Gospodin Brooks

Veliki Costnerov povratak

Costner je nakon nekoliko prosječnih filmova zadnjih godina konačno snimio odlični psihološki triler koji će svakog ostaviti prikovanog za ekran do zadnjeg momenta filma.Radnja i režija je odlična,a gluma Kevina Costnera je možda jedna od najboljih u njegovoj karijeri,film definitivno zasljužuje mjesto među najvećima.Iako je Bruce Evans odlično režirao ovaj film,držim kako bi neki iskusniji redatelj od ovog filma napravio pravo remek djelo.U svakom slučaju,izvrsno!

Dexter

Odličan morbidni triler, koji me neodoljivo podsjeća na seriju Dexter (baduvej koja je bolja od filma), a Costner je nakon dugo, dugo vremena „napravio“ dobar film.

povratak kevina

Ovo je film koji je sigurno podijelio publiku.Jedni će reći da je odličan a drugi da i nije baš nešto,ali u konačnici će ga svi željeti pogledati do kraja.Ja sam na strani onih koji misle da je ovo odličan film,zaista odlična gluma kevina costnera koji se vratio u stilu te solidni dane cook(odlično za početnika) i demi moore.Što se tiče same priče filma ja mislim da je jako zanimljiva te će držati gledatelje bez daha do samog kraja.costner je imao težak posao da odglumi uspješnog biznismena i obiteljskog čovjeka te serijskog ubojice sve u jednoj osobi koja ipak nije čudovište kakvo bi pomislili kad bi možda negdje pročitali radnju filma,ali je izveo maestralan posao.Također odlični William Hurt u ulozi alter-ega Marshalla koji zapravo predstavlja ono zlo koje tjera Kostnerovog lika da zadovoljava svoju ovisnost o ubijanju.Sve u svemu vrijedi pogledati film jer će u njemu uživati svako ko bar imalo voli psihološke trilere

Gospon Brooks

U vrlo malu skupinu najugodnijih iznenađenja godine zasigurno spada i ovaj film od kojeg se očekivalo sve osim da bude tako dobar. Kad govorimo o žanru (psiholoških) trilera, iznimno se mnogo puta dogodilo da naizgled vrlo zanimljiva priča i dojmljiv razvoj događaja odaju dojam kako je riječ o vrhunskom ostvarenju, što se uglavnom pretvori u razočaranje koje blagotvorno djeluje na probavni sustav.Nije potrebno spominjati naslove koji su činili takvo nešto, no one odlične primjere, poput 'Igre' ili 'Se7en' Davida Finchera, 'Primal Fear' Gregoryja Hoblita te 'Devil's Advocate' Taylora Hackforda, nikako ne treba izostaviti. 'Mr. Brooks' drugi je film Brucea A. Evansa, scenarista odličnih 'Stand By Me' i 'Starman'. Zanimljivo je da je u razdoblju od gotovo trideset godina, koliko se bavi showbusinessom, Evans napisao svega osam scenarija, a režirao tek dva filma. Ima nemali broj redatelja/scenarista koji su kreativno aktivni tek povremeno, a jedan od najboljih izdanaka te vrste je Terrence Malick ('Novi svijet', 'Tanka crvena linija', Days of Heaven') koji je između svojih dragulja pravio vremenske razlike i do dva desetljeća. Transformacija 'iz dobroga u zla' ne postoji, nema te faze koju Brooks prolazi kao u spomenutom slučaju dr. Jekylla. On, ustvari, i nema dvije strane; on je sve navedeno - uspješan biznismen, dobar suprug, brižan otac i beskrupulozni ubojica - ali u jednoj osobi. Ona druga, mračna strana, mogla bi se eventualno naći u Marshallu, liku kojeg odlično glumi William Hurt. Marshall je, koliko gledatelj uspijeva zaključiti, Brooksova projekcija, onaj zli dio njega koji obožava ubijati. Doista, on doživljava određenu vrst ekstaze kod svakog umorstva, no ipak, on nije bezumno čudovište koje ubija svakoga koga se sjeti. Brooks i Marshall djeluju kao dvojac, i jedan i drugi pokazuju iznimnu inteligenciju, potpunu svjesnost svega što rade, pa čak i razumnost onda kada nam se čini da bi zbog njima nepogodnog slijeda događaja moglo doći do psihičkog sloma.

taj zna šta radi

definitvno film za one koji bi volili učiniti savršeno ubojstvo i kojima če ovaj film dati ideja i usavršiti ih u tehnici:) jer sve je vrlo realnizvedivo, i nije kao u ostalim filmovima da gdje postaje komplicirano da režiser ubrzava tijek filma...za pogledat u jednom dahu, a ford se vratio u vrhunskoj izvedbi ovog lika

