Juhu-hu

Odlično

Ovaj animirani film je odličan. Radnja super, priča dobro osmišljena i maštovita, ako se dvoumite pogledati ili ne, evo prijedloga- pogledajte!

odlicno iz pixara

opet animacija i 3D na visokom nivou svakako pogledati bar dva puta

JEL' MOŽE BOLJE?!

Brad Bird je najbolja stvar koja se desila za kino uživanciju. Perfekcija je preslaba riječ za njegova remek-djela i bez obzira što radi sa virtualnim glumcima, vodi ih bolje od večine takozvanih režiseronja. Njemu je naprosto jako stalo do finalnog proizvoda, a to je danas rijetkost! Iako ne držim do Oscara, čestitam ekipi iz Pixara i želim nam svima još takvih 'virtualnih' filmova.

Haha :)) predobro!

Iako mi se pomisao na štakora koji u kuhinju pravi specijalitete nije bila baš jasna, te sam zamišljala kako će ovo bit jedna vrsta parodije na film Mišolovka iz 1997., ali nakon gledanja ovog savršenog, domišljatog i nadasve veselog animiranog filma "Ratatouille" mi se upravo učinilo kao najdomišljatija ideja koju nisam vidjela od Shreka. Preporučam svakome jer ovo je jedan od remek djela iz Pixarove radionice koji su nažalost u zadnje vrijeme postali endemi.

O filmu....

Ovo bih svima preporučila! Crtić je o-d-l-i-č-a-n!!! Bila sam ga gledati u kinu... stvarno trebate pogledati!

Ratatouille

Ono što mene zbilja nervira, i moram to napisat, je naš prijevod! Ja zbilja ne razumijem, je li to stvarno tako teško? Čim je neki kompliciraniji naslov, naši prevoditelji odmah kao da odustanu i pribjegnu najjednostavnijem rješenju: daju prvo ime koje im padne napamet! Ratatouille je fransuski specijalitet od povrća...i mislim da se taj naslov nikako ne može pravesti "Juhu-hu" jer to nema veze s njim?? Po meni bi čak i naslovi "Specijalitet" ili "Maleni kuhar" bili prihvatljiviji. A nisu morali ni prevoditi, is čistog razloga jer se to jelo tako zove. Malo kulture iz drugih država nam ne bi škodilo. P.S. Čak sam u jednoj našoj kuharici pročitala Ratatouille (nisu prevodili)

Nepobjedivi Pixar !

Štakori-kuhinja!? Okreće nam se želudac samo na tu pomisao ali Pixar opet briljira, kako animacijom tako i fabulom. Ne bi previše trošio riječi, kad je sve već rečeno osim da je po mom mišljenju ovo jedan od trenutno najboljih filmova iz Pixar radionice. OBAVEZNO POGLEDATI !! Godine nisu važne, Bon apetit!

Spojiti

kuhinju i nešto najprljavije na svijetu (štakori) nezamislivo je naočigled izvesti ali eto u ovom odličnom crtiću je itekako uspjelo. odličan je iz više razloga a to je jedinstvena priča, smiješno u taman dovoljno navrata i dakako poučno. Poučno je u onim monolozima koje vode štakor i kuhar, štakor i njegov tata štakor:) i tako te štakorske dubokomne rasprave. tko bi reko ali eto. puno je nespojivih stvarčica spojeno u ovom filmu. obavezno za pogledati čak preporučam onima koji ne vole baš crtiće da si ovaj pogleda (ne volim ih ni ja baš previše) ali ovaj me iznenadio.

Savršeno!

Nevjerojatan film. Studio Pixar izgleda da ne može promašiti. Savršeni spoj 3D animacije i duhovitosti. Priča koja je nepredvidiva i u tome je dodatna draž. Posebno oduševljavaju kratki filmovi prije glavnog. Tko ga ne pogleda - neka mu bode žao, ne zna što propušta!

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

Štakorska rapsodija

U zadnje vrijeme sve što Pixar napravi bude za klasu bolje od ostalih, tako i u ovome filmu animacije su napravljene savršeno, a posebno mi se sviđa štakor remy. U cijelom filmu se naglašava prednosti domače kuhinje, svježih namirnica nad smrznutom robom i restoranima brze prehrane. Priča nije skroz predvidljiva te nas drži u napetosti tokom cijelog filma. Moja je preporuka obavezno pogledati.

Juhu-hu

Odlične recenzije za film Juhu-hu bile su katalizator za odlazak u kino Europa u Zagrebu, u kojem je u tijeku neka vrsta filmske revije. Cijene ulaznica od 10 kuna prava sitnica. Film je pun izvrsnih crteža eksterijera. Dijalozi su zanimljivi i na momente filozofični (odnos štakor - čovjek) To ga najmanjoj publici možda čini komliciranim, ali nama starijima otvara neke prostore za promišljanje. Lijepa i dorađena priča uz izuzetnu animaciju prava je filmska poslastica. Preporuka: obvezno pogledati bez obzira koliko vam je godina!

manjifik :)

Odličan film zanimljive radnje, vizualno jako primamljiv. Svakako pogledati.