Jedan od naj filmova koje sam gledao!

Namještaljka

Inače nisam neki ljubitelj akcija ali ovaj film je odličan!

Shooter

kak je zakon film!! pogledajte!

Odličan

Savršena meta je jedan od najboljih akcijskih trilera u zadnje vrijeme. Akcijske scene su nevjerojatno dobro izrežirane, Whalberg je odličan, radnja savršena. Iako se jasno vidi da su se autori puno ugledavali na prvog Ramba, Bjegunca i slične uratke ja mislim da je, savršena meta po hvaliteti čak i uspjela nadmašiti spomenute filmove. Shooter je vjerojatno jedan od najboljih akcića u zadnjih deset godina.

Shooter

Ovaj film priča priču koja se sve češče može čuti u SADu – rat koji vodimo je rat za naftu, moć i novac. U videoteci sam tražila neku zabavnu, uzbudljivu akciju za muške moždane vijuge, da drži pažnju a ne zahtjeva pretjerano razmišljanje – i djevojka koja tamo radi dala mi je ovaj film. Pogodila je. Uz Marka u filmu glumi i naš Rade Š. – opet glumi zlog Rusa :) i Danny Glover, pomalo neobičan u ovoj ulozi nakon Smrtonosnih oružja :). Ako se hoćete zabavit pogledajte ovaj film ali ako tražite nešto više zaobiđite ga.

Nitko se neće sa mnom zaj......

Ovaj film me najviše privukao zbog radnje odnosno glavnog lika - snajperista. Uvijek me fasciniralo njihovo znanje, vještina, predanost i strpljivost koji su presudni kako bi se izveo savršeni hitac. Druga stvar koja podiže kvalitetu ovog filma je to što se redatelj Fuqua odlučio za čistokrvni akcijski film bez prevelikog mješanja u političke pozadine priče. Zahvaljujući tome, gledatelja previše ne zamara nekim teorijama zavjere, velikim korporacijama i svjetskim moćnicima koji stoje iza svega toga, nego su oni samo spona koja povezuje radnju s glavnim likom. Fuqua je svu pozornost usmjerio na to što se desi kada se zamjeriš čovjeku koji te može pogoditi u desno jaje s 2 km udaljenosti, a Wahlberg je solidan u ulozi Boba kojem su smjestili atetnat na predsjednika. Mali nedostatci filma su prikazivanje njegove emotivne strane (povezanost s njegovim prijateljem za čiju smrt sebe krivi, te neizbježna mlada dama koja predstavlja njegovu slabu točku, a zlikovci to iskoriste protiv njega), ali izgleda da se to jednostavno moralo ubaciti u film po defaultu. Mislim da bi bolje funkcioniralo da se Boba prikazalo kao osamljenika (kako se i krenulo u filmu) koji se ne voli previše družiti s ljudima, a ne voli ni previše da ljudi budu oko njega. Namještanje atentata na predsjednika njemu, kao iskaljenom profesionalnom vojniku kojem su domovina i zastava jedina svetinja, je jedino što ga može izbaciti it takta. Premda bi to sve previše sličilo na modernog Ramba, mislim da bi film bolje funkcionirao. ostale uloge u filmu so kvalitetno odrađene, najviše zahvaljujući veteranima poput Glovera (koji me ugodno iznenadio u, za njega, netipičnoj ulozi negativca), Beattyja i Rade (koji izgleda u holivudskim filmovima ne može izaći iz ruskog stereotipa). Fuqua nam je predstavio jedan kvalitetan akcijski film, u kojem je najveća pažnja dana akcijskim scenama, a upravo su one najbolji dio filma.

Jako dobro

jako doba film. Bio bi i odličan da nema nekoj malih retjerivanja i nelogićnosti. Film je jako brzog tempa i skoro da nema praznog hoda. Dva sata prođe dok trepneš, a malo filmova se može pohvaliti tim podatkom. Interesantno je vidjeti inaće "dobricu" Danniya Glovera kao klasičnog negativca i to mu još dobro stoji. Naš Rade Šerbeđija izgleda da nikako ne može izaći iz šablone nekakvog rusa vojne prošlosti. Šteta da u Americi nitko ne vidi njegov ogroman potencijal.

E film je mrak...

To te ja pitam... To se zove akcija... Podsječa me ne prvi film SNIPER . Niti da se trepne za vrijeme filma, a vrijeme prođe. Great !

Shooter - solidno

Nista spektakularno i vec sto nije prije vidjeno na filmu. Spoj akcije i trilera u jednome. Solidna glumacka ekipa (Mark Wahlberg, Rade Serbeghia (stari Ruski snajperist), Danny Glover, Ned Beatty (nije ga bilo jako dugo na filmu). Mene ovaj film najvise podsjeca na Bjegunca S Harrisonom Fordom s vise elemenata pucacine. Kate Mara i Rhona Mitra prave ljepotinke. Ipak ovaj fim ne donosi nista novo, iako je korektno odradjen.

Ocjena recenzije: 2.2 Tvoja ocjena: -