Glazba i stihovi

dosadno

dajem filmu 3 isljučivo radi simpatične glume Drew Barrymore. Iritantna gluma Hugha Granta.

Šarmantno, duhovito i predvidljivo

Mislim da bi ove tri riječi iz naslova recenzije mogle najbolje opisati film, radi se o jednoj klasičnoj romantičnoj komediji sa šarmantnim glumcima, predvidljivim zapletom i raspletom, no opet dovoljno duhovitoj i zabavnoj da vam izmami osmijeh. Najviše me čudi što se dosad nitko nije sjetio spojiti Hugh Granta i Drew Barrymore kao romantičan par (s obzirom da su glumili u podosta filmova tog žanra) jer zbilja odlično funkcioniraju zajedno na ekranu. Redatelj Marc Lawrence očito je dobro 'nanjušio' da će kemije i zabave biti napretek, pa mu čestitam na castingu, kao i na solidnoj režiji i odličnom scenariju i ideji. Glumci su vrlo solidni, Hugh Grantu valjda treba skinuti kapu jer koliko god reprizirao svoju tipičnu ulogu romantičnog, smušenog britanca još uvijek pali svaki put, a i Drew Barrymore u komediji pliva kao riba u vodi, premda primjećujem da zbog nekoliko histeričnih scena pomalo zna i iritirati. Ono što je najbolje u "Music and Lyrics" i daje dodatni feel-good dojam filmu je svakako suptilno, ali očito parodiranje današnjih teen zvijezdica i općenito koncepta "15 minuta slave". Istovremeno, autori s poštovanjem i nostalgijom odaju hommage pop glazbi kakva se nekad slušala, a još uvijek ima duha i zabavnosti - makar vjerujem da bi danas većina čupala kosu na glavi misleći pa zar je moguće da sam to nekada slušao?! Eh, ta nostalgija... Marc Lawrence dokazuje kako se može napraviti dobra romantična komedija bez pretjerane sentimentalnosti i repetitivnosti, a premda je film očito usmjeren na ženski dio populacije, mislim da i muška publika neće imati previše razloga za gunđanje. Ljupka i zabavna razbibriga koju vam toplo preporučam.

music and socks

moram prinat da me je film usitinu razočarao...po meni ovo je najveći klišej ikada..od predvidljivih radnji do sretnog happy enda kao i u svim takvim komedijama..drew i hugh me također nisu oduševili,nema smiješnih scena pa se ne može čak svrstati ni u komedije..ima bezpotrebnih djelova filma koje treba izbacit kao npr one u restronu...dvoumio sam se da li da dam 1 ili 2 ali sam se želio smilovat zbog jedine stvari koja vrijedi u ovom filmu a to je odlična pjesma---ponovno zaljubljeni i sam kraj filma tj izvođenja pjesme je digao ocjenu na 2..ali dosta loše 4,5/10

Film je remek-djelo žanra!

Film je odličan po parametrima žanra, jer je inteligentan, zabavan, očarava i uljuškava u fini slatkor, a humor je istančan i ne svodi se na puštanje vjetrova,riganje, spominjanje bez razloga 'Holy shit' i sl. proizvode scenarističkih i inih ridikula. Glumci su naprosto briljantni, a obzirom da takve filmove UOPĆE ne gledam (osim ponekad na TV), moj komentar treba uzeti kao objektivan doživljaj. I pjesmice su super, a pjevačica Haley - glumački talent and talentima. Kako je samo 'skinula' te bedaće Spears i njoj slične!

super

u početku sam mislila da će biti dosadno ali na krajui sam skužila da me svaki film s Hugh Grantom nasmije i oduševi. Odlična priča!

Cool

'Glazba i stihovi' je jedna od najboljih romantičnih komedija u zadnje vrijeme. Iako ponegdje klišeiziran, ovaj film zna nasmijati čovjeka i natjerati ga da uživa u njemu. Po meni, ovaj se film isplati pogledati, ako već ne zbog sadržaja, onda zbog Drew Barrymore, koja je bila ultra simpa...;)

Ako nije pokidano...

