1408

Super!

Upravo sam ga gledao. Film je super! Nije previše strašan, ali je poučan. Ja sam ga gledao bez titlova tako da ga baš i nisam potpuno shvatio.Super je! ☺

slabo, jako slabo

Ne mogu vjerovati da ovaj film kotira na 77% na rottenu. Krajnje je dosadan i predvidljiv. Ali to je Kingovo prokletstvo, ekraniziraju sve živo što čovjek napiše, a uvijek ima isti stil pisanja, pa je normalno da sve djeluje prožvakano. Ocjena: jedna solidna jedinica.

kraj los

sta je vama dobro na kraju... lik malo vani malo unutra sobe i nakraju tako kako se zavrsilo... bezveze

1408

film nije previse strasan,ali je nekako veoma poucan

!$=8

Zanimljiv film sa odličnim zavrsetkom, vise psiholoski triler nego horor....film nas drzi u neizvjesnosti do samog kraja, ai kraj je posebno zanimljiv i prica za sebe!

Loše...

film je bas loš... dobar je pocetak i prvi dio filma, al u drugom dijelu nisam nista skuzio, nema veze s ničim i dajem ocjenu 2

Horor??????

Film je ok,ali ovo nije horor nego više psihološki triler.

Razočaravajuće

Film si ne sije svidio jer nije strašan ... ovo ja ne bih nazvao hororom, makar ima i dobrih scena kao što je ono kad se utrkivao s "kosturom" u ventilaciji. Film bih ocjenio ocjenom 3/5 :I

alternativni kraj

e da film je kingovski početak je uvijek odličan ali na kraju uvijek nešto fali izuzev dva tri filma. što se tiče 1408 film ima dva kraja, ovaj tako reći happy end nešto mi je bolji...

Kao i obično!

Tipični King, odličan početak, napetost, zaplet iz snova, a onda počinje razlijevanje, tipično "Kingovsko" razvodnjevanje, da ne kažem glavinjanje, da bi se sve rasplelo uz ogromne količine nadrealnoga, i naravno otvoreni kraj, da bi se mogao eventualni nastavak. Sve u svemu ocjena "gledljivo" je samo zahvaljujući glumačkoj ekipi koja je korektno odradila!

Komercijalni Horor

Film je ok.Dosta dobro te drži u napetosti.

Hrabro...

Zašto je ovaj film hrabar pokušaj ekranizacije još jedne priče Stehena Kinga? Zato jer u moru ''suvremenih'' horora krv igra glavnu ulogu, a u ovom filmu je uopće nema. No nije to baš toliko bitno. Da je ovaj film napravljen u nekom drugom razdoblju, možda bi bolje prošao, ali ovako ostali, čak i lošiji filmovi su bolje prošli zbog svog sadržaja i scena koje su ''tražene''. Cusack je standardno dobar, ali ni njegova odlična egzekucija nije uspjela napraviti od filma ono nešto. Ovom filmu definitivno nešto fali i to nešto ga odvaja od toga da bude odličan horor film. Ovako ostaje činjenica da je ovo dobar horor film, ali ga je nešto ''pojelo'', pa je dobra ideja slabo izrađena i zapravo nedorečena.

ovo je kao horor ili???

kad je krenuo film mislio sam da će ovo bit pun pogodak...prvih pola sata me je oduševilo..svidjela mi se napetost koja se pokazala u ulasku u njegovu sobu..koliko je zapravo dosta vremena prošlo do sobe broj 1408...al kasnije radnja mi se preokrenula na veliki minus...ne sviđa mi se kao i u svakom filmu ta nadnaravna radnja,te duhovi i ta prisjećanja iz prošlosti..to je filmu ocjenu dosta smanjilo..kraj je opet kao i početak dosta dobar...kao i ona scena sa samuelom na kraju i dobro je što umre mike na kraju...(nije tipična randja da se preživi)ali sve to djeluje tako iskorišteno i već prožvakano jedva 2

jea

film je veoma zanimljiv.Fora ideje,Ali mi nije za 5

cupafo i dlakafo

možda postane kultni film zbog napetosti koju ima.ne ocekivat previse,al da se pogledat.na kraju misteriji su uvijek u modi,zasto se i kod nas nebi pojavile uklete kuce kad vec imamo proklete ceste ;)

