Kako ja kažem

prestrašno

Nakon ovog filma sam zaista uvjerena da bi slatkoj Mandy trebalo zabraniti da glumi u filmovima. Diane Keaton me razočarala jer iako ona najviše glumi u komedijama ovo je slutilo na katastrofu pa stvarno ne znam zašto se ona odlučila na to. To joj nije trebalo. Radije neka se okrene nekom drugom žanru nego da glumi u pregroznim komedijama koje tjeraju na ponašanje slično bulimičarima. U ovom filmu nema nijedne svijetle točke. Ništa ne može popraviti tako groznu glumu Mandice i nekih sporednih glumaca i još debilniju radnju. Ima obavezni happy ending i čak si i stara Diana nađe partnera. Jupi! Baš mi je drago! Svi su sretni. Osim onog tko je to sranje pogledao. Šta netko pada na to da odrasloj ženi mama traži dečka? To bi samo Britancima uspjelo. Za Amere se mogu samo nadati da više neće tako nešto pokušavati. Ali ima i bit će i gorih i glupljih komedija.

Kako ja kežem!!!

Klasična slatka opustajuca komedija... =)

Kako mama kaže !!!!

Film me je vrlo ugodno iznenadio, jer nisam imala velika očekivanja,a kako volim ženske filmove i komedije, film mi je dobro sjeo. Ekipa glumaca je jako dobra posebno me iznenadila Mandy Moore, a Diane Keaton mi je bila vrlo zamorna sa preglumatavanjem i grimasama, iako sam je nekad cijenila i voljela, naročito u Anie Hall i Tražeći Mr. Goodbara. Željela sam ga gledati posebno zato, jer i sama imam problema sa kćeri, koja hoda sa,za nas, potpuno neprikladnim tipom, tako da majčin lik u filmu odlično razumijem.Čak sam i suzu pustila, kad su zaratile, jer i mi imamo sličnih scena,(osim što kod nas očito neće biti happy end). Film je super zabavan, čak i na momente dubok, jer zaranja u razne ženama važne teme, pa bih ga preporučila ženama, majkama, kćerima, i senzibilnijim partnerima (moj hoće u kino par puta godišnje, i to prije na dječje nego ženske filmove).Od muških likova mi je osvježenje i jako simpa i zgodan lik glazbenika Johnnyja.Scena majčinog intervjua sa kandidatima za kćer mi je najbolja u filmu, ludo sam se nasmijala, ovo je film koji razgaljuje srce, ali bogme, i tjera na razmišljanje (posebno zabrinute majke).

Za zensku populaciju

Nakon fijaska sto sam ih imao s Piratima 3 (vjerojatno jedan od gledanijih filmova u buducnosti i povijesti)i moga izlaska iz kina, odlucih pogledati jedan 'zenski film'. U kinu se okupilo saroliko drustvo. 6 penzionerki, 2 teenagerke i moja malenkost. Ovo je jedna od klasicnih romanticnih komedija gdje se covjek moze opustiti i gledati film. Jedino sto me je iritiralo u filmu je plesanje i pjevanje, a i Diane Keaton je malo kenjkava. Neki dan sam citao kritiku Zivorada Tomica o filmu 'Praznik'. Rekao je da je filmove poput romanticnih komedija vrlo tesko napraviti, jer su unaprijed osudjene na propast, pa se kriticari lakse opredjeljuju za psiholoske drame. Publika ce ih unaprijed ismijati, osim naravno zena. Osobno nisam takav, pa cu ovom filmu dati solidnu cetvorku.