Umri muški 4.0

Neka umru autori filma

Filmu sam dao ocjenu 2 samo zbog par dobrih akcijskih scena i vizualnih efekata.Sve drugo je shit.Čim sam čuo da je tata seriala John McTiernan odustao od režije znao sam da to neče ispasti dobro i imao sam pravo.Niti traga dubine priče iz prvog djela,.Willis glumi kao da su ga prislili,kompjutorski štreber je očajno odglumljen kao i Willisova kćer.Akcija je totalno nerealna(tipa čovjek skače s zgrade na zgradu bez muke ,obaranje helikoptera autom i slična sranja),priča je očajno konstruirana i nema puno veze s mozgom.Mogu nabrajati u nedogled.Ako imalo volite prva tri nastavka(pogotovo prvi)izbjegavajte ovaj u širokom luku,to je moja preporuka.

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

dobro je, nisu sj...ali serijal

dobar film ,malo preseravanja kod vratolomija al akcija,komentari mclainea,i krvava potkošulja-sve je tu

bori se muški

Film je tipičan nastavak prethodnih Umri muški filmova: jedan junak, i puno negativnih likova. Akcije ni u ovom filmu ne nedostaje, a niti crnog humora. Kao i u ostalim nastavcima, ima puno neuvjerljivih prizora (uništavanje helikoptera, scene sa avionom, padajući auto, sklanjanje od eksplozije). Film je dobro baziran na ideji o hakerima i što bi se moglo desiti da netko provali zaštite i upadne u mreže (već je bilo filmova na temu upadanja u prometne, bankarske i zaštitne sustave). Mladi haker je izvrsno odglumljen (čestitke mladom glumcu koji se izvrsno snašao u ulozi), radnja je u stalnom pokretu, a iako znamo kako će film završiti, nestrpljivo očekujemo kraj. Film je lako gledljiv, i preporučujem ga svakome koji voli dobre akcijske filmove, kvalitetno napravljene, a da film ujedno služi za odmor i razonodu.

Bruce 'Allmighty' !

Iako je prošlo od 3. djela podosta vremena a Bruce W. 'alias' J. McClaine dobio na patini, moram priznati da me je film oduševio. Die Hard serijal mi je jako prirastao srcu a ovaj nastavak malo zaostaje za prethodnicima. Odlični efekti, akcija 0-24 .... Os svih dosadašnjih 'comebackova' u zadnje vrijeme Bruce je definitivno premašio svoje 'vršnjake' i nadam se da 5. nastavku. Bruce is back more than ever!!!

Yippee-Ki-Yay MF

Velik sam fan Die Hard serijala. Sva tri filma su mi bila odlična, a najbolja dio mi je prvi pa onda treči i na kraju drugi. Četvorku sam već dugo čekao s velikim očekivanjem i mogu reči da nakon gledanja filma nisam otišao razočaran iz kina. Četvorku su dosta modernizirali od priče do akcije,no i dalje se osječaju elementi prijašnjih Die Hard filmova. Film je odlično režirao Len Wiseman,sama akcijske scene su odlično snimljene i kutevi kamere su dobri. Akcije u ovom djelu ima jako puno,a same akcijske scene su više nabrijane i manje realnije nego u prošlim filmovima iz serijala, zbog toga se možda drugim Die Hard fanovima ovaj dio ne svidi. Meni su akcijske scene bile zabavne i uzbudljive, jedina pretjerana scena mi je bila uništavanje helikoptera sa autom (zabavna i odlično snimljena scena , ali su ipak pretjerai u tom trenutku). Najbolji dio filma mi je vjerojatno dok se John McClaine borio sa zrakoplovom F-35(tu su isto dosta pretjerali poput skok sa krila , no nije mi nimalo smetalo).Priča je sveukupno dobra,ali se dosta stvari nije moglo učiniti preko računala. John McClaine je i dalje ostao legenda, imao je cool i smješne one-linere i Bruce Willis ga je opet dobro odglumio. Justin Long je bio solidan sidekick ,dobro se uklopio s John McClainomi i ima je nešto malo humorističnih crta.Timothy Olyphant je dobro odglumio negativca , no njegov lik je bio malo dosadan i lošiji negativac od prošla tri. Među negativcima su mi bili fora Maggie Q i neki francuz koj može radit vratolomije. Četvorka mi nije bolja od orginala,ali je zato malo bolja od dvojke i trojke.Svakako je vrlo zabavan i dobar film od početka do kraja. Najbolji akcić koj sam pogledao ove godine.

