Michael Clayton

Michael Clayton

„Michael Clayton“ nije film za svakoga; rečenica je koju ćete prvo čuti od svakoga tko želi početi opis ovoga filma na pravi način i to čisto iz razloga što ta rečenica služi kao svojevrsno upozorenje. Ako niste ljubitelj sporijih filmova, u kojima je radnja i tekst koji glumci izgovaraju bitniji od akcijskih scena, uštedite si 2 sata života. Ostali, pripremite se na jedan od najboljih filmova 2007. godine. „Michel Clayton“ je priča o današnjem svijetu, to je priča o čovjeku koji ne voli svoj posao, ali je na njegovu žalost dobar u tome što radi. Ono što radi je posao 'čišćenja' prljavih tajni klijenata jedne pravne firme. Ono što on radi je daleko od bilo kakvih moralnih vrijednosti, a život mu ide nizbrdo pa tako saznajemo da uz propali brak, ima i kockarske dugove. Logično to ne može biti sretna priča, pa je i sam film težak za gledanje, sumornih tonova, teške atmosfere u kojem je zima godišnje doba koje prevladava scenama, pojačavajući dojam 'hladnoće' koja vlada u životu glavnog protagonista. „Michael Clayton“ je također priča o prljavim igricama ogromnih firmi koje su za osobni probitak, preko osoba kao što je Karen Crowder (Swinton), spremne napraviti sve što treba, pa čak i ubiti nedužne ljude. Oni ne posluju po zakonu, njihovi proizvodi su štetni za potrošače, ali oni vladaju svijetom, oni su ti koji su uspješni, a njihov uspjeh u moralno izopačenom svijetu nitko ne propitkuje. Osim poludjelog zaposlenika prije spomenute pravne firme Arthura (Wilkinson), za koju i Michael radi, koji možda i nije tako lud. Možda i je, jer ludo je danas biti pošten. No, ono što ovaj film čini toliko realnim je njegov scenarij, kojeg je Tony Gilroy (ovo je ujedno i njegov redateljski prvijenac) napisao pogodivši točno u sridu stvari, pogodivši točno dio korporativne Amerike koji je pokvaren, prljav i zao. Iskreno se nadam da u stvarnom životu negdje ulicama šeće stvarni Michael Clayton, uzdignute glave, a ne da je samo mrtvo slovo na papiru Gilroyeva scenarija besciljno se vozeći taksijem ulicama velikog grada za 50 dolara.

nije lošo pjevo sinoć

malo glup naslov i naporan glumac al ok prica.ako bas nemate sta za posudit može i ovo proć

Michael Clayton

malo mi je sve to oko ovog filma pateticno i dosadno.. ja jednostavno ne vjerujem u advokata a jos uz to americkog kojem se nudi jel ono bi 10 miliona dolara a on to odbija u ime pravde. i kako povjerovati ono u vezi one bombe ? sta, sam ga je isus natjerao da izadje iz kola i da inspiraciju nadje u konjima bas tad - tesko. meni ovaj film nije nesto.

The truth can be adjusted

Napet i zanimljiv triler sa odličnom glumačkom postavom u kojoj mi prednjači George Clooney. On je još jednom pokazao kako pažljivo bira uloge i zna iznijeti težinu karaktera. Odlično je portretirao uspješnog odvjetnika i ovisnika o kocki nezadovoljnog svojim poslom, rastrzanog između odanosti prijatelju i obitelji i svojih uvjerenja koji dolaze na kušnju kada treba „počistiti nered“ u slučaju jednog od najvećih klijenata svoje firme - U/Northa. Ništa lošije nije posao odradio ni Tom Wilkinson u ulozi njegovog kolege i prijatelja koji ga uvlači u svo to sranje sa U/Northom. Da u utrci za zlatni kipić nije bio zajedno sa Javierom Bardemom, moj glas bi definitivno išao Tomu. Tony Gilroy je odradio odličan posao kao redatelj početnik, iako priča ima mnoštvo likova koji su bitni za radnju, sve je on to fino posložio. Međutim, potrebno je strpljivo praćenje radnje da biste pohvatali sve konce.

Clooney, svaka čast!

Pravi triler - napet od početka do kraja. Svijet u kojem živimo jeste pokvaren, zao i korumpiran ali da bi neka priča o pobrojanom bila ispričana mora postojati ravnoteža... Pa makar je našli u advokatu koji nije otupio i koji još uvijek ima savjest.