Jedan odd boljih psiho horrora u zadnjih godina

Odmah da napomen da od ovog filma nisam mnogo očekivao ali sam zato dobio i mnogo više od toga - zapravo ugodno sam se uznenadio i ovo mi je jedan od boljih filmova što sam pogledao u zadnje vrijeme. Pročitao sam mnoge kingove knjige i pogledao većinu njegovih knjiga pa sam ovaj film jedva dočekao pogledati na DVD-u (inaće Blue Ray). Baš i ne volim Samuela Jacksona zbog njegove pojave i ne smatram ga baš nekim glumcem, dovoljno je da se virne nosom u filmu i da neki odmah hvale njegov nastup - u ovom je filmu kao i u svakom drugom, s uvijek istom mimikom i izgledom i dosadnim humorom. Po meni John Cusack je odlično odglumio svoje i nosi cijeli film i baš paše za ovaj film. Osobno, film me oduševio svojom oiginalnošču, jer ovo nije još jedan film koji ima sklonost da prikaziva što više krvi i sakaćenja tjelesa, nema onih glupavih tinejđera koji jedan po jedan umiru i koji su doslovno preplavili videoteke. Jednostavno, ovaj film je stvaran iz pera nedodirljivog majstora horrora Stephena Kinga i poznavajući njega znao sam da ovo ne može biti loše. Mislim da je ovo jedan od njegovih najboljih filmova. Film počinje bezazleno. John Cusack je tipični obiteljski čovjek koji je ostao bez svoje kćeri i u uzdrmanim je odnosima sa ženom. On je pisac koji se bavi proučavanjem paranormalnih događaja i tako saznaje za sobu 1408 u njuorškom hotelu, koja je navodno poprište paranormalnih događaja i zabranjuje se iznajmljivanje gostima. Međutim John uspije namamiti Jacksona da mu ustupi sobu i pritom ga upozorava na razne užasne događaje koji u se tamo zbili. John ubrzo shvati da je Samuel imao pravo i uskoro bude izložn raznim psihološkim i fizičkim terorima - teško je to sad u detalje opisati jer film je zbilja detaljan. Na kraju svojeg terora John ipak umire ali uspije spaliti sobu i tako omogućiti njezino uništenje. Film je prepun detalja, mnoštvo iznenađenja, jezivih kutova kamere, specijalnih efekata, zanimljivih dijaloga...

očekivao sam više!

Ovo je jedan netipičan horor. Prije je triler!!! Tko voli S. Kinga - bit će zadovoljan, a tko ne - neka i ne gleda! Kao i mnogi filmovi i ovaj je simboličan. U slučaju filma '1408' hotel simbolizira život! A, sobe su dijelovi, epizode života. Bijeg glavnog lika od života, bijeg od pravih životnih horora tjera ga da traži klišeizirane horore, da piše o njima, pa da tako zaboravi na svojoj život koji je sam postao tragedija (i horor) nakon smrti jedinog mu djeteta, male Katie. Na kraju umire i postaje samo jedan od duhova koji se najverovatnije nikad neće naći svoj mir. (No, bar je kraj svoje nikad neprežaljene kćeri) PS: Jedino mi je žao što jedan od najvećih glumaca današnjice, Samuel L. Jackson nije imao bolju i zahtjevniju ulogu. PPS: postoji i druga verzija filma u kojoj je drukčiji završetak. Za one koje vole happy end!

očekivao sam više!

Ako se ovo može nazvati hororom ...

Film 1408 me uopće ne podsjeća na horor. Više mi je to nekakva malo strašnija drama. Neki djelovi mi se čine da traju dva sata, a ne dvije minute. Cijeli film je razvučen. Jedino što Vas može prestrašiti u cijelom filmu je radio koji se par puta sam upali u "jezovitoj" tišini. Ne znam koju bi ocjenu dao ovome filmu, vjerojatno negdje između 1 i 2. Da ne bude 1, ipak ću mu dati 2.Šteta što nema ocjene 1.5 jer bi ona tada bila ona prava. Svakako ga ne pogedajte !!!

Pomalo predvidljivo

Moram priznati iako je Cusack ponovono briljirao, iako je film pravi psiho/horor, ipak sam u nekim trenucima mogao predvidjeti neke situacije u filmu, pa mi je to znatno umanjilo doživljaj.

king

stephen king ponovno dokazuje da je kralj horrora i napetosti, te da najbolje zna prikazati i u pricu ubaciti gomilu nevaznih sitnica koje zapravo i cine sve to posebnim (u ovom slucaju cigareta glavnog lika). o samom filmu ne treba previse govoriti, jer jasno je da je sve skupa odlicno napravljeno (rezija, efekti, zvuk), kao i gluma johna cusaka koji u zadnje vrijeme pozitivno iznenađuje izborom uloga i izvedbama. losa je strana cijele ove price kingovo ocito ponavljanje u temi, pa mogu reci da u ovom slucaju jedno bez drugog ne vrijedi previse... knjga bez ovako dobro snimljenog filma ne predstavlja nista posebno, dok film bez kingovog "šarma" ne bi bio niti blizu uspjesan. iako mozda na kraju sve izgleda nedoreceno i vec viđeno, nije tako. ovo je u svakom slucaju vrijedan film koji morate pogledati.

