Chuck, sad možete poljubiti Larrya

Gey Žurka

Iako već postoji xy filmova slične tematike, gdje frajeri glume da su gey ili žene, ovaj film ipak pomalo odskače od zadane forme. Ova komedija je većim djelom okrenuta prema glavnim likovima i mnoštvo smiješnih scena u koje upadaju, i tek u vrlo malim količinama „klišej“ tematike; gdje se glavni lik zaljubi u žensku i onda je nenamjerno povrijedi kako bi došao do cilja. Ovo naravno ostavlja dosta prostora za puno komičnih situacija, koje ovom filmu ne nedostaju, a da ujedno nisu turbo isforsirani. Adam Sandler i Kevin James (Kralj Quennsa) bili su u svom elementu, što je dalo još više komičnosti.

sandler kao obično u elementu

Ništa spektakularno, ništa superiorno, al' mora se priznat da Sandler i ekipa znaju odlično zabaviti. U filmu ima doista par situacija na koje se odvalite od smijeha... Neobavezan film za dobru zabavu, u nedostatku boljih komedija više nego SOLIDNO

Tipični Sandlerov film

Nakon što vidite tko glumi u ovom filmu (Sandler, James, Schneider), te tko stoji iza kamere (Dugan, koji je između ostalog režirao ''Klupa uzvraća udarac'' s Schneiderom i ''Tata od formata'' sa Sandlerom), odmah sam dobio predodžbu o kakvom se filmu radi. I nisam se prevario, jer ovo je još jedna klasična osrednja komedija kakvih je Sandler snimio podosta u svojoj karijeri. Iako je očito da se Sandler u svojim filmovima već neko vrijeme pokušava nametnuti ne samo kao komičar nego kao i solidan dramski glumac (vidiljivo u filmu ''Klik-za savršeni život'') ipak mu to još ne uspijeva. Još uvijek najbolje funkcionira u filmovima koji se odvijaju u jednom smjeru, a ne u onima u kojima se pokušava miješati više elemenata. Ovaj film počinje kao komedija u kojoj se sve komične radnje temelje na homoseksualnosti i homofobiji, ali film se gubi kada se u drugom dijelu počinje naglašavati dramski element, odnosno slanje poruke gledateljima o prihvatljivosti svih bez obzira na seksualnu orijentaciju. Mišljenja sam da bi film bolje funkcionirao da se uglavnom usmjerio na komični element. Sandler je u ovom filmu imao kvalitetnu prateću ekipu (James, Buscemi, Rhames, Aykroyd, Chamberlain, Biel) koji su kvalitetno odradili svoj posao. Posebno bih istaknuo male role veterana Aykroyda i Chamberlaina, te pogotovo Rhamesa koji je odličan u ulozi ''tough-guy'' vatrogasca koji otkrije da je gay. Schneidera namjerno nisam nabrojio, jer njegovu glumu i njegov tip humora jednostavno ne mogu provariti. Dugan je solidno odradio svoj posao, ali je očito da iza svega stoji Sandler, te da je on pravi tvorac filma. Iako ovo nije film kojeg će se prosječni gledatelj dugo sjećati, ali zahvaljujući solidnoj glumi i nekoliko uspjelih komičnih situacija, nikoga ne bi trebao previše razočarati.

Slabo...

Povremeno se cini da bi mogao biti smjesan,ali,ako cemo iskreno,zaista to nije. Fore su ocite,da ne kazem izlizane...Tip glumi homoseksualca,pa mu se naravno,zgodna zenska odmah skida i trazi od njega da provjeri kako su njene cice prave...Film je vise uvredljiv za homoseksualce,jer vecina gay ljudi u filmu ispadaju pomalo blentavi idioti...mislim,stvarno. Adam Sandler zna zaraditi para,ali njegova gluma i njegovi filmovi davno su prestali necemu valjati.

Gay is Okay :))

Adam Sandler u još jednoj komediji koja je snimljena na način da vam brzo proleti 110 minuta. Dobar izbor glumaca, humor umjeren (nema ga previše ali ni premalo). Čak je i Jessica Biel bila solidna (ne izgledom, već ulogom) jer joj je dodjeljena uloga ozbiljnije starije žene(a ona bar meni nije baš tip za takve uloge). U svakom slučaju ovo je moja preporuka za sve ljubitelje komedije i ljude željne solidnog humora. P.S. čak se pojavljuje i gay član N Synca :)

Tak Tak

Povremeno smiješno, ali ništa posebno. Solidan prosjek i ništa više.