Alien: Antologija

ripley ;)

obožavam gledati prvi i drugi dio,jer su prefenomenalni...treći je stvarno grozan,a četvrti totalni debakl..

OPROSTITE DA PITAM..

Oprostite sto koristim ovaj film da postavim pitanje,ali ne vidim nigdje bilo sta o filmu Battle: Los Angeles (2011) http://www.imdb.com/title/tt1217613/. Upravo sam ga izgledao,htjedoh napisati nesto o ovom filmu,ali nemam gdje. I nije ovo prvi puta da nema niti slova o nekim razvikanim filovima. Zasto to?,,sorry ljudi jos jednom,..sto rapptor to ovako.

4 Asa

Filmska kombinacija AKCIJE-S.F-HOROR-AVANTURE. Prvi dio snimljen je davne 1979 i danas kada se gleda ostavlja impresivan utisak. Tako je i sa svakim novim dijelom. Rijetkim se filmovima pruža šansa kultnog statusa (a kamoli za sva 4 dijela zajedno). Obavezan komplet za svakog pravog istinskog filmoljupca.

jea like you never fucked a robot before

suvišno je išta napisat o ovome,svaki dio je za sebe ,nova horor bajka ,ko to nije pogledo propustio je dio opće kulture,u to spada i četvrti koji je bio osporavan-kao previše"komercijalan",da je studio tako htjeo nebi onda angažirali talentiranog francuza nego spielberga il tonya scotta...ako ste dobre volje trk u videoteku jer treba imat živaca za ove filmove

lv.426

carski serijal ,jednostavno bez premca u horor-sf žanru,čast iznimkama(predator),svaki dio je priča za sebe ,bez holivudskog recepta-svakim nastavkom više oružja, aliena i efekata

ALIEN QUADRILOGY

Izvrstan box set, kao i filmovi. Minus za neprevedene dodatke, ali je tako možda i bolje jer su ALIENS i ALIEN RESURECTION katastrofalno prevedeni - ima nekoliko stravičnih nebuloza. ALIEN - neko vrijeme uopće nema prijevoda, pa se pitam kako se tako nešto može dogoditi tvrtki poput FOX-a i našem izdavaču CONTINENTAL FILMU. Jesu li čuli za lekturu? Dobre prevoditelje? Prijevodi: 2

"It's a bughunt !"

Riječi su suvišne. Zamislite, sva četiri filma na jednom mjestu, u ekskluzivnoj kutijici sa svim mogućim dodacima, theatrical i director's cut verzije filmova. Ovo DVD izdanje je ispunilo sva moja očekivanja i više. Temelj kolekcije svakog fana. Ako nisi, KUPI!

T

Alien Quadrilogy je dobra ideja! Sviđaju mi se svi nastavci, osim, naravno, prvog i posljednjeg dijela koji su mi najbolji (ipak i uvjerljivo, a i po mišljenju mnogih ljudi, je prvi TAJ). Ostalo je prirodno alien-meso koje će zