Constanzu i kako George objasnjava prijateljima kako ga je mama uhvatila da nesto radi. 4. Gospodin Arkin umire i uopce ga nema u drugom dijelu filma. 5. Zakljucak: Da li je to dovoljno za Oscara. U buducnosti ce se najvjerojatnije dodjeliti oscara nekome glumcu koji uopce nije glumio u filmu. Ovaj film valja pogledati iz jednostavnog razloga sto se na kraju filma pojavljuju pravi modeli za miss u liku desetogodisnjih djevojcica. Koliko su zapravo Ameri bolesni kada im tako izgledaju djeca od deset godina samo zbog natjecanja za nekakvu kretensku Miss? Cisti prosjek i nista vise. Evo i vama glupanima rijeci od Rick Jamesa i pjesme Superfreak. Na koju pjesmu je 'Oscar Dedica' pripremao unuku 'Miss' za natjecanje. Rick James - SuperFreak She's a very kinky girl The kind you don't take home to mother She will never let your spirits down Once you get her off the street, ow girl She likes the boys in the band She says that I'm her all-time favorite When I make my move to her room it's the right time She's never hard to please {Refrain} That girl is pretty wild now The girl's a super freak The kind of girl you read about In new-wave magazine That girl is pretty kinky The girl's a super freak I really love to taste her Every time we meet She's all right, she's all right That girl's all right with me, yeah, itd, itd,.....

Sjedi...5!!

Jednostavno prekrasno!Kad sam ga išla gledati nisam apsolutno nista znala o filmu niti sam imala ikakva očekivanja. Zato me i je tako ugodno iznenadio. Definitivno jedan od najboljih filmova koje sam ikad pogledala!

Pitko i emotivno..

Ovo je film koji definitivno naznačuje kraj Busheve republikanske ere,a napokon započinje s demokratskom erom filmova koji otvoreno pljuju po "američkim načinom života"..Iskren i dojmljiv film koji je zaslužio Oscara za originalni scenarij.

Little Miss Humor

Amerikanci nikako ne simpatiziraju obitelji koje odstupaju od "propisanih" ideala, vjerojatno zato što se ne uklapaju najbolje u pojam "američkog sna". S vremenom su prozvane disfunkcionalnima i etiketirane kao loše. Nije, naravno, problem ako ih gledamo na ekranu ili čitamo o njima, ali nije dobro za nas ako pripadamo jednoj takvoj. Obitelj Hoover je također etiketirana kao disfunkcionalna. Glumci su je redom utjelovili sjajno (Alan Arkin i mala Abigail Breslin, iako jedini nominirani za Oscara, nisu ništa bolji od ostatka glumačke ekipe). Tata Hoover je u svom filmu, mama Hoover se trudi staviti stvari pod kontrolu, mali Hoover je neprilagođeni adolescent, a mala Hoover je vesela, pametna i pomalo hiperaktivna djevojčica prepuna snova. Može li stereotipnije? Doduše, djed narkoman i ujak homoseksulac labilnog karaktera pomalo odstupaju od stereotipa, no s druge strane - u čijoj obitelji nema baš ni jedne "crne ovce"? Pa ako je obitelj Hoover disfunkcionalna, tada ja uistinu ne znam kakva bi to obitelj trebala biti funkcionalna. Ova obitelj je u svojoj suštini sasvim normalna, osobito ako djeda gledamo kroz krizu "poslije 65-te". Imamo tu uobičajeno prepucavanje tokom zajedničke večere. Centar obitelji je najmlađi član, Olive Hoover, zbog čijih snova svi zajedno kreću na neplanirani put u Kaliforniju. Putem imamo prepucavanja u mini autobusu. Zvuči kao nešto s čime smo svi dobro upoznati, zar ne? Kako je onda moguće da se grčimo od smijeha gledajući ovu obitelj, a naša je tako... bez veze? Ne, nije kod susjeda uvijek bolje. Nije ni na filmu sve uvijek bolje, zabavnije i ljepše nego u stvarnom životu. Ovaj film pokazuje koliko je svakodnevica zapravo čarobna. U njoj ima dovoljno tragedije i komedije da posrami Homera, Eshila, Sofokla i Euripida zajedno. Samo što je svu tu ljepotu zbivanja i emocija teže percipirati kad živite u njoj.

