Divljaci na kotačima

Divlji u sedlu

Walt Becker (''Van Wilder'' iz 20002.) režira komičnu avanturu po scenariju Brada Copelanda, polazeći od premise: ''Ne želiš da ti život postane baš toliko bezbrižan''. U središte priče su četiri prijatelja, sredovečna muškarca opterećeni svakodnevnim obavezama koje nameće bračni život, borba za egzistenciju, problemi na poslu i sl. Njihova zajednička druženja daju im snagu da guraju dalje niz kolotečinu života u predgrađu Cincinnatija. Rešeni da prožive ''drugu mladost'', Doug (Tim Allen), Woody (John Travolta), Bobby (Martin Lawrence) i Dudley (William H. Macy) odlučuju se na avanturu koja će im zauvek ostati u sećanju. Oblače svoje kožnjake, pale svoje ''ljute makine'' od motora i odlaze na put širom velike i prostrane Amerike. Daju sebi uloge opakih motociklista, uživajući u vožnji, slobodi, druženju. Ali kada nalete na pravu bandu znanu kao ''Del Fuegos'' predvođenu psihopatom Jackom (Ray Liotta) u bespuću Novog Meksika, stvari će poprimiti potpuno drugačiji, i za nih, neočekivani tok. Pošto im banda oduzme Dudleyev motor, složno društvo odlučuje da ga vrati nazad i tako sačuva samopoštovanje, bez obzira na to koliku cenu će morati za tako nešto da plate. Niz vratolomnih scena prikazanih u komičnoj formi, sa dijalozima koji će vas nasmejati, gegovima glavnih likova koji deluju simpatično, čini ovaj film zabavnim, lakim štivom. Takođe imamo i malo romantike, predstavljene kroz vezu koja se razvija između zrele, privlačne Maggie (Marisa Tomei) vlasnice lokala u malom mestašcu Madridu i ojađenog Dudleya, inače jako smušenog i nespretnog u muško-ženskim odnosima. Film je sniman na živopisnim lokacijama Novog Meksika i Kalifornije, što čini jedan pravi milje za avanture glavnih junaka. Pojavljivanje Petera Fonde u ulozi Damiena Blade, oca ljigavog Jacka, jeste svojevrsan omaž kultnom ''Goli u sedlu'', a koji je u suštini poslužio kao osnovni predložak za pravljenje ovakve komedije. Veoma dobro, sa odličnom glumačkom postavom (meni posebno dopadljiv Martin Lawrence i William H. Macy od dobrih momaka i maestralni Ray Liotta u ulozi opakog žestokog momka), dobrom muzikom i interesantnom pričom. Prepoznatljivo od ranije, ali ipak za preporuku, jer opušta a možda vas i nasmeje.

Kreteni na kotacima

Jedan od najgorih filmova koje sam ikada gledal... isprazne fore koje bi mozda nasmijale devetogodisnjaka kojemu je smijesno kada netko stane na grablje i onda ga one lupe u glavu. Uzas od humora i price.

Zajebancija

Ovo je naime film koji nudi nimalo originalnu tematiku, no usprkos tomu obiluje s uvjetno rečeno smiješnim scenama, koje će zabaviti ne zahtjevne gledatelje.

Kriza (ne samo) srednjih godina

Redatelj Becker i scenarist Copeland su prije početka rada trebali pogledati odličan Eastwoodov film ''Svemirski kauboji'' pa da vide kako se tema krize zrelih godina treba opisati. Ovdje je to sve pojednostavljeno i svedeno na banalnosti, tako da smo dobili film sa predvidljivom radnjom, jednodimenzionalnim likovima, sto puta prežvakanim i već viđenim gegovima, te prilično slabom izvedbom glumaca unatoč velikim glumačkim imenima. Priča o četvorici dugogodišnjih prijatelja (to se pretpostavlja, jer se u filmu samo kroz par rečenica da naslutiti da se likovi poznaju još iz srednje škole) koji sjedaju na svoje motore i odlaze na put kako bi se prisjetili svoje mladosti, ima potencijala da se pretvori u kvalitetnu priču. Međutim ovdje se to nije postiglo. Razlog tome je što se ovdje naglasak stavio samo na komični element i razne situacije u koje naši junaci upadaju. Da su te komične situacije barem originalne i maštovite, to bi opravdalo tu odluku, no uglavnom se radi o već viđenim i predvidljivim gegovima (npr. kada se pojavi lik policajca pedera svima je jasno da će se naši junaci opet susresti s njim, od uvodne scene se da naslutiti da lik Dudleyja je taj koji je najnespretniji i koji će se najviše puta lupiti, pasti ili udariti u nešto, i sl.). Film bi bio puno bolji da se osim komedije naglasak stavio i na krizu kroz koje naši likovi prolaze, no to je izgleda bilo previše za Beckera i Coplanda. S druge strane, iako je okupljena kvalitetna glumačka ekipa, svi su se utopili u prosječnosti cijelog filma, a jedino kojeg valja izdvojiti je uvijek odlični Macy u ulozi Dudleyja koji je definitivno najsmješniji lik, i rijetke situacije uz koje sam se nasmijao su upravo vezane uz njega. Najviše su me razočarali Travolta i Liotta, dok su Allen i Lawrence odigrali svoje ''standardne'' glumačke role. Prilično slab film (iako je u Americi bio hit) i da nije odličnog Macyja radilo bi se o lošoj komediji koja i nije baš smiješna.

???

Citala sam neke kritike za ovaj film na internetu prije nego sam ga otisla pogledati, i vecina ih je bila losa. Ali, ja ne razumijem zasto. Meni je film prilicno dobar. Istina je da je predug, da bi neke scene trebalo izbaciti, i da su neke forice zastarjele,ali po meni ovaj film zasluzuje barem cetvorku

Funny

Koliko god mi bili izbirljivi s vremena na vrijeme dobro dođe jedan ovakav film s više-manje idiotskim štosevima i karikiranim likovima. Dobro sam se nasmijala, svakako preporučam.

Zabavno

Jedan od zabavnijih filmova koje sam gledao u zadnje vrijeme. Ray Liotta je odličan, ali najviše me impresionirao lik (mali ćelavi) koji pjeva na selskoj zabavi. Njegova izvedba hita 'Don't Cha' od Pussycat Dolls je stvarno nešto što se može pogledati svaki dan i to bezbroj puta. I ostali dio glumačke ekipe odličan. Obavezno pogledati.

jahaci apokalipse ;)

mislim da bi svi trebali slijedit njihov put pa makar nas slijedio gaj policajac,odlican film

ja znam

glumačka ekipa odlična. čak sam se i nasmijao u nekoliko navrata. Ali ljudi moji ovo je tipično američki film. tipična dosadna gikovska odvratna američka kultura, za koju imam osječaj da svoje standarse pokušava silom ili milom prenjeti na sve ostale kontinente u nadi da smo mi glupi a oni superiorni i bogati. stvar mi spašava to što je ovaj film najbolje prošao u americi a kod nas tek sa osrednjim kritikama. to je znak da ne pušimo baš tolko ta njihova sranja. čak su pokušali nam u filmu nametnuti par odličnih krajolika međutim točno se vidi da je to negdje u meksiku koji ameri toliko svojataju ali kada se radi o ilegalnim meksikancima koji bolji život traže u americi dobro da ih ameri sa laserima ne pogubljuju. kada ovako politički nebi gledao ovaj film možda bi ga ocjenio sa tri ali...amere ne volim baššš:)

ne znam

nemam što dodati, damirooo je rekao sve

goli u sedlu