Rocky Balboa

Neočekivano dobar!

Mislim da je Rocky serijal daleko pretjerao...Mislim da su trebali stati kod 3.djela i napraviti Rocky trilogiju.6 dijelova je ipak previse.Međutim,ROCKY BALBOA ili Rocky 6 me ugodno iznenadio.Stallone postaje zreli filmaš,ovdje potpisuje režiju,scenarij i glavnu ulogu i mislim da je Rockyu dao kraj kakav zaslužuje.Režija je vrlo dobra,prikaz Rockckeyevog karaktera tj.njegove usamljenosti i žalopojki za prošlošću su dobro preneseni na platno.Naravno da u filmu ima i patetike,ali ipak je u duhu cijelog serijala.Film vrijedi pogledati kao kraj jedne od najvecih ikona Hollywooda i pop kulture i preporucujem ga svima.

Pravi kraj jednog od najboljih serijala

Film nije u rangu prva 2 dijela, ali je sigurno bolji od 4. i 5. Rockya. Uistinu je dostojan kraj jednog od najboljih serijala u povijesti i jedne prekrasne priče o čovjeku koji je iz ničega svojim radom dobio sve, da bi se opet, ne svojom krivicom, vratio u neimaštinu te ostao zapamćen kao LEGENDA. ROCKY je meni najdraži serijal i svaki od 6 filmova bih mogao gledati svaki dan!

Još jedan komentar

Mislim da, ljudima kojima se ne sviđa ovaj film, netrebaju ni komentirat.... Sto se tice zadnjeg dijela Rocky-a, mislim da je sasvim ok iako su prijašnji nastavci puno bolji... =) Jako volim Rocky filmove pa je moja ocjena.... 5!

neznam

možda nije nešto, ali to je rocky. jedna od najboljih i najdirljivih filmskih priča ikad. ali su ipak malo pretjerali s nastavcima. 4-5 nastavaka previše

praznici

i trash filmovi...vecinom...sjecam se 80tih i supermana...svaka nova godina. ove praznike zapocinjem s povratkom rokija. scena s penjanjem uz stepenice je nazamjenjiva. za sve ostalo tu je master card!

Kraj kakav Rocky i zaslužuje

Iako je već prilično ostario, Stallone se odlučio vratiti liku Rockyja i pružiti mu kraj kakav mu i priliči. Prije svega, Stalloneu treba skinuti kapu do poda za hrabrost što se odlučio na ovakav potez, jer lako se moglo desiti da film propadne i bude proglašen katastrofom, a jedan od već sad kultnih filmskih likova, bude tretiran kao karikatura. Možda se Stallone i odlučio na ovakav potez zbog toga što je peti nastavak o Rockyju, koji je trebao biti posljednji, ujedno i daleko najlošiji od svih a to je i sam Stallone izjavio. Slažem se sa mnogima koji su izjavili da je ovaj nastavak, uz nedodirljivi original, najbolji u cijeloj seriji i u rangu s dvojkom. Trojka i četvorka (iako veliki komercijalni uspjesi) su filmovi koji su Stallonea trabali promovirati kao all-american ikonu, a pravi Rocky je stavljen u drugi plan. S ovim nastavkom, Stallone je Rockyju vratio stari sjaj, te učinio da gledatelj opet zavoli lik dobroćudnog, naivnog, a u ringu upornog boksača. Ono što se smatralo kao najveća opasnost za ovaj film (ostarjeli Stallone, odnosno Rocky), pokazalo se kao prednost, a kroz lik ostarjelog Rockyja, Stalloneu se pružila prilika da naglasak stavi na neke druge stvari koje su sada Rockyju najvažnije (održati dobar odnos sa sinom, te očuvati uspomenu na preminulu ženu.) Ipak, filmu ne dajem čistu peticu zbog završne borbe koja, iako snimljena na noviji način jer ovdje se htio stvoriti dojam kao da se gleda prijenos meča, ipak djeluje na trenutke nerealno i zbunjeno. Možda bi se taj element mogao ispraviti da je redateljsko mjesto Stallone povjerio nekom iskusnom redatelju, ali ni ovako mu se ne može puno zamjeriti, jer ipak je Rocky njegova ostavština i sigurno je ne bi dao lako nekom drugom u ruke. S ovim nastavkom, jedna prekrasna filmska priča je dobila dostojan završetak, a jedan od kultnih likova je otišao u mirovinu na način kako to i zaslužuje.

