Čudovište

Čudovište?

Ili osoba koja je u nedostatku ikakvog oslonca u životu skrenula umom? Ako je takva osoba čudovište, onda je Aileen Wuornos zaista bila čudovište. Koliko je za vjerovati biografijama, bilo filmskim, bilo književnim - diskutabilno je. Međutim, o životu ove žene postoje zapisi raznih vrsta, uključujući dokumentarce u kojima se ona sama pojavljuje, za koje vjerujem da ih je filmska ekipa "Čudovišta" istražila prije nego se upustila u snimanje. Stoga smatram da ovoj biografiji možemo povjerovati. Gledajući Charlize Theron u ulozi Aileen Wuornos, u nekoliko navrata zapitala sam se je li zaista zaslužila tog Oscara kojeg su joj dali. Činilo mi se da u svojoj izvedbi pomalo pretjeruje i karikira, a još uvijek mi se čini da su je poružnili i više nego što je trebalo. Pa ipak, kad sam usporedila slike stvarne i filmske Aileen, iznenadila me njihova sličnost. A s obzirom da postoje snimke stvarne Aileen, duboko vjerujem da je Charlize Theron stala pred kamere tek nakon što je dobro naučila gradivo i da je stoga ipak zaslužila famozni zlatni kipić. Neovisno o ovoj ulozi, ona iza lijepog, hollywoodski preplanulog lica, ima velik talent. Međutim, bez obzira na izvrsne role (uključujem tu i Christinu Ricci u ulozi homoseksualnog derišta-parazita), ovaj film je daleko od izvrsnog. Glumački superioran, ali režijski prosječan, u cijelosti je ispao također prosječan. Zato ga je najbolje gledati bez prevelikih očekivanja i dopustiti "čudovišnoj" serijskoj ubojici da se pokaže u punom svjetlu - kao u suštini dobra osoba, puna snova, s velikom željom za samo malo topline i ljubavi. Nije tražila puno, a ni to malo nije dobila. Većina nas se zna kontrolirati pa ne bismo krenuli na ubilački pohod protiv pokvarenog svijeta. Aileen Wuornos jednostavno nije znala.

Aileen

Nije baš ugodno kad čuješ za film koji se radi o serijskoj ubojici i koja je tvoja imenjakinja( nakon toga neko su me vrijeme zvali "monster" ). Najiskrenije, film sam pogledala iz znatiželje da vidim što je moja imenjakinja učinila. Charlize Theron je sjajno odglumila i savršeno se uklopila u ulogu Aileen, zaslužila je Oscara. Christina Ricci tj. Shelby je vrlo interesantan lik, nekakva djetinjasta cura koja svijet gleda kroz ružičaste naočale, dok joj je Aileen okrutna prema svijetu koji nju nije milovao, brutalna je prema svemu i svakome jer nije odgojenu u lijepom svijetu. Ne slažem se s tim da bi sada trebali žalit i shvaćat serijsku ubojicu već samo da saznamo i za njenu priču. Slažem se da film ima dušu,da je i šminkerica zaslužila Oscara i da neke scene nisu za mlađe od 18god jer cijeli film je dosta brutalan. Ali svejedno vrijedi pogledati.

svaka cast!!

postoje oni filmovi o kojima pricate drugima nakon sto ste uh pogledali i mozete ga preporuciti svakome bez obzira na njegove zanrovske ukuse.ovo je jedan od tih filmova.

charlize rastura

.. kao i uvijek... cristina ricci takodjer.. sta reci uopce? film je dirljiv koliko i ozbiljan istodobno. velika petica!

TUŽAN FILM

Prije svega, moram istaknuti da je Charlize Theron savršeno odglumila serijsku ubojicu Aileen Wuornos. Njezina gluma je jedna od najboljih ikada. Nije tome zaslužna sva ta silna šminka, nego istinski glumački talent koji krasi ovu predivnu glumicu. Christina Ricci je vrlo dobra premda je ostala u sjeni Charlize. Patty Jenkins odlično režira ovu depresivnu priču. Nikada prije nisam mogao razumijeti serijske ubojice. Mogu reći da ih sada razumijem, barem Aileen Wuornos. Aileenina prva žrtva je bio kriminalac koji ju je napastovao i namjeravao ubiti da ona nije prva ubila njega. Ali to prvo ubojstvo je bilo iz čiste samoobrane. Aileen je nastavila ubijati, iskaljujući na svim ostalim žrtvama svoj bijes koji se u njoj skupljao godinama. Ona je voljela ljude, ali kad su ju ljudi počeli zlostavljati i prema njoj se odnositi na ružan način, ona se osvetila na najstrašniji mogući način. Ovaj film od nas ne zahtijeva identifikaciju sa Aileen nego naše razumijevanje. Čudovište je u meni probudilo dva osjećaja, sažaljenje zbog svega što je ona propatila i zgražanje zbog njenih zločina. Nitko ne može opravdati sve grozote koje je ona učinila, ali ovaj film nudi razloge zbog toga zašto je ona postala 'čudovište'. Ovaj film je potresna drama, koju preporučujem prvenstveno zbog izvanredne glume Charlize Theron. Ocjena filma: 5