Costnerov povratak u stilu

Nakon kraja 90-ih koje su obilježile Costnerovu karijeru s dva velika promašaja (''Vodeni svijet'' i ''Poštar''), Costneru je trebalo dugo vremena da se vrati i ponovo zadobije povjerenje gledatelja. Snimao je uglavnom prosječne filmove koji nisu predstavljali ništa posebno (osim možda filma ''Divlja prostranstva''). Ulogom u ovom filmu, Costner se vratio u velikom stilu. Dodatno ga treba pohvaliti što se odlučio za (njemu nekarakterističnu) ulogu serijskog ubojice. Njegov lik u ovom filmu se ne može nazvati negativac, jer iako se radi o poremećenom ubojici, riječ je o liku za kojeg gledatelj navija da se uspije izvuči da ga ne uhvate. Posebnu pozornost treba skrenuti na način na koji je Costner portretirao Brooksa gdje ga je uvjerljivo prikazao kao osobu koja ubija zbog svoje bolesti, a ne za to što to želi. Tu tada na scenu stupa odlični Hurt kao Brooksov alter ego čiji je zadatak da bude prevaga kod Brooksa koji će ga natjerati da ponovo ubije. U prvi plan filma je stavljen odnos između Brooksa i Marshalla koji se može opisati kao odnos oca i sina, ali ništa lošije nije prikazana ni Brooksova vještina izvršavanja ubojstava na savršen način zbog čega je neuhvatljiv. Uz sve ove kvalitete mene je ipak najviše dojmio način na koji je Brooks u jednom trenutku prikazan kao ugledan i cijenjen čovjek, otac i suprug, a u drugom trenutku kao hladnokrvni ubojica. Na tome svake pohvale Costneru, Hurtu i redatelju Evansu. Iako mu je ovo tek drugi film kao redatelju, pokazao se kao odličan izbor i siguran sam da od njega možemo očekivati još ovakvih filmova. Treba još spomenuti i Demi Moore u ulozi policajke koja lovi Brooksa. Iako je ona svoj posao odradila kvalitetno, njen lik je najslabiji u filmu, jer je ostao dosta nedorečen i nije mu dano dovoljno prostora. Mislim da se više pažnje trebalo posvetiti njenom odnosu sa Brooksom kojeg lovi, a manje njenom odnosu s bivšim suprugom. Ipak, radi se o kvalitetnom filmu kojeg svakako treba pogledati.

Gospodin Brooks

Vidim da je dosta njih koji su pogledali film prilično podijeljeno u svezi ovog naslova. Moje viđenje ovog filma je da nije remek djelo kakvim je možda mogao postat da se scenarija uhvatio neki drugi redatelj, ali s druge strane mislim da se ovakav psihološki triler ne viđa baš često. Iako traje nekih 2. sata film ni na trenutak nije dosadan. Male rupe u scenariju opraštam. Moja ocjena 4+ i preporuka svim ljubiteljima trilera.

zanimljivo

vrlo dobar flm, čudnog završetka no možda mu baš i on daje tu neku posebnost. ocjena više zbog izvrsnog kevina costnera!

Will it blend?

Vrlo čudan film koji doista pati od prenatrpanosti podzapletima i bizarnim likovima. Iako se u većini recenzija koje sam vidio hvale psihološka slojevitost Costnerove uloge i lik Williama Hurta kao njegovog imaginarnog prjatelja, moram priznati da su meni obojica izgledali prilično blesavo. Dodajmo tome i stand-up komičara Danea Cooka koji u prvoj filmskoj ulozi glumi voajera željnog ubijanja (otprilike isto kao da Jim Carrey glumi Hannibala Lectera) i Demi Moore kao policajku koja pliva u lovi ali više voli detektivski posao u kojemu ju napadaju kriminalci pobjegli iz zatvora. Ima tu još svačega, od studentica koje možda ubijaju kolege, serijskih ubojica odbjeglih iz zatvora, savjesnih stjuarda i stjuardesa koji pomažu policiji u istrazi, hakiranja policijskih baza podataka, toplih obiteljskih trenutaka, erotskih scena, akcijskih sekvenci u stilu Uwe Bolla te ideje kako "ništa nije kako se čini" pojačanim ženskim likovima koji razmjenjuju mačističke replike iz policijskih filmova. Djeluje kao mješavina filmova G.I. Jane, A Beautiful Mind, Mr. Schmidt, Resident Evil, Basic Instinct i Scream - sve isprepleteno u stilu meksičkih spaunica. Uz Costnera koji se svojski trudi uvjerljivo odradit ulogu naslovnog lika koji je u osnovi gotovo komično nerealan. Pretpostavljam da to znači da će neki u filmu vidjeti remek-djelo postmodernog filma i posvetu hitovima prošlog desetljeća, no meni djeluje kao totalni čušpajz već viđenih fragmenata za YouTube generaciju, kojoj bi se ipak mogao dopasti jer scenaristička orgija rezultira gotovo dvosatnim spotom iz Will it blend? serije klipova kojima se reklamiraju mikseri na YouTube.

Mr. Dexter

odličan film, napet od početka do kraja. tema malo podječa na seriju dexter. costner je odlično odglumio high class uspješnog biznismena koji ima demona sa neutaživom željom za.... jedan od boljih filmova iz žanra psiholoških trilera, svakako pogledati.