Eksplozivni murjaci

3,5

Ko voli pucnjavu, odrezana glave i radnju sa primjesama humora samo nek navali. Inače film nije baš za one slabog srca, ne zbog akcije ili napetosti radnje nego zbog pretjerivanja u želji da pokažu što više krvi, mrtvih ljudi...

Velika frka u malom mestu

Nicholas Angel (Simon Pegg) je policajac isuviše posvećen poslu,što se vidi u velikom broju hapšenja loših momaka.No,kako to počinje da smeta njegovim šefovima,odlučuju da ga ''ohlade'',te ga šalju u malo mestašce Stanford,u kome na prvi pogled nema ničeg posebnog,a ponajmanje kriminala.Danny Butterman,mladi policijski poručnik (Nick Frost),inače sin lokalnog policijskog šefa, jedini je lik koji prihvata Nicholasa kao prijatelja.Niz bizarnih ubistava daju za pravo Nicholasu,po kome ''kriminal nikada ne spava'', pa on sa svojim kompanjonom počinje istragu.Uz niz komičnih situacija (crni humor ovde ne manjka),radnja filma nas dovodi do završnog obračuna sa glavnim negativcima,a to su manje-više svi viđeniji meštani Stanforda (svakako treba pomenuti vlasnika supermarketa Simona Skinnera u interpretaciji Timothy Daltona, jedan od bivših James Bond-007).Vatreni obračun,urađen u stilu Quentina Tarantina,je zaista efektan,a u isto vreme će vas nasmejati.Film obiluje i dijalozima,protkanim tipičnim engleskim humorom (naročito se to odnosi na šale upućene na račun Nicholasa).Nakon ovog ostvarenja,Simon Pegg je sebi definitivno odškrinuo vrata Hollywooda,i to s punim pravom ako imamo u vidu njegove komičarske sposobnosti.Istini za volju nije dovoljan samo veliki budžet,sa dobrom ekipom (kao što je u Hollywoodu),pa da film bude dobar ...potrebno je nešto više,a ovakav film to nesumnjivo ima.Oceniti nešto je u principu subjektivna stvar,ali hajde da film ocenimo sa recimo:između 4 i 5 ...možda nešto bliže ka 4.

Village people

Ovo je vrlo neobičan film koji u sebi spaja ozbiljnu radnju, znači akciju i triler i mnoštvo komičnih scena i situacija koji su vrlo dobro ukomponirani u postojeći sadržaj. Uglavnom film je taman tako doziran da ne ispadne neka parodija i mene recimo dosta podsjeća na film U kini jedu pse (po koncepciji ozbiljne radnje s mnoštvo smiješnih njuška). Mnogi će reći kako ovo nije film za svakoga no na internetskoj filmskoj stranci IMDB dobio je ocjenu 8/10 a glasovalo je preko 90 soma ljudi, meni je to bila dovoljna preporuka :) :) :)

Originalno i duhovito

Ovaj film zapravo ima dva sasvim različita dijela. Meni je osobno draži bio prvi dio filma koji obiluje britanskim smislom za humor, ali će vjerojatno većina ovaj film gledat radi drugog dijela filma koji obiluje riješi-sve-probleme-oružjem-jer-su-svi-poludjeli stilom. Smisao za humor u filmu je specifičan, pa se možda neće svidjeti svima, ali toplo preporučujem onima koji vole... hm... kombinaciju Amelie i neke kratke verzije filma Od sumraka do zore.

cijelo selo smrče bijelo

prvih 40 minuta sam mislio da se reziser sali,al ipak je uspio to ispravit.dosljednost se isplati pa makar svi oko vas bili u pravu.crna komedija,jedna od boljih

Samo za neke

Kao što su rekli svi prije mene film zaista nije za svakoga, ali i oni koji nisu fanovi ovakvog filmskog izražavanja moraju cijeniti glumu dvojice glavnih likova a i humor je stvarno dobar i dobro doziran. Moja preporuka u svakom slučaju. E da, i ako vam se sviđa svkako pogledajte Noć glupih mrtvaca i Veliko ništa.

20 minuta

20 minuta sam gledao ovu tzv. komediju. Kada sam vidio da je praktički nemoguće da u ovome filmu bude nešto smiješno, samo sam je ispljunuo iz DVD playera. I DVD nekada treba odmoriti od raznih sranja sa kojima nas bombardiraju.

Wright i Pegg ponovo u akciji

Odmah na početku treba reći da se ovaj film neće svidjeti svima. Međutim, onaj kome se svidio ''Noć glupih mrtvaca'', taj će biti oduševljen i ovim filmom. Uigrani dvojac Wright (redatelj i scenarist) i Pegg (scenarist i glavni glumac) opet nam donose film u kojem na britanski humor parodiraju s mnogim holivudskim akcijskim blockbusterima, uz neizbježnu dozu pretjerivanja i crnog humora. Ovakva rečenica ostavit će dojam da je u filmu pomiješano svega i svačega i pitanje koje se nameće samo od sebe je, kako takva kombinacija može dobro izgledati na ekranu. No, izgleda jako dobro. U filmu je sve korektno odrađeno. Odlični likovi (to prvenstveno zahvaljujući odličnim izvedbama glumaca), kvalitetno doziran humor, te priča koja nije nešto novo, ali je predstavljena na jedinstven i originalan način (opet, ako ste gledali ''Noć glupih mrtvaca'', možete pretpostaviti o čemu je riječ). Prvi dio filma ima relativno polagan ritam i, da nije kombiniranja s humorom, film bi najviše sličio nekakvoj epizodi ''Umorstava u Midsomeru''. Imamo ovdje i malo mjesto, i hrpu likova koji su povezani, nekoliko ubojstava i na kraju razotkrivanje ubojice na način kojeg se ne bi zastidjele ni najbolje krimi serije. No, međutim nakon toga dolazi druga polovica filma koja je čista suprotnost: hrpa akcije, krvi, pucanja u maniri velikih Bruckeheimerovih blockbustera, a sve u prepoznatljivom ''Wright/Pegg'' stilu. To podrazumijeva hrpu pretjerivanja (high kick starici u glavu, pucnjava s župnikom, starijim ženama i muškarcima koji vade oružje iz bicikala, auta, rukava). Sve se to odvija munjevitom brzinom, tako da gledatelj u početku ostane zatečen, ali ubrzo se prepusti frenetičnom ritmu kao u najboljim akcijskim filmovima, samo što su ovdje u centru pažnje netipični likovi. Meni možda najbolji dijelovi filma su reference na mnoge akcijske hitove, te parodiranje mnogih akcijsih klišeja i fraza. Ako tražite osveženje u filmskoj ponudi, obavezno pogledajte ovaj film.

Edgar Wright

ko nije pogledao Noć glupih mrtvaca prije ovoga definitivno mu preporućam da ih posudi oba dva i prvo pogleda eksplozivne murjake pa onda noć glupih mrtvaca. Žanr filma koji se neće svidjeti svakome ali mene nije ostavio ravnodušnim. ovaj film je nešto slabije napravljen nego njegov prethodnik ali je ideja filma odlična. Uspjelo se bez zombija i živih mrtvaca napraviti nešto slično tome. humor je odličan ali bez očekivanja da će biti urnebesean jer nam to ne dozvoljava mračna tema. Jim Broadbent i Nick Frost kao team odlično funkcioniraju. mala zamjerka je što fali mali tač ženske osobe pa u nekim momentima posumljam da dotična dvojica murjaka možda i nisu gey. posudite ova dva filma i nećete požaliti. nešto sasvim drugačije:))))