Generacija X

Genijalno

Film se mora pregledati jer je pravo malo remek djelo,kasnije ce ga svako na svoj nacin dozivit ali ono sto je sigurno da niko nece ostati ravnodusan...ogromna preporuka

Genijalno

Tko preživi ovaj film, pričat će

Kad vidim da neki film ima izvrsne preporuke, namjerno ne pogledam žanr, glumce, redatelja… Imam samo naslov, i htio-ne htio, na temelju toga se u mojoj glavi stvaraju neke predrasude (mislio sam da je SF žanr, vjerojatno zbog X-a). Kako to obično biva, obistinio se jedan citat iz ovog filma: „Nemoj suditi knjigu po koricama“. Tijekom gledanja Generacije X, smjenjivali su se dojmovi kako sam se udubljivao u radnju. Prvi dio je uobičajen jer prikazuje ono što je očekivano – da skinheadsi zlostavljaju sve oko sebe. Rekao bih da mi je u toj fazi film bio potresan. Kasnije dolazi dio sa zatvorom koji je odvratan. I na kraju svega, potpuni preokret nakon kojeg sam zaključio da je film zapravo genijalan i besprijekoran. Ne sjećam se kad me neki film toliko uzdrmao, ali i oduševio. Ima elemente iz meni najdražih filmova: Iskupljenje u Shawshanku (zatvor), Gran Torino (rasizam), Vrtlog života (obiteljski problemi), Pakleni šund (krv)… Na kraju sam preživio, i kažem vam, morate ga pogledati!

jebeno

Pouka filma je da se ne možeš samo tako izvuć iz sranja koje si napravio,jednostavno odlučivši da se prominiš. Neko ipak mora platit. Osim šta je smrt jednoga od njih na kraju bila predvidiva,film sadrži duboku poruku nesuvislosti mržnje među rasama. Svakako ga pogledajte.

Generacija damirooo

Super recenzija damirooo - va

izvrsno i šokantno

Kada mladi Derek ubije dva crnca, ni ne sluti da će mu se zbog tog čina u potpunosti izmijeniti život, ali ne samo njemu nego i njegovoj obitelji. On ne osjeća nikakvu krivnju zbog ubojstva, ali tek u zatvoru počinje preispitivati svoje životne stavove i tu u gruboj atmosferi nasilja odrasta. Dok je u svom kvartu bio vođa i svi su mu se divili, u zatvoru je tek jedan bijednik kojega bace na koljena. Iz zatvora izlazi u potpunosti preobražen. Čovjek se pita zar mu je bilo potrebno sve ono što je proživio i doživio u zatvoru da shvati da mržnja ne vodi nikamo. Edward Norton je ostvario ulogu u potpunosti, mržnja koja isijava iz njegovog lica kao da je stvarna, jednostavno se bojite njegovog lika. Inače, u filmu je dosta nasilja, posebno scena kada ubija crnce i strahovito šokantna scena silovanja u zatvoru. Ali film je vrijedan da ga se odgleda.