Paranoja

Ne otvaraj...

...je rečenica koju bi volio da je meni netko rekao prije nego ću pogledati film. Nakon solidnog pocetka koji me dosta uvukao, film malo-pomalo dobiva na zapletu i sjajno vodi ka vrhuncu. Odličan Shia LaBeouf nosi film na svojim leđima čitavo vrijeme. Iako već viđena i prokušana formula ubojice-žrtve (mačke-miša), ipak zadržava originalnost. I sve bi moglo proći kao više nego solidan uradak, ALI.. Zadržavam dah i gledam kako će riješiti situaciju s ubojicom. Ok... Ubije ga i... PAF! WTF!!! Netko je izrezao nekih pola sata filma ili? Umjesto objašnjenja što je s ubojicom, prijateljima, majkom, policajcem... on se ljubi s curom i frend ga snima. Valjda je netko rekao redatelju da zvoni za dvije minute, pa je završio film prisilno. Blablabla... Sa solidne 7-ce pada na jadnu 3-cu. Šteta!

Zaista...

...zabavan film koji te cijelo vrijeme drži u neizvjesnosti. Izvrsna gluma glavnoga lika a film je izvrsna kombinacija komedije i trilera.

Neki novi klinci

Dakle, svima je jasno da je ovo obrada Hitchcockovog "Prozora u dvorište", tako da komentari da je film svjež i nov očito dolaze od publike kojoj je ovaj film prvenstveno i namjenjen - tinejdžerima. Zato se na ovakve uratke mora gledati u tom kontekstu, i kao takav je i više nego dobar. Mislim, ako znamo da su tipični filmovi za tu demografsku skupinu "Sumrak" trilogija i "Ja sam broj četiri", onda ovo možemo nazvati i remek-djelom. Ukratko, ovdje je riječ o zabavnom filmu u kojem ćete uživati ovisno o tome koliko vam je simpatičan glavni glumac.

za editu

Hahaha, curo koliko ti imas godina da bi ovakve nebuloze mogla pisat? 12,11 mozda? okani se filmova!

Može se mjerit s Titanicom,Harry Potterom,Gospodarom prstenova i sličnim :)

Film je toliko presavršen,da bi se i kamen naježio,mislim da tako dobru priču nema ni jedan drugi film,iako sam obožavateljica Harry Pottera- ovo je nešto što je možda čak i iznad tog filma... Svakako nije gubljenje vremena

savršeno

Sve u filmu je savršeno. Shia LaBeouf je ovo odglumio fenomenalno.I ako netko kaže da ovo nije dobar film i da nema akcije to su ljudi koji žele klasični maloumni američki bum bum tras film, tipa sva ona sranja sa Jean Cloud Vandamom.

loše i dosadno

cijeli film je napravljen tako da znate da se nešto mora desit. i čekate, čekate, i čekate, i dočekate zadnjih 20 minuta u kojima je smještena sva akcija i sva napetost i preglupo. mislim da je ideja filma dobra, al da je film ispao vrlo loše. nažalost.

Crap

Bolja je orginal verzija filma. Ova je malo dorađena i glupo napravljena. Koncept filma je glup. U orginalnoj verziji lik je invalid i nepokretan je od vrata prema dole. Glumac koji ga glumi je uistnu bio invalid tzv. superman. Ova verzija je glupa jer je napravljena za osnovnoškolce i sve one likove koji očekuju da će iz svoje sobe upoznati zgodnu žensku, biti popularni i spasiti "svijet". Zato je film SRANJE!!! Ljudi odrastite i počnite živjeti!!!

Odličan film???????

Kako netko može reći da je ovo nešto novo i svježe(ne sviježe)u svijetu filma? Da je priča napeta i NEPREDVIDLJIVA? Znam da svatko ima pravo na svoje mišljenje i da se o ukusima ne raspravlja ali ipak... Ovaj film nije ništa novo niti svješe, a svakako nije nepredvidiv. Paranoja sam po sebi i nije toliko loš film ali je ipak sve to već viđeno( 'Prozor u dvorište') i predvidljivo.

Osrednje

Film je solidan ali skroz ništa posebno. Ne sviđa mi se to što je film baš rađen za tinejđersku publiku a i sami glumci su tinejđeri. Film je prebun nebitnih sitnica. Paralela između voajerizma i suspensea. Glupo mi je to što glavni lik ostane bez oca što kasnije nema veze nikakve s radnjom. Neki su film nazvali hororom i s tim se ne slažem. Film nema ni elemenata horora samo par napetih išćekivajučih scena. I sličniji je recimo Domino efektu po atmosferi nego nekim Hitchovim filmova.

