Next

da da

početak je super do neke sredine i onda koma, baš loš kraj.

Dva minuta fore

Ambiciozno zamišljen projekat režirao je Lee Tamahori ('Die Another Day' iz Bond serijala),sa jakom glumačkom ekipom. Pratimo Chrisa Johnsona (Nicolas Cage), kvazi-mađioničara koji nastupa u osrednjem noćnom klubu u Las Vegasu.Poseduje natprirodni dar:može videti dva minuta unapred šta će mu se dogoditi.To i nije loše, naročito kad treba dodatno zaraditi u nekoj od kockarnica Las Vegasa.Njegov naizgled pomalo monoton život prekida agent FBI, Callie Ferris (Julianne Moore), zadužena da osujeti terorizam na tlu SAD.Brojne kamere po kockarnicama registrovale su njegovu neobjašnjivu sposobnost da stalno pelješi naivne za kockarskim stolovima,pa biva uvučen u igru,mimo svoje volje, da pomogne u borbi protiv terorista.Kada upozna neodoljivu Liz Cooper (Jessica Biel),shvata da među njima ima neka posebna hemija.Sledi razrada toka radnje koju čini miks scena razmene nežnosti između Chrisa i Liz i scena jurnjave sa lošim momcima i trke s vremenom da se spasu hiljade života građana L.A. pa i šire.Kada Chris shvati da je Liz životno ugrožena, sledi definitivni obračuna sa teroristima u ogromnoj garaži u L.A.Scenario nimalo nije originalan,mada su specijalni efekti solidno odrađeni (eksplozije,pucačina,jurnjava helikopterima,džipovima).Svakako treba pomenuti i epizodnu rolu Sergeja Trifunovića, kao snajperista - Mr. White,koji ne uspeva da pogodi Chrisa (pa onda sočno opsuje na nama razumljivom jeziku).Sam kraj je kliše,kad par sekundi odluče da dobri momci odnesu pobedu i spreče tragediju.Muški deo publike može vizuelno da uživa u par scena gde je Jessica Biel obnažena (oskudno donje rublje) odnosno provokativno obučena (tesne farmerice i ono 'što ti dobra majica').Mada zarada na kino-blagajnama nije bila na nivou očekivane, ipak je ovaj SF-triler solidan,čak i nešto iznad proseka,ako uzmemo u obzir i estetski aspekt (Liz Cooper) ove napete priče.Fanovi Nicolas Cage-a mogu ovo pogledati, a ostali neka uzmu u obzir da je tu i Jessica Biel.

Silazna putanja...

Početak filma je zanimljiv i zabavan,no sve dalje ocjena mu pada...Iako volim znanstvenu fantastiku uvijek si pokušavam si je predočiti da li je to stvarno moguće ili će to ikad biti...No našo sam zamjerku u izbjegavnju metaka,koje postiže ne svojom vidovitošću koliko brzinom...Kraj filma me je razočaro,jer totalno isfuran i glup...Cage kao i uvijek briljantan,ali stvarno mu je perika očajna...

Slijedeći, molim!