loše!

užas nad užasima

Ocjena recenzije: 0.5 Tvoja ocjena: -

Dobar Film Nije najbolji od svih filmova ali ajde!

Rocky 6 je dobar film....sa obzirom kakvu pricu su mogli napraviti.Cudno je sto je taj film i izasao jer u 5-om delu se rasplice duga da tako kazem avantura Rocky filmova.....Film je dobro uradjen!Efekti u borbi su extra!Ti svi bljesci koji oznacavaju secanje!U ovom delu se ''Rocky'' Vraca na stare uspomene i desavanja (iz ranijih delova)kao sto su Ona mala Marie ili kako vec! Njegova stara kuca...zabavljanje sa Adrian itd. Sve u svemu film je dobar!

Rocky Balboa

Dobar film,makar od njega nisam ništa očekivao jer je ipak malo nerealno to što je Stallone napravio sa Rocky serijalom.Ko je volio prijašnje Rockye,trebalo bi mu se dopasti,ko nije,neka izbjegava ovo.

Najgori Rocky u

Veliki sam fan rockya i mislio sam da nakon rocky V nemoze biti gori nastavak.ovo je smece i nisu ga trebali snimati.pokvarili su mi cjeli serial. Rocky II je najbolji.

Dostojan kraj velike priče

Priča o Rockyju Balboi, nepoznatom boksaču koji snagom volje i čiste želje dolazi do vrha, iako su mu govorili suprotno, došla je do svog šestog nastavka. Neki će reći previše, trebalo je stati nakon dvojke, trojke… Što je točno Stallonne htio postići ovim filmom? Da li je htio zaraditi novce na liku koji ga je proslavio, ili je htio zatvoriti priču o jednom od najomiljenijih likova sa filmskog ekrana? Po mišljenju pisca ove recenzije, ovo drugo. Ovaj film je jedan lijepi hommage liku i djelu Rockyja. Ovdje u prvi plan Stallonne ne stavlja boksačke mečeve, nego odnose likova, kao što su odnos Rockyja i Paulieja, Rockyja i njegova sina Roberta, te posebno Rockyja i, u ovom filmu pokojne mu supruge, Adrian. Stallonne je pokazao da i dalje zna napisati dobar scenarij. Rocky je opet prikazan kao običan čovjek kojega je vrijeme prelazilo, koji se doima naivno zbog svoje dobroćudnosti u svijetu koji ne mari za pomoć bližnjemu svome (znam ovo zvuči kao isječak iz propovjedi nekog svećenika). Film je napravljen više kao obiteljska drama, a ne kao sportski spektakl. O orijentaciji filma dovoljno govori činjenica da tek u zadnjoj trećini imamo onu dobru staru glazbu iz prvog Rockyja i prikaz njegovog treninga te samo jedan pravi meč. Posebnu pohvalu bi dao samom prikazu meča koji je dan u maniri TV prijenosa. Ali režija je na trenutke malo zbunjujuća i necjelovita, ali sve u svemu je OK. Gluma je isto tako OK, ali scenarij me je itekako dirnuo, prvenstveno zato što podsjeća na prvog Rockyja, posebno kada se Rocky prisjeća svojih dana provedenih s Adrian. Za kraj, valja reći da film daje lijepu poruku o upornosti, ali i o prolaznosti života jer nismo ni svjesni kako se sve oko nas brzo mijenja. Jedina je šteta što je ovaj film došao nakon ispodprisječne trojke, slabe četvorke i užasne četvorke. Da je snimljen kao treći film i da je time zatvorena priča o Rockyju, to bi bila jedna od najboljih filmskih trilogija.