McClaine kick ass!!!

Definitivno najbolji akcijski film ovoga ljeta...John McClaine, odnosno Bruce Willis se vratio sa stilom i unatoč godinama još jednom spriječio cyber teroriste u svom naumu. Evo, ovo je junak/glumac na kojeg bi se jedan Maaatt Daaamon trebao ugledati. Čovjek je već u 50-ima ali još uvijek ima karizmu i opaki stav, kojeg ovaj zapravo nikada neče ni imati. Film ima nekih mana i malo je pretjeran u nekim sekvenca,a (poput recimo jahanja na avionu), ali preko svega toga se može prijeći jer na kraju krajeva film nam pruža vrhunski zabavu u kojoj Willis briljira. Režija je odlična, te je redatelj odlično nasljedio prethodnike, nema tu nikakvih bullet time sranja koja svakodnevno vidimo u filmu, akcija je dosta onako "starinska", iako u cjelini ovaj nastavak je nešto drugačiji u odnosu na prethodne filmove, ali godine čine svoje pa to nije ni čudno, nisu to više 80-e i 90-e.. A isto tako i scenarij je odličan, doduše nije originalan ali temi terorizma prilazi sa malo drugačije, modernije strane, posebice kad je danas mnogo toga moguće učiniti preko interneta. Sve u svemu prezabavan i prežestok film u kojem će te sigurno uživati...svakako preporučam!!!

McClaine is back!!!!

Nema veze što je od zadnjeg nastavka prošlo 12 godina, nema veze što je Willis već pomalo ostario i izgubio dosta kose, nema veze što McClaine u ovom filmu radi nemoguće stvari (obara helikopter autom, skače po borbenom zrakoplovu), najvažnije od svega je da se John McClaine vratio! Osim Prljavog Harryja, za mene je McClaine jedini pravi istinski akcijski junak, koji možda nije visok 2 m i nema ogromne bicepse, koji ne uživa u ulozi heroja u kojoj se svaki put slučajno zatekne, ali zato kada treba nekom negativcu pošteno ''kick ass'' onda je tu najbolji. Svemu tome kada se pridoda neizbježna doza humora i cinizma, dobije se filmski junak kojeg ne možete da ne obožavate. Ipak, zub vremena polako je počeo da nagriza i neuništivog McClainea, i to je jedini nedostatak četvrtom nastavku ovog serijala. Zanimljiva mi je tema filma gdje se McClaine nađe u mreži sofisticiranih i tehnološki superironih terorista, među kojima se on osjeća i ponaša kao slon u staklani, jer to se može protumačiti i kao skrivena poruka ovog filma o reinkarnaciji akcijskog junaka 90-ih koji je ponovo aktualan u novom tisućljeću. Radnja sama filma ne nudi previše novo (opet se radi o skupini terorista kojima jedino McClaine može stati na kraj), a također radnja i ne djeluje mi posebno uvjerljivo (teroristi pritiskom nekoliko tipki na kompjuteru kontroliraju doslovce sve u državi;semafore, liftove, TV kuće, opskrbu plinom i sl.). Ipak, brzi ritam filma, slaganja spektakularnih akcijskih scena jedne za drugom i odlični Willis u ulozi u kojoj se najbolje osjeća, sve to stavljaju u drugi plan i gledatelju pružaju dva sata čiste akcije. Treba istaknuti i redatelja Wisemana koji je dostojno naslijedio velikane poput McTiernana i Harlina koji su radili na prethodnicima. Ostale sporedne glumce ne vrijedi previše spominjati, jer sve je podređeno Willisu, a mislim da je i tako najbolje. U nekoliko riječi: Kvalitetan nastavak jednog od najboljih akcijskih serijala.

sve je odBRUSIO

jedino sta drzi film je cinizam glavnog glumca koji i potice iz vremena kad je sat samo bio na crkvi.film ima i pouku,nema toga sto svabo moze da izmisli a da ameri nemogu sj ;)

kritika

super film,to je akcijski film.Odlična glumačka postava i vrijedi ga pogledati,ali malo je pretjeranih stvari u filmu

4,0

u petom dijelu bruce će biti najjači dektetiv invalid na svitu__________________ako se ne slažete s mojim komentarom obavezno pročitajte damirooo-ov

Ocjena recenzije: 1.8 Tvoja ocjena: -

Odlično

Veći preser od Transportera 1 i 2 zajedno, preporučam ovaj film u društvu veselih prijatelja kojim vole akciju i eksplozije. Yippie ka yay, motherfucker! Čista zabava vrijedna gledanja. Nadam se da će i Rambo biti ovako zabavan :)

Die Hard 4.0 - action,action,action!!!