Kulturni Horor

Napokon nas od onih silnih "nekulturnih" horor filmova, koji su bukvalno preplavili police u videotekama (mislim na filmove kao što su: Ukleta kuća, Vještice s kariba ili Pogrešno skretanje 1 i 2)spašava ovaj veoma uspjeli "kulturni" iskaz o tome šta je čovjek sa dobrom pričom u glavi, sposoban da stvori. Odlični John Cusack kao Mike Enslin bio je pravi izbor za ovu ulogu i odlično glumi paranoičare. Za razliku od svih onih antiseptičnih horora u zadnje vrijeme ovaj ne igra na kartu mnogo krvi i mučenja ljudi, kako bi se gledaoc stres'o od ogađenosti, nego vješto ubačeni šok momenti doprinose napetim situacijama. Dobar "old school" horor. Buhahahaha

Dobar, zašto nije bolji....

vrlo dobar film s podlogom koja je mogla iznijeti i bolji film - ovako previse ovisi o tome gledate li ga sami ili u društvu jer u drugom slučaju film će ispasti trilerom sa komičnim trenucima a ne horor, ali slicno se moze reci i za dosta Kingovih knjiga... Sve u svemu film je vrlo dobar - dao sam mu 4 - bilo je nekoliko trenutaka gdje me stvarno prepao, ali to su npr. 4 od 24... Odlična Cusackova gluma u ovom filmu ( i morala je biti jer je gotovo u cjelosti sam ) i stvarno potreban odmak od hostela i slagalica strave i ostalih mesnica koja se ne mogu nazvati ni trash hororima... P.S - za cijelo Jaksonovo pojavljivanje u filmu samo sam cekao neku psovku jer inace to nebi bio on - vec sam se bio pobojao da ce mu to biti prvi za njega "nijemi" film, ali nije me razocarao makar samo jednom rijecju :D

solidno

od kojeg pisca je film napravljen ocekivao sam bolju i efikasniju radnju filma,film ima svijetlih trenutaka no nije bas odlican film

14+08

Nisam imala preveliku želju da vidim ovaj film, međutim kad sam ga vidjela, činio mi se čisto OK. U filmu ima par scena koje te zaista mogu uplašiti, ali i par zaista nerazumljivih scena. Mogu samo reći da su John Cusack i Samuel L. Jackson(koji je bio u samo par scena nažalost) odigrali odličan posao. A zbog nerazumljivih dijelova, ovom filmu dajem 3. Premda, ponavljam, film nije niti dobar, niti loš. Čista sredina

The Queen of Horror

Kad sam prošle godine vidio "1408" na GeeksAreUs.com pomislio sam "ovo će biti sjajan film" i odluČio sam pogledati taj film, barem u kinu i to vrlo brzo. No, stjecajem okolnosti, godinu dana kasnie, ipak sam se našao u "F" redu Broadwaya gledajući glavnog junaka kako ciniČno govori o duhovima kojima se, ironiČno, bavi u životu (cinično - ironično, kako se samo lijepo igram riječima). Moram priznati, film je iznenađujuće loš. Barem mojoj mami koja je išla u kino sa mnom. S veoma neoriginalnim idejama u svakom trenutku, nedovoljnom dozom humora i stravično naglim scenama, film u svojih 90 minuta zaista ne može zadržati gledatelja u stolici. Cusack, grozan kao i uvijek, utjelovljuje prelijepog pisca koji zarađuje za kruh pišući o mjestima koja su "opsjednuta duhovima hrvatske prošlosti". On ta mjesta posjećuje, doživljava i temeljito pregledava bilježeći svaki detalj kako bi na kraju dao konačnu recenziju ne samo "mjesta punog duhova hrvatske prošlosti", već i svega oko toga, bilo to osoblje hotela ili cesta koja vodi do svjetionika. Jakov Sedlar nije bezveze nazvan kraljem horora, što je još jednom dokazao u ovoj priČi koja je daleko od svega toga. Osim ekstremno nerealistiČnog prikaza straha od neČeg nepoznatog, neobranljivog, Sedlar se najviše oslanja na točku u kojoj se utjelovljuje apsolutni strah svakog Hrvata - psihoza, emocionalne veze, gubitak djevičanstva i eventualne halucinacije koje vode čovjeka u propast na jedan ili drugi način. Češće ovaj drugi. Jedina moja pohvala režiseru ovog filma bi bila iznimno dobar prikaz transformacije ovog neustrašivog pisca iz nekoga tko ne vjeruje u ništa do nekoga tko se boji jer "zna" da ipak "stvarno postoje". Sve u svemu, ovom filmu sam dao čistu jedincu za ono što nije a svakako bi trebao biti. Niti je remek-djelo, niti je loš film. Ovo je jednostavno loš horor koji nitko ne bi trebao pogledati, posebno uz pivo i kokice u srijedu naveČer.