Disturbia

Iako sam na početku bio malo skeptičan, na kraju je ispao jako zabavan film. Gledao sam ga na DVD-u za Noć vještica i mogu reći, bio je prilično strašan i zabavan. Totalno neočekivani zapleti, ali malo predvidljiv kraj. Film je jako dobar, i preporučam ga, posebno ako vam se čeka sljedeći Halloween, pa ga tad pogledate, doživljaj je super!

kritički pogled

Paranoja je dosta dobar film,preporučio bi ga.Tjekom filma neprekidno te drži na rubu sjedala.Film je više triler nego horor,ali uistinu zanimljiv i dostojan gledanja.Mogu ga gledati svi,no posebno bi ga preporučio mladima.Kao primjedbu naveo bi neorginalnost,jer film je očita kopija filma rear window alfreda hitchcocka iz 1954.

Ma tko je paranoičan?

Ovo je četvrti ili peti film koji gledam sa glumcem po imenu Shia LaBeouf. Tip stvarno zna odraditi svoj posao. Glumi u svemu, bilo to komedija, drama ili akcija. Tako i ovdje, baš zbog dobre glume, film dobiva u startu ocjenu više. Svoj posao je dobro odradila i slabo poznata glumica Sarah Roemer iako mislim da je za ovu ulogu ipak trebao biti izabran netko drugi.Priča je dobro poznata. Glavni lik zatvoren u kući, zbog dosade se budi mali voajer u njemu i BUM!, otkriva ubojicu. (Ja upravo zbog toga ne špijuniram susjede jer sam siguran da bih našao dva-tri serijska manijaka i bar jednog pripadnika Al-Qaede). Iako je priča već nekoliko puta ispričana još uvijek drži vodu. Vidljivo je da su teenageri ciljana publika ali mislim da će u njemu uživati sve dobne skupine. Uglavnom, Hitchcockovski napeto. Od mene preporuka za gledanje i ocjena 4. Zašto 4? Zato jer ovo ipak nije Hitchcockov Prozor u dvorište.

Potencijalno zabavan film

Film ima definitivno predug uvod u priču, smrt oca je totalno ne bitna. Dječaku su mogli biti zabranjeni izlasci na neko vrijeme, radnja filma bi ostala ista. Predvidljivo je totalno, ali ugodnan filmuljak. Prenagli je "preokret" koji sve očekujemo, zbog čega se čini kao da je dio filma izrezan. Od normalnog susjeda i milijun dokaza koje je osporio i policije koja je pročešljala kuću, susjed postaje osoba koja će totalno neracionalno prebiti majku i optužiti mladoga Kale za isto. Putem će dobro doći i ostatak vesele družine špijuna, ali mladi Kale će ih naravno spasiti sve. Film je totalno plitak i ima bezbroj nebitnih detalja koje ništa ne znače i samo zbunjuju, likovi su također mnogi suvišni, kao policajac koji je rođak od profesora što ga je Kale udario. Taj podatak je toliko nebitan i plitak, a sam lik nepotreban. Prosječna zabavnjikava triler - komedija u kojoj ljudi glume pristojno s obzirom na uloge koje igraju.

summer fun

Odlican razlog za odlazak u kino. Vrlo zabavan film koji ce posebno razveseliti poklonike teen trilera/horrora. Shia LeBeouf je solidno odradio svoju ulogu buntovnog tinejdjera pogodjenog smrcu svog oca, a Sarah Roemer jednostavno impresionira svojom ljepotom i privlacnoscu sexy susjede iako glumacki nije na visokoj razini. Aaron Yoo je zabavan u ulozi pametnog frenda koji Kaleu pomaze ubiti vrijeme u kucnom pritvoru. Najzanimljiviji je negativac David Morse koji svojom mracnom pojavom odlicno utjelovljuje bolesnog susjeda i serijskog ubojicu. Odnos Kale-Ashley je pomalo isklisejiziran i vec puno puta vidjen u slicnim teen filmovima te mu zamjeram premalo dubine. To dakako ne utjece na kolicinu zabave ovdje nego samo malo narusava ukupnu sliku sa svojom chessy notom. Napetost je odlicna i i drzi na rubu sjedala. Uglavnom solidan film za kojeg ce vrijeme pokazati hoce li postati klasik...

odličan film

napokon nešto novo i sviježe u svijetu filmova. priča je vrlo napeta i nepredvidljiva. glumci za svaku pohvalu pogotovo LaBeouf i David Morse u ulozi negativca. svakako pogledati. ocjena 8/10