Ocjena recenzije: 3.83 Tvoja ocjena: -

Svjetlo na kraju mračnog tunela

Ovaj nevjerojatno pametan i jednostavan film za današnje vrijeme dođe kao melem na ranu.Nakon desetaka priglupih i površnih filmova u zadnjih mjesec dana čovjek izađe iz kina sa iskrenim smješkom na licu i osjećajem olakšanja da ipak filmska umjetnost ima budućnost.Zašto?Ponajprije,zbog jednostavnog koncepta filma koji je obiteljska priča s nevjerojatno slojevitim,"pomaknutim" likovima koji su na trenutke na rubu karikaturalnosti i groteske,ali taman kada dođu do ruba te granice,iznenade nas životnošću,toplinom i nekakvim nepredvidljivim postupkom koji im vrati životnost.Koncept priče i scenarija podsijeća na Stramputicu po inovativnosti i smislom za pametno i duhovito,a bizarnost situacija i neke crte likova "bacaju" malo na Royal Tennenbaums.Redatelji su priču obogatili hrpom inovativnih i duhovitih detalja koji samo pojačavaju grotesknost i apsurdnost njihove Odiseje-žuti volkswagen kombi koji ne može ubaciti u prvu brzinu,djed koji se drogira i dijeli savjete o seksu zetu homoseksualcu,sin koji devet mjeseci s nikim ne priča su istovremeno neodoljivo smiješni,ali i tragični u svojoj nevjerojatnoj životnosti i prepoznatljivosti.Komedija je stalno na rubu tragičnog,ali se sve pretvori u zdravu i toplu ali i zajedljivu zafrkanciju koja kulminira na kraju filma kada obitelj napokon stigne na to vražje natjecanje ljepote.Tako suptilnu pljusku američko društvo nije odavno dobilo,makar ljudi žive u zabludi da je to Borat svojim neukusnim i infantlnim humorom izveo prije ovog filma.Film je čista petica i držim mu fige za najmanje dva Oscara!

Ocjena recenzije: 4.83 Tvoja ocjena: -

Fascinantno!

Očekivao sam sjajan film i kvalitetnu zabavu, ali dobio sam puno više. Od prve sekunde filma skužio sam da će film biti odličan. Trebalo mi je 3 minute da si film smjestim među boljima koje sam ikad gledao. nakon 101. minute ovaj sam si film smjestio među top 10 i imam veliku želju da film dobije oskara, ak ne za najbolji film, onda mora dobiti za najbolji scenarij! Film u početku počinje ozbiljno. Upoznavanje likova je režijski savršeno napravljeno i još do samog vrhunca početak smještava odlična muzika Devotchike i tjera vas da odmah obožavate film. Glumci su sjajni. Greg Kinnear je sjajno odglumio frika za pobjedom i čudi me što on nije nominiran za oskara. Steve Carell (koji po meni ne da treba biti nominiran, nego treba dobiti oskara) i Paul Diano su odličan par u filmu i da nema njih, neke fore u filmu nebi bile tako dobre. Abigail Breslin je blistava i fakat neznam dal postoji neka klinka koja bi lako mogla zamjeniti njenu ulogu. Ostatak glumačke postave nemoram hvalit jer bi fakat bilo suvišno, pa čak i neke likove (kao prometni policajac) su fakat sjajni. Michael Arndt je po meni dobio status scenarističkog genija i jedva čekam njegove sljedeće radove, makar da nema režije Jonathana Daytona i Valerie Faris (koji su pogodili stil ovome filmu za 5) film bi sigurno ostavio potpuno drugačiji dojam, makar ima režisera koji bi ih mogli zamjeniti tipa Richard Linktalker ("Scanner Darkly") i Mike Mills ("Thumbsucker"). Likovi su opširno opisani i nikako nisu preplosni kako je ovaj lik DOLJE napisao. Ljudi koji su radili na ovome filmu su sigurno htjeli da gledatelji zavole likove i u tome su uspjeli. Film ima sjajne fore i sigurno će se svi pošteno nasmijati, makar nebi preporučio film onima koji ne vole ozbiljnije filmove, ali ih svejedno nebi smjeli izostaviti u videotekama. ocjena filma: 5

Ocjena recenzije: 3.17 Tvoja ocjena: -

tako-tako

ne mogu reci da sam razocaran ali niposto nisam ni odusevljen. film je dobar ali po mom misljenju likovi su preplosni i vrlo brzo nakon sto ih upoznajemo znamo u detalje njihov daljnji razvoj. mislim da bi svatko rebao sam pogledati film i donijeti svoj sud ali eto to je moj. sad nam valja svima cekati da vidimo kako ce proci na ovogodisnjim oscarima. svakako nije moj favorit ali kolko ljudi tolko cudi.

malo komično osvježenje

Debitantski film redatelja Jonathan Daytona, Valerie Faris, "Mala miss Amerike" je pravo komično umjetničko djelo. Konačno, nakon neuspješne godine komedija (a, ni prošle godine nisu bile izvrsne s tim žanrom) dolazi nam pravo osvježenje. Film je puno svježeg, profinjenog, laganog, slatkog humora. Svakako se nećete gromoglasno smijati, ali će vam biti toliko slatko, da ćete zaželjeti da film još traje i traje (barem sam tako ja poželio). Što treba u filmu prvo istaknuti? Hmmm, scenarij!Michael Arndt, kojemu je ovo prvi scenarij je stvarno shvatio čega nema već neko vrijeme u kinima. Nečeg realnog i pomalo zabavnog. Scenarij je dobro razrađen. Svaki lik u filmu je drugačiji, posebniji. Karakterizacija likova je stvarno odlična. Režija, za jedan debitantski film je izvrsna, mogao bih reći rijetko viđena, ali ako računamo, recimo, da nije debitantski onda je režija prosječna i solidna. Glumci su stvarno izvrsni. Ne znam koga bih izdvojio. Za malu djevojčicu Abigail Breslin imam samo riječi hvale. U početku je malo, malo karikirana, ali kako se razvija film i ona se razvija u izvrsnu neprofesionalnu desetogodišnjakinju. Kamera je odlična, montaža vrlo dobra, te svakao preporučujem film ljudima koji su se zasitili loših komedija. Pogledajte pravo osvježenje u tom žanru. ocjena filma : 5