1+4+0+8=13

60% drama, 40% horor. šteta što samuel nema dulju ulogu, on i scenografija su jedini plus filmu

The King of horror

Kad sam prije neko vrijeme vidio "1408" na IMDB-u pomislio sam "ovo neće biti dobro" i odlućio sam ne pogledati taj film, barem ne u kinu i tako brzo. No, stjecajem okolnosti, ipak sam se našao u "C" redu Cinestara gledajući Cusacka kako cinićno govori o duhovima kojima se, ironićno, bavi u životu. Moram priznati, film je iznenađujuće dobar. Barem meni. Sa veoma originalnim idejama u svakom trenutku, točno dovoljnom dozom humora i odličnim naglim stravičnim scenama, film u svojih 90 minuta zaista drži gledatelja u stolici i očekivanju. Cusack, odličan kao i uvijek, utjelovljuje ciničnog pisca koji zarađuje za kruh pišući o mjestima koja su "puna duhova". On ta mjesta posjećuje, doživljava i temeljito pregledava bilježeći svaki detalj kako bi na kraju dao konačnu recenziju ne samo "mjesta punog duhova", već i svega oko toga, bilo to osoblje hotela ili cesta koja vodi do svjetionika. Stephen King nije bezveze nazva kraljem horora, što je još jednom dokazao u ovoj prići koja je daleko od napunjena blesavim krvavim scenama, motornim pilama i čudovištima. Osim ekstremno realistićnog prikaza straha od nećeg nepoznatog, neobranljivog, Stephen King se najviše oslanja na točku u kojoj se utjelovljuje maksimalan strah svakog čovjeka - psihoza, emocionalne veze, gubitak ljubavi i eventualne halucinacije koje vode čovjeka u propast na jedan ili drugi način. Jedina moja zamjerka režiseru ovog filma bi bila nedovoljno dobar prikaz transformacije ovog neustrašivog pisca iz nekoga tko ne vjeruje u ništa do nekoga tko se boji jer "zna" da ipak "stvarno postoje". Sve u svemu, ovom filmu sam dao čistu peticu za ono što on treba biti. Niti je remek-djelo, niti je loš film. Ovo je jednostavno horor za pogledati uz pivo i kokice na subotnju većer.

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

Psihodelija

Još jedan u nizu filmova o ničemu. Početak filma još i drži neku napetost koja se kasnije razvije u pravu psihodeliju. John Cusack nalazi se u nekakvoj sobi tijekom cijeloga filma. Ljudi se bacaju kroz prozore bez ikakva objašnjenja, ali mislim da je za to kriv Stephen King. King je nažalost vrlo popularan u Hollywoodu, ali osim Zelene Milje nikada nije bilo dobre ekranizacije bilo čega od njega. Budući da se John Cusack nalazi sam u sobi, jedino s kime može popričati je frižider i par bočica coca-cole, pa nekih većih dijaloga u filmu i nema. Malo priča s mrtvom kćeri, malo je bolestan, malo je poremećen, malo je ne zna i Stephen King što. Važno da je zvuk u filmu dobar i efekti solidni, a ostalo uopće nije važno. Prava filmska katastrofa.

Ocjena recenzije: 1.29 Tvoja ocjena: -

1408

Tko voli žanr horror sigurno će ocijeniti ovaj film sa odličan. Nije tipičan film strave sa puno krvi i bolesnih scena ali koga itak takve scene više plaše. Ovaj film može se svrstati u novu eru horor filma - 'horor 21. stoljeća'. Veliki doprinos filmu je besprijekorna gluma Johna Cusaka i vjerujem da bi bez njega film po radnji jedva ušao u osrednje dobar horror. Premda je takav princip rada za režiserskom palicom već viđen u filmu Phone Booth, kojem je sjajna gluma Farrell-a i snalažljivost režisera da samo jednom lokacijom u zapletu i raspletu filma izazove nesnošljivu napetost, uzbuđenje, nepredvidljivost i tzv. thrill omogućila uspjeh, ne vidim razloga, premda drugog žanra, da to ne pođe za rukom i filmu 1408. Ovaj film vas nosi van granica vlastita tijela i drži vas prikovane u nekom čudnom bestjelesnom stanju sve do odjavne špice. Vjerujte na riječima nećete ni biti svjesni da netko sijedi pokraj vas, a sačuvaj Bože ako nitko ne sijedi kraj vas prilikom gledanja ovog filma.

Ocjena recenzije: 3.8 Tvoja ocjena: -