Brzi i mrtvi

Wild West

Ne preferiram baš westerne al' ovaj film zaslužuje svaku pohvalu.Film ima jaku glumačku postavu.Radnja je napeta iako malo predvidljiva.Film ima akcijski i ljubavni zaplet.Da se razumijemo,ovaj film nije u rangu jednom western filmu kao Ples s vukovima ali sigurno film ''Brzi i mrtvi'' je jedan od najboljih westerna u posljednjih 10 godina.

Zaslužuje svaku pohvalu

Ne znam zašto ovaj film nije poznatiji i cijenjeniji.Kritičari kažu da "nema srce",što god to trebalo značiti,ali po meni je film fenomenalan i smatram da je za mrvicu lošiji od Eastwoodovih Nepomirljivih.Redatelj,slavni Sam Raimi odlično je izrežirao i prikazao Divlji Zapad na moderan način vidno inspiriran Leonovim špageti vesternima,a likovi i priča su vrlo zanimljivi dok je glumačka postava impresivna.Hackman briljira kao glavni negativac u ulozi boljoj od one u Nepomirljivma za koju je nagrađen Oskarom,SharonStone također izvrsna kao opaka osvetn ica a dobri su i DiCaprio u u maloj ulozi Hackmanovog sina i Crowe kao good guy sa mračnom prošlosti.Ne slušajte kritike i pogledajte film koji garantira odlicnu pricu i vrhunsku zabavu.

quick and the dead

Najbolji vestern na cijelom svijetu

ODLIČAN MODERNI VESTERN

Nakon što smo se nagledali Leonovih i Eastwoodovih spaghetti vesterna,pa Terence Hillovih i Bud Spencerovih spaghetti vesterna,Newmanov i Redfordov Butch Cassidy&Sundance Kid,Sedmorice Veličanstvenih,ponovo Eastwoodovi Nepomirljivi te legende legenda Johna Waynea,1995. je izašao Brzi I Mrtvi koje možemo smatrati,nakon Nepomirljivih,jednim od najboljih vesterna "novog doba". Film je režirao ne previše poznati redatelj,tako da je film ovdje malo izgubio na kvaliteti,al kvalitetu za klasu popravljaju sjajne glumačke izvedbe svih po redu,sa naglaskom na Genea Hackmana i Sharon Stone.Ovdje su glumili i Russel Crowe i Leo DiCaprio prije nego li su postali face u Holywoodu.Film ima vrlo zanimljivu i zabavnu priču koja će vas zbilja vrhunski zabaviti. Mana ovog filma je što leži u sjeni navedenih velikana. U sporednoj ulozi se pojavljuje i Gary Sinise,najpoznatiji po liku det.Maca Taylora iz CSI New Yorka.