Autostoper

a onak..

u filmu mi se sviđa gluma sophie bush ali film me nije baš toliko oduševio...iskreno očekivao sam puno više od njega a ono što je dao je jako malo tako da...jednostavno sophia mi u ovom filmu bez obzira na sve djeluje neopisivo možeš si mislit što ona na kraju filma može pobjedit onog ubojicu što je toliko ljudi na svijetu ubio i sad ne može nju već g ajedna cura ubije pa de molim teeeee...to je tako sick...ali evo filmu dajem ocjenu 3

Na Američki način

Klasičan teens nazovimo ga američki "horor" pun klišeja, nerealnih odluka i nadasve dosadan i ne maštovit film s teens "zvjezdom". Ovo je još jedan u nizu filmova koje nemogu ocjeniti s ocjenom 1, iz razloga što bi to bilo ponižavajuće za filmove koje sam tako ocjenio.

loš i mlak...

Glavna karekteristika ovog remakea jest kompletna žanrovska nedefiniranost.Iako nisam pogledao redov original, imam filing da su ga totalno razvodnili, daklem, neke je scene trebalo isfurat malo brutalnije i sirovije...bean mi baš nije nešto preuvjerljiv, imao je i svoji boljih trenutaka...

remake

kao sto to i biva sa remakeovima, i ovdje je jedna od "dobrih" stvari ta sto je nacin snimanja prilagodjen brzem i novom vremenu u kojem zivimo. pa tako ovdje nema vremena za beskrajna, mozda i zamorna lutanja glavnih likova kroz sve te radnje. u originalu mi se prica zaista svidjela, no nesto mi je smetalo, a to je bila upravao ta, cini mi se, neodlucnost redatelja, koji kao da nije znao na koji nam nacin treba prenjeti pricu, iako je to u principu solidno uradio. u ovom novom izdanju, tu problema nema, sve je onako kako je, uz dodatak nekih sitnih novina i naravno tog 21. stoljeca. rezija standardna u okvirima koje necu spominjati, pa se naravno gubi draz koju su nam kroz jedinstvenost i posebnost nudili u starijim filmovima. jedini nacin da nove generacije pogledaju dobru pricu je snimanje remakeova, pa onda neka ih rade i dalje, barem dok ne osmisle nesto novo, o cemu ce se za x godina raditi isti ti remake filmovi. iako mislim da ce vecini mladje generacije, nakon ovoga, original biti potpuno besmislen, preporucujem, probajte, mozda se i iznenadite. dakle, pogledati oba!!

Kome ovo treba???

Ja ne vidim smisla ovome remakeu, jer po ničemu nije nadmašio solidni original. Glumac-negativac je očajan a i ostali. Par dobrih scena, par dobrih air-look kadrova. Oroginal je bio zabavan, iako je scenarij glup i bez dubine, nudio je nezaboravan Haureov nastup i vizualne kadrove. Ovaj film će se nekima svidjeti ako nisu gledali original.

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

DOSTA DOBRO

dobra fora smrti JIMA