Svijet Diane Arbus

Fascinantno putovanje

Prije ovog filma, eto, nikad čuo nisam za Diane Arbus, jednu od najutjecajnijih američkih fotografkinja 20. stoljeća. Privukla su me tri imena: Kidman, Downey Jr i Shainberg. Shainberg i njegova "Tajnica" osvojili su me na prvo gledanje, no to nije bio slučaj s ovim filmom. Film prati umjetničke početke Diane Arbus, kućanice koja živi monotonim životom, pomaže mužu koji je reklamni fotograf i odgaja dvije kčeri koje je smatraju, u najmanju ruku, "čudnom". Kroz život prolazi spavajući, sve do dolaska novog susjeda koji gotovo nikad ne izlazi i uvijek nosi maske koje mu prekrivaju cijelo lice. On pobudi Dianeinu znatiželju i jednog dana ona se popne stepenicama od njegova stana kako bi ga zamolila da snimi njegov portret. I tu počinje Dianein pad u zečju rupu i film nas vodi na fascinantno, imaginarno putovanje, koje je Diane prošla kako bi postala slavna fotografkinja. Kroz film prolaze neobični ljudi, od patuljaka preko transvestita do nudista, koji svi pokreću Dianeino zanimanje za nesvakidašnje, za ono skriveno iza zavjese svakodnevnog života, ono nešto što je uvijek nadomak ruke za one koji se odluče biti hrabri i zakoračiti u drugačiji svijet. Na prvu loptu film mi je bio ok. No nakon par dana odjednom mi je "sjeo" i drugo gledanje bio je pravi užitak. Vizualno, film je predivan, toliko hrabar i spektakularan. Dianenini svjetovi toliko su maštovito kontrastirani i izvedeni da ih je pravi užitak upijati svim osjetilima. Kidman i Downey Jr odglumili su savršeno. Kidman je uspjela svoj lik toliko iznijansirati i produbiti. Downey na naoko jednostavan način pruža sjajnu ulogu, no do kraja filma toliko vam se uvuće pod kožu. Shainberg je uspio izbjeći sve klišeje i napraviti film koji je drugačiji od "Tajnice", no meni još draži. Ipak, prefekcionist u meni nikad ne spava, pa mi se na trenutke čini da je Shainberg mogao napraviti nešto još bolje, luđe, ali da završim optimistično, mislim da u budućnosti od njega možemo očekivati još bolje filmove.

Fascinantno putovanje

Prije ovog filma, eto, nikad čuo nisam za Diane Arbus, jednu od najutjecajnijih američkih fotografkinja 20. stoljeća. Privukla su me tri imena: Kidman, Downey Jr i Shainberg. Shainberg i njegova "Tajnica" osvojili su me na prvo gledanje, no to nije bio slučaj s ovim filmom. Film prati umjetničke početke Diane Arbus, kućanice koja živi monotonim životom, pomaže mužu koji je reklamni fotograf i odgaja dvije kčeri koje je smatraju, u najmanju ruku, "čudnom". Kroz život prolazi spavajući, sve do dolaska novog susjeda koji gotovo nikad ne izlazi i uvijek nosi maske koje mu prekrivaju cijelo lice. On pobudi Dianeinu znatiželju i jednog dana ona se popne stepenicama od njegova stana kako bi ga zamolila da snimi njegov portret. I tu počinje Dianein pad u zečju rupu i film nas vodi na fascinantno, imaginarno putovanje, koje je Diane prošla kako bi postala slavna fotografkinja. Kroz film prolaze neobični ljudi, od patuljaka preko transvestita do nudista, koji svi pokreću Dianeino zanimanje za nesvakidašnje, za ono skriveno iza zavjese svakodnevnog života, ono nešto što je uvijek nadomak ruke za one koji se odluče biti hrabri i zakoračiti u drugačiji svijet. Na prvu loptu film mi je bio ok. No nakon par dana odjednom mi je "sjeo" i drugo gledanje bio je pravi užitak. Vizualno, film je predivan, toliko hrabar i spektakularan. Dianenini svjetovi toliko su maštovito kontrastirani i izvedeni da ih je pravi užitak upijati svim osjetilima. Kidman i Downey Jr odglumili su savršeno. Kidman je uspjela svoj lik toliko iznijansirati i produbiti. Downey na naoko jednostavan način pruža sjajnu ulogu, no do kraja filma toliko vam se uvuće pod kožu. Shainberg je uspio izbjeći klišeje koje ovakav tip filma uvijek može izbaciti i napraviti film koji je drugačiji od "Tajnice", no meni još draži. Ipak, prefekcionist u meni uvijek smatra da je Shainberg mogao napraviti nešto još bolje, luđe, ali da završim optimistično, mislim da u budućnosti od njega možemo očekivati još bolje filmove.

Svijet luđakinje

Ovaj film je totalni freak show,bolesno,sick,perverzno,degutantno,nemam više izraza gađenja kojima bi ga opisala,uglavnom da postoji ocjena niža od jedan ovaj film bi ju definitivno zaslužio!!!