Prvo, ja volim Brucea Willisa. Drugo, ja volim filmove Die Hard. :-) Ali STVARNO, ovaj nastavak je genijalan... što se efekata tiče nadmašio je sve ostale. Ideje su im malo nadrealne ali u tome je sva zabava. POGOTOVO scena s avionom na mostu... :-) u svakom slučaju, pogledajte ako želite vidjeti DOBAAAAAR akcijski film. Kombinacija hackera genijalca i policajca sa svojim "filmom" u glavi je... DIE HARD 4.0 :-) super rezultat!

Prava,akcija....

Prava akcija,dobri efekti,preporuka svima koji vole ovakav žanr filmova :)

Umri muški 5.0

Zapravo u naslovu je moja ocijena za ovaj film. još više akcije, još upečatljiviji od prva 3 dijela. Ovoga puta, detektivu Johniu McClaineu, u borbi protiv kompjuterskih negativaca pomaže mladi haker Matt Farell, a tu je i super zgodna McClayneova kćer. Prepun pucnjave i zavidnih scena razbijačine...

Die Hard Part IV...

...je iznenađujuće dobar film.Ma šta dobar,najzabvniji film godine.Dobri,stari Bruce Willis nam je ponvno oživio Johna McClanea,čovjeka koji je uvijek na krivom mjestu u krivo vrijeme...Film prepun nelogičnih akcijskih scena,sa uzvrsnom glumom.

UMRI muški 4

Tko voli dobre akcije , neće požaliti, kao niti dobrim akcijskim efektima. Akcije na pretek od početka do kraja. Može se reči da je dobar film, možda nije baš da Bruce leti na F16-ici na krilu aviona(zrakoplova), ali to zanemarimo. ocjena . 4

Citius, Altius, Fortius

U zadnjem polu-hitu Bruce Willisa iz 2006. g. 16 Blokova Bruce glumi polupijanog i šepavog policajca koji razriješava slučaj korumpirane policije tek tako. Stoga razriješavanje slučaja 'kompjutorskih kriminalaca' za Brucea predstavlja pravi 'mačji kašalj' s obzirom na činjenicu da Bruce u Die Hardu 4.0 posjeduje obje noge i zdrav razum koji nije pod utjecajem alkohola. Doduše, nakon što Bruce sruši helikopter autom u kojem se on nalazio (jer kaže nestalo mu je metaka, pa je helikopter morao srušiti autom) vidljivo je malo šepanje u trajanju 10-ak sekundi i nakon toga, brzo oporavljanje. Inače u filmu Bruce takodjer ima mlađeg partnera (po godinama mu može biti sin) koji ne može držati korak za Bruceom, pa ga Bruce savjetuje da za takve stvari postoje teretane i gimnastičke dvorane. Jedino od koga Bruce dobije u filmu batina je sexi azijska ninja žena (tako Bruce kaže, ali i sam se slažem s njim), koju Bruce ne uspije ubiti ni čak kad je pregazi autom i lupi s njom u zid, nego ona mora jednostavno eksplodirati zajedno sa autom. Naravno, da u ovakvom filmu nije dozvoljeno razmišljanje jer može biti kobno za samoga gledatelja. Inače film se zove DIE HARD 4.0, jer najvjerojatnije postoji verzija 4.1 sa dodatnih desetak minuta akcionog pretjerivanja. U budućnosti će postojati i DIE HARD 5.0, ali neka bude tamo negdje oko 2055. godine kada Bruce bude brži (citius), još više (altius) ćelav i naravno jak (fortius). Tada će Bruce imati točno 100 godina i bio bi to krasan poklon za jubilej svojim obožavateljima. Ja ću za to vrijeme odmarati mozak od nekih scena u filmu koje su bojim se, trajno ostavile trag na mojim moždanim stanicama i koje teško mogu izbaciti iz svojeg sijećanja. Ljubitelji Die Harda (kojih ima napretek) neka ne shvate ozbiljno ovu moju recenziju, kao što nisam ni Ja sam film, pa mu stoga dajem najvišu ocjenu. Ovaj film je toliko glup da je jednostavno simpatičan.