čudovišno

slažem se da je film zanimljiv. također, uloge su vrlo dobro odigrane. i slažem se da bi šminkerici isto trebalo dat nagradu jer to je ono kamo vam pažnja cijelo vrijeme leti. tako sam ja cijelo vrijeme samo razmišljala o tome kako su unakazili jadnu charlize theron. ali veoma su to zanimljivo izveli. čudovišno, čak! i da, film je nabijen emocijama, ali htjelo se prikazat ružniju stranu života koja vas jednostavno natjera na ružne stvari. ali dolazimo do konflikta-to bi značilo da opravdavamo postupke masovne ubojice ili sl. al dobro, film je dobar, ali ništa posebno. nije me baš ganuo.

A šta da kažem...

... osim da sam zaspao na pola filma. Ej, mislim ono film mi je bio toliko zanimljiv da sam ZASPAO. Charlize je jedina pozitivna stvar ovoga filma jer je zbilja svoju ulogu fantastično odglumila (barem do djela do kojeg sam ostao budan). Dugo sam čekao da se film pojavi na DVD-u, ali dočekao sam jedno veliko ispodprosječno razočaranje...

Monster

Moram priznati da ovako neobičan film još nisam gledao.Ružna serijska ubojica me ganula koliko i zaprepastila.Puno emocija,mržnje,tuge,sreće,....jednostavno film koji vrijedi pogledati.Ovom ulogom Charlize je dovela svoju glumu do savršenstva.I život je stvarno težak....Šmrc!

drama

..covjece to je drama..i mislim prikazati cudoviste kao takvo sa osjecajima..katastrofa..film je zdramatiziran i uopce nije realan..ne vjerujem da je njen um prikazan realno..kaj na kraju bi se svi trebali sazalit??????

VELIKO RAZOČARANJE!!!!

Došla sam u kino s velikim očekivanjima, ali na žalost nisu se ispunila. Prva riječ koja mi pada na pamet nakon odgledanog filma je DOSADNOO!!!! Film nije vrijedan gledanja, gluma je podnošljiva,možda čak i dobra ali to je onda jedino što u filmu valja a to nije dovoljno! Ocjena: 1

Čudovište

Film redateljice Patty Jenkins nije puko portretiranje serijskoga ubojice, već i pokušaj pojašnjenja i poniranja u genezu problema, a bez poniranja u patetiku. "Čudovište" funkcionira i kao suptilna kritika suvremene Amerike, efektno naglašena u kraćim prizorima s krajolicima dvolične provincije. Gluma Charlize Theron (ali i Christine Ricci) posebna je priča, a tim više mi je drago što sam je još od izvrsnih "Kućnih pravila" držao ozbiljnom i kvalitetnom glumicom, a ne samo prelijepom slikom ili filmskim ukrasom.

vrhunski

Čudovište je sjajno relističan film koji mi se jako svidio! Charlize je užasna, ali je vrhunski obavila posao - u potpunosti zaslužen Oscar!! Jako snažan i osjećajan film , svakome bih ga preporučila jer nosi veliku poruku o životu svakoga od nas... ne moramo se poistovjetiti s prostitutkom da osjetimo kako je film dubok i dotiče nas sve!

cudoviste!!!

film sam po sebi i nije tako los ipak....rijetko vidimo film koji opravdava serijskog ubojicu pa bio on zene ili muskarac.. mislim da bi film sve u svemu bio cisto prosjecan da nema "ruzne" charlize!!!!

ČUDO

FILM JE STVARNO O.K. REALAN,SCENE LJUBAVI IZMEÐU DVIJE ŽENE SU STVARNO REALNE,OBAVEZNO POGLEDATI

Monster

Ovo nije visokobudetni film i sto mi je jako drago.Uz sve to se osjeti da film ima dusu, odnosno tokom cijelog filma se proteze neka nit koju mozete osjetiti.Film je cudan i to u pozitivnom smislu.Na kraju svega Charlize je odglumila vrhunski.Velika 5-ica za Monster.