Italian Stallion ponovno na sceni!

Bilo je fino prisjetiti se zašto volimo poštenjačinu Rockyja. Isprobana stara formula, uz dodatak melankoličnog i sjetnog ugođaja i eto ga....neki novi klinci će se nakon ovoga odlučiti pogledati i prvog, starog, dobrog junaka iz 1976.

Rocky, kakav ti je to sin?

U filmu fali dio u kojem Rockya proganja roj pčela koje mu ubrizgavaju hormon rasta Jintropin izravnim šutom u venu. Osim toga, kakav mu je to sin. Uvijek sam mislila da će Rocky znat odgojit dijete, a ne da ispadne cmizdravo derište u loše krojenom odijelu. Osim svega toga i naravno kroničnog nedostatka Dolfa Lundgrena u filmu, sviđa mi se. Lijepo je kako Rocky, kao Stipe Mesić, Bandić i Čačić ima poneku dobru riječ za svakog građanina Philadelphije i to kako se u filmu, više no o njemu samom, radi o njegovim emocijama za pokojnu suprugu Adrien. Ta sjećanja posebno dolaze do izražaja za vrijeme fajta u ringu, gdje se brzi spotovski rezovi izmjenjuju sa slikama koje kao da su skinute s covera Kraševih bombonijera - ružama i gladiolama koje simboliziraju sjećanja na neprežaljenu suprugu. Rocky je u ovom filmu iznad svega ipak jedan skroman i osjećajan tip. Zato mu dajem čistu trojku.

Povratak u djetinjstvo !

Rocky se je vratio u nasa kina, a ja sam se vratio u svoje djetinjstvo. Naime, dvojica djecaka iza mene u kinu dozivljavali su Rockyja Balbou kao sto sam ja dozivljavao prvog Rockyja (iz 1976). Zanimao me je samo boks, ali sva prica, sva zivotna prica vezana je za sve ostalo. Ako zanemarimo sve Rockyje osim I i II (Dolf Lungren epizode za vrijeme hladnog rata i crvene opasnosti i sl.), ostaje nam jedna prava drama potomka talijanskih doseljenika u New Yorku i njegova potraga za ljubavi i srecom. Rocky Balboa ima dirljive i, zaista, jake monologe. Ponekad priprostim rijecima, dopre do svakoga, sasuvsi svu zivotnu istinu iskusanu na svojim plecima. A zivot boli vise od boksackih udaraca (smrt zene i udaljenost od sina). Govor ispred restorana sinu je vrhunac filma kao prave drame. Tu ima i boksa. Tucnjava za prestiz - tko je bolji boksac iz kojeg vremena. Rocky na kraju gubi na bodove i to je to. To je ono sto smo trazili. Rocky Balboa je "Vecernji akt" Pavla Pavličića. Kada knjiga zavrsi, okrece se na pocetak i pocinje čitati ispočetka. Sutra je na redu nova borba. Apollo Creed, you're next!

All over again!

I evo ga! Još jednom od početka pratimo istu priču! Puno brbljanja bez nekog prevelikog smisla, kliše-srcedrapajuće rečenice, patetika, priprema za meč uz već poznatu muziku i na kraju grand finale - meč. Izađeš iz kina prazan, i zaboraviš na film! Uštedite si pare!

Prosječan/Loš Film

Nekako mi je ovo uz Rocky 5, uništilo cijeli serijal. Oduvijek sam bio fanatik Rocky sage i kad je došla petica mislio sam da gore ne može.. U iščekivanju ovog filma, mislio sam, dokazat će se da je još uvijek originalan, ali neugodno sam se iznenadio. Film je tek solidan i Silvester Stallone je izgubio onaj Rocky osjećaj. Jednostavno mi film nije ispunio očekivanja, no ipak, vrijedi se svakako pogledat.

Win Rocky Win

Samo ću napisati: Poslije prvog i originalnog filma iz 1976, ovo je najbolji Rocky!