Upravo ovako bi se mogao ocijeniti ovaj film; znači pogledati ga i odmah prijeći na neki drugi film kako bi se ovaj zaboravio. Od ovog filma nisam očekivao ništa drugo nego prosječni akcijski filmić, ali o kvaliteti filma dovoljno govori činjenica dame i u tome razočarao, odnosno čak nije riječ ni o prosječnom akcijskom filmu. Sve je u filmu počelo dobro. Kao osnovica radnje je uzeta zanimljiva činjenica da naš junak može vidjeti svoje događaje 2 minute unaprijed. I početna scena u kasinu u kojoj Cage bježi od osiguranja koristeći svoje moći je zanimljivo napravljena. Međutim od tada film polako sve više gubi na kvaliteti do kraja. To je posebno očito u samoj radnji koja je prepuna nelogičnosti (nije objašenjeno zašto uz Liz Cage može vidjeti dalje od dvije minute, iz kojih razloga teroristi žele baciti bombu, tko su uopće teroristi jer ih ima od Francuza do Balkanaca, kako su teroristi došli do Cagea i shvatili da on može vidjeti u budućnost, i tako dalje). Premda u ovakvim filmovima u kojima je riječ o putovanju/gledanju u budućnost/prošlost logika i ne znači previše, ipak se trebalo tome malo više pažnje posvetiti. Redatelj je možda trebao prije pogledati film ''Deja Vu'' pa da vidi kako se to radi. Nadalje ni kod izbora glumaca nije se pogodilo. Cage je ovim filmom definitivno pokazao da nije za ovakav tip filmova (a tek njegova frizura u filmu, blagi užas!). Od filma ''Gospodar rata'' Cage nije ostvario kvalitetniju filmsku ulogu. Netko je u prethodnoj recenziji istaknuo da bi mu bolje stajale uloge negativaca i tu se u potpunosti slažem. Biel kao junakova ljubav služi samo kao ukras u filmu, a glumica kvalietet Julianne Moore je potpuno izgubljena i neiskorištena u ovom filmu, te mi stvarno nije jasno što ju je privuklo ovom filmu. Također bih spomenuo i spektakularni okršaj na kraju filma koji je sasvim nepotreban i stavljen samo da bi se malo ''uljepšao'' film. Mislio sam filmu dati čistu jedinicu, ali samo zbog zanimljive ideje poklanjam dvojku.

uvij zanimljiv glumac

zanimljivo no ne bas sjajno

Zabavno

Odlično sam se zabavio uz film. Osim što mi je tematika zabavna (slično Deja-Vu), ima i pregršt akcije. Najveći obrat dolazi na kraju filma, očekujete kraj no shvaćate da se radnja filma nije pomakala od sredine jer ste cijelo vrijeme gladali viziju moguće budućnosti glavnog protagoniste (Cage). U prvi mah mi je takav završetak bio odbojan, no kada malo razmislim to i nije loše. Definitvno ne postoji puno (ako uopće) filmova koji imaju takav originalni završetak. Prst gore.

Očajno

Potpuno bezvezan akcijski film koji se iz petnih žila trudi uvjeriti nas da pred sobom imamo psihološki triler. Scenarij je pisan vrlo plošno i površno pa na našu žalost Julianne Moore izgleda potpuno neuvjerljivo kao agentica FBI-ja dok Cage ponavlja svoj ne baš zadivljujuć performans zbunjenog heroja na kakvim je ionako izgradio karijeru. Očito ni producenti nisu znali kako uvaliti ovaj kaotični uradak naivnoj kino-publici, pa su stoga ubacili i Ms. Biel čija je jedina funkcija da izgleda dobro i da vlastitom pojavom privuče pokoji dolar tinejdžerskog džeparca. Što se priče tiče, stvar neodoljivo podsjeća na Deja Vu, no dok je Deja Vu po svemu sasvim prosječan, tvorci Nexta nekako su uspjeli ponoviti sve greške koje su spriječile Deja Vu da se izdigne iznad prosjeka, no pritom nisu uspjeli ponoviti elemente koje ovakav film čine koliko-toliko zabavnim. S druge strane - možemo li uopće očekivati išta bolje od Tamahorija, redatelja koji je prije ovog potpisao očajni XXX 2? Očito je da nitko uključen u stvaranje ovog filma od njega nije baš imao velika očekivanja, a veliki minus film zaslužuje i zbog degradacije ugleda Julianne Moore koja se u ovakvim na brzinu sklepanim i scenaristički zakinutim glupostima uopće ne bi smjela pojavljivati. Uz 88 Minuta jedan od najgorih filmova ovog žanra u zadnjih godinu dana.

Cage - uvijek intelektualac

Cage vidi 2 minute naprijed, a sa svojom ljubavi cak i vise od 2 minute. Ma, nemoj. Uvijek me je smetalo sto on glumi pozitivce, makar bi mu vise pristajala uloga negativca. Izuzetno glupi i nemastoviti kraj filma, gdje je nas Nicholas zapravo cijeli film sanjao. Jos jedan u nizu prosjecnih filmova i nista vise.

ono

tema i ideja je dobra,ali film nije bas nesto. pravi američki film,rusi prijete amerikancima bombom,a oni nađu svog spasitelja u liku Nicholasa Cage. dosta posjeća na deja vu