Nevini

Osvetnički pohod Dane Scully...

Hmmm...moram priznati da sam ostao malo razočaran ovim filmom jer sam očekivao nešto drugačije, malo brutalnije, žešće, nabrijanije. Iako opet,ovom filmu brutalnosti i ne nedostaje baš toliko, dapače, ali ovo definitivno nije nekakav revenge action/triler kao što sam očekivao već više revenge psihološka drama sa nekoliko eksplicitnih scena koja prvenstveno analizira psihu gl. likova i prikazuje u šta se oni pretvaraju do kraja filma te kako je na njih utjecao nemili događaj. Film je možda malo previše depresivan, mračan i težak za gledanje. Ritam je također spor a sve skupa nekako ostaje nedorečeno i površno na momente. No s druge strane, karakterizacija likova je jako dobra, atmosfera također a gluma posebice. Tu bih posebno izdvojio fenomenalnu Gillian Anderson najpoznatiju po ulozi Dane Scully u legendarnoj seriji "X-Files". Iskreno, ne mogu se uopće niti sjetiti u kojem sam ju još filmu ili seriji gledao pored Dosjea, tako da je ovo bilo nešto novo za mene. Uglavnom Gillian je izvrsna...s početka zavodljiva, sexy, puna samopouzdanja, poslovna žena koja dobije sve šta poželi. Nakon te nesreće koja ju snađe, ona postaje ranjiva, krhka, ali s vremenom ponovno preuzima kontrolu nad svojim životom i postaje odlučna u svojoj namjeri da se osveti. Čak njezin partner, Adam u dosta dobroj izvedbi mladog Britanskoga glumca Dannya Dyera ispada mlakonja koji non stop cmizdri i nikako se ne može pomiriti sa time što je doživio/preživio zbog čeka čak postane i impotentan. On pak s druge strane prema kraju počinje sve više i više gubiti kontrolu na svojim ponašanjem i zapravo se pretvara u osobu koja ga je unakazila. Uglavnom, ovako na prvi pogled film me zbog prikaza mentaliteta ljudi u tom ruralnom dijelu Velike Britanije dosta podsjetio na "Straw Dogs" Sama Peckinpaha, a i općenito filmom odiše neki retro 70-is štih. A vidim po nekim stranicama da neki vuku i paralele sa filmom "The Brave One". Stoga ako ste uživali barem u jednom od ta dva filma...dajte šansu i ovom.

...o-o...

Film je odličan po meni, jer radnja nije uobičajena kao u običnim hororima da negativac mesari sve po svuda..Ovdje ipak na kraju je "pravda" donekle zadovoljena. Nešto nedostaje u filmu..nešto kao da fali da bi u potpunosti bio savršen.Ali svejedno ovo je jedan od neobičnijih horora koje sam gledao u posljednje vrijeme. Preporučujem svima horor fanaticima da pogledaju ovaj film jer je zasigurno donesao nešto novo u tom žanru(iako je ovo možda više triler, ali svejedno ja dobar film..pogledajte ga bez previše očekivanja uz dobre zvučnike i oko 1h u noći dok ste sami u kući..to je idealno za gledati horore,,pozz

Nevini

Film mi se jako sviđa.Dugo nisam vidio tako dobar film.Jedino mi je žao što je film prekatak.

?

ne znam gdje sam pogrjesio? mozda sam prije odlaska u prazno kino trebao procitati nesto o filmu, pa da znam sto me ocekuje... ali to nije to. iznenađenje je ipak najveci motivator gledanja. ocekivao sam nesto sasvim drugo, no spreman sam na sve. i super pocetak filma... "scully" je strava, bolja nego ikad, onaj njezin sve to super odglumio, prica odlicna, realna, recimo brutalna, ali nesto mi ne stima. gdje je greska ne znam. mozda ja ne kuzim foru? stalno kao da ce se nesto apokalipticno dogoditi, a ono poput nekog dokumentarca, ne uspjeva niti tu realnost zadovoljiti do kraja. sve u svemu, svasta se htjelo reci, pa nije, a mozda i jest, jer ipak razmisljam o tom filmu i sada nakon par mjeseci od gledanja, pa sam ga nabavio na dvdu da ga pogledam ponovno na miru i probam shvatiti gdje je kvaka. jer ima nesto posebno u tom filmu o nemilosrdnom svijetu u kojem ce se svatko, iako to mozda ne ocekuje, boriti za svoje pravo, osvetiti se za sve lose sto mu je netko drugi skrivio, pa makar samo zato da bi mogao zaspati u miru. isforsirano realno, mracno, donekle iskarikirano, ekstremno, ali zarazno. zato ipak pogledati, nece skoditi.