...Onda to ne mijenjaj. Po toj logici su se vodili autori ovoga filma kada su se odlučili snimiti romantičnu komediju sa Hughom Grantom u glavnoj ulozi. Kako glasi taj recept? Uzmete Hugha Granta da glumi tamo nekog Britanca (zanimanje nebitno) koji je pomalo šlampav, ali jako brz na jeziku i duhovit. Dodajte mu neku zgodnu glumicu (bitno da ima i smisla za komediju), sve to smiješate u tipičan scenarij romantične komedije (oni se slučajno upoznaju, odjednom se počnu jako sviđati jedno drugom, onda se zaljube, žive sretno i vole, zbog nekog nesporazuma ili još češće njegove greške se posvađaju, neko vrijeme su razdvojeni i depresivni, onda on napravi nešto prepromantično i oni se pomire i žive sretno do kraja života). Dodajte još nekoliko smiješnih sporednih likova, i jednu žlicu Vegete i evo dobre romantične komedije. Međutim, ovaj recept je već toliko puta prokušan da se već polako ljudima zgadi. Jedino što vas može spasiti jest da stvarno dobro pomiješate sastojke. I ovaj film je to uspio. Alexu Fletcheru (Grant), propaloj pop-zvijezdi 80-ih, se ukaže prilika za ponovni comeback. Jedini je uvjet da pomalo priglupoj, ali megapopularnoj pjevačici napiše hit-pjesmu. Tu na scenu stupa mlada Sophie Fisher, Alexova vrtlarka koja se pokaže kao izvrstan stihoklepac. Alex i Sophie se zaljube itd. Itd. Itd. Dakle, kao što sam rekao, film zbog nečega pali. To je zbog očite kemije između Hugha Granta i Drew Barrymore, koja je odlična u ulozi pomalo neurotične Sophie. Ismijavanje glazbene scene i ere 80-ih je odlično napravljeno, posebno spot grupe PoP. Ostali likovi su na visini zadatka. Imate nekoliko jako zaraznih i dobrih melodija i pjesama (Koje je Grant sam opjevao i odsvirao) i fora priču i to je to. Imate jedno ugodno iznenađenje koje, iako nije u ravnini najboljih Grantovih filmova ovog tipa, spada među širi vrh. Ugodno sam iznenađen, a time i dobre volje, pa evo mu 5!

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

Simpatično

Iako nisam veliki ljubitelj romantičnih komedija (ne zbog toga što ne volim taj žanr, nego što je kvalitetnu romantičnu komediju jako teško napraviti), ovaj film ima određeni šarm i kvalitetu koji će osvojiti gledatelje. Iako okosnica same priče i ne nudi nešto novo (doduše, u ovakvom tipu filma i ne može se ništa puno i mijenjati u samoj priči, sve ide po prinicipu ''tip i cura se upoznaju, zaljube, posvađaju i pomire''), nekoliko stvari mu podiže kvalitetu. To su kemija između glavnih likova, odlični sporedni likovi, te ironičan pogled na svijet glazbene industrije. Upravo glazbena industrija predstavlja ''najvažniji sporedni lik'' u filmu, jer iako se radi o romantičnoj komediji, prilično je ''ozbiljno na smiješan način'' progovoreno o stanju u glazbenom svijetu danas (recikliranje starih hitova i štancanje seksi pjevačica čiji je glavni adut što bolje miješanje bokovima). Grant i Barrymore su solidno odradili svoje uloge (nije im prvi put da se nalaze u ovakvom tipu filma), a posebno bih istaknuo odlične Brad Garret u ulozi Grantovog managera (poznat po ulozi brata u seriji ''Svi vole Raymonda''), te mlada Haley Bennett u ulozi mlade pjevačke zvijezde Core Colman. Marc Lawrence kao redatelj i scenarist je solidno odradio svoj posao, što mu nije predstavljao veliki problem jer je uglavnom i radio dosada na sličnim projektima, a s Grantom je radio na filmu ''Dva tjedna za ljubav''. Film kao cjelina funkcionira jako dobro i svakoga željnog opuštanja uz nezahtjevan film trebao bi zadovoljiti. Posebno bih izdvojio glazbene dionice u filmu koje su prilično dobre, te činjenica da je dijelove u kojima pjeva Grant izveo sam i to prilično dobro.

Music And Lyrics

Moram priznati da mi Drew Barrymore u svakome filmu diže živac.To nije bila iznimka niti u ovome filmu,ta ženska je jednostavno iritantna do boli.A da i ne spominjem da je ružna.No,što se samoga filma tiče,moram pohvaliti simpatičnu i orginalnu priču,Hugh Grant kao i uvijek u ovakvim filmovima,odličan...Sve u svemu,film za ubiti posljepdne sa curom ili dečkom,ovisno šta ste.;)

cjelonočni

lavež pasa, jutarnje kukurikanje susjedovog pjetla, 60 kg teški komarac koji zuji frekvencijom mil. herza, eto tako bi mogao opisati lik Drew Barrymore u prvih 40 minuta filma. Možda bi film ocjenio i višom ocjenom da me taj početak nije iziritirao do kosti. Likovi Alexa I Core Corman malo su mi popravili cjelokupni dojam filma jer su pozitivno pozitivni. kraj filma bio mi je predvidljiv. Sve u svemu nižže osrednja komedija. još jedan minus preveliko efektiranje glumaca

odlično i zabavno

još jedan dobar film sa Hughom, odlično odabrana glumačka ekipa. vrijedi pogledati, zabavirt če vas sigurno ;)

zabavno

film je stvarno odličan.i vrlo je zabavan.za 5

Glazba i Stihovi

Vjerojatno jedna od boljih romanticnih komedija. Hugh Grant sto je stariji to je bolji. Film poslije kojega se svako osjeca bolje. Nikakva napadna vrsta humora. Ovaj film moze ici uz bok boljih romanticnih komedija tipa Zgodna Zena, Sabrina itd. Sigurno jedan od boljih filmova posljednjih godina. Ocjena filma - cista petica.