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

Some habits Die Hard!!!

Nakon skoro 20 godina od prvog filma i 12 godina od posljednjeg filma, John McClane se vratio,i to sa stilom te još jednom dokazao kao je i dalje opaki cool dude,koji s lakoćom tamani negativce i baca sarkastične on-linere. Iako,vremena su se promijenila,odjeća je modernija, tehnologija je uznapredovala, no McClane je ostao manje više isti. Doduše,i on nosi modernu kožnu jaknu, oćelavio je i stariji je, ali i dalje je onaj dobro nam poznati čangrizavi policajac koji se uvijek nađe na krivom mjestu u krivo vrijeme i kojemu je najveće tehničko dostignuće još uvijek smrznuta pizza kao što je i sam rekao još u drugom filmu tamo 1990-e. Očekivao sam mnogo od ovoga filma,i da vam kažem, ovo mi je bio najočekivaniji naslov ovoga ljeta, i sada kada sam ga napokon pogledao, mogu reći samo jedno - fenomenalno! Imao je pravo Bruce Willis kada je u jednom od intervjua izjavio kako je ovaj nastavak bolji i od samog originala. Doduše,možda nije bolji,ali nije ni gori, te su oba filma tu negdje, teško je odlučiti. Dvojku pak definitivno šiša u svim aspektima, dok je trojka za mrvicu bolja. Priča je iznimno pametna i intrigantna,te paše u ovim današnjim vremenima kada je sve digitalizirano,u vrijeme bežičnog interneta, iPodova, iPhonova i svega ostaloga. Cyber terorizam je jedan logičan korak dalje u svijetu kriminala,a "dinosaur" John McClane je prvi koji je obračunao s njima na filmu, ili barem među prvima. Film je krcat izvrsnim akcijskim scenama, i unatoč tome što ga krasi predikat PG-13,a tu su i fenomenalne zabavne dosjetke. Istina, u nekim scenama su malo pretjerali,tu bih prvenstveno izdvojio scenu sa F-35 i skok sa krila svim vjerojatno poznatu iz trailera. Koliko god se ta scena činila pretjerana, ipak nije ništa više pretjeranija nego recimo skok sa vrha zgrade u jedinici, katalpultiranje u dvojci ili skok s mosta na brod u trojci. Wiseman je izvrsno naslijedio McTiernana i Harlina, te napravio izvrstan film. Sve u svemu i više nego dostojan nastavak vrijedan gledanja.

Ocjena recenzije: 3.29 Tvoja ocjena: -

to je akcija!

zabavan, smiješan kad treba biti, nerealan jer to je "umri muški"... akcija od pocetka do kraja! dostojan nastavak iako nista novo i iznenađujuce necete vidjeti! mislim da cemo ovaj film gledati na tv programima narednih nekoliko novih godina. pogledati!

Yippee Ki Yay Mo - John 6:27

Definitivno najbolji nastavak do sada. Istina je da su u nekim stvarima malo pretjerali i da film u nekim trenucima poprima James Bond oblik (skakanje po avionu, rušenje helikoptera automobilom i sl.), ali sve se to da zanemariti jer vratio nam se je John McClane. Po uzoru na treći nastavak i ovdje ima vjernog pratioca koji mu pomaže u "razbijanju" kriminalaca. Justin Long dobro se je snašao u ulozi kompjuterskog čudaka i njegov lik stvarno daje jednu komičnu liniju filmu. Kako to već biva u Hollywoodu, zbog neke sentimentalne note, a i da bi bilo dramatičnije, uveden je lik McClaneove kćeri koju treba spasiti jer dotična je naravno oteta. Krcat akcijom, duhovitim dosjetkama i zaštitnim zkakom detektiva John McClanea, rečenicom Yippee Ki Yay MF, ovo je film koji morate pogledati. Usput, negdje sam pročitao da je Bruce Willis izjavio da će snimiti i peti nastavak ako priča bude dobra. Zato pogledajte prva tri, pa u kino na četvrti, jer peti nastavak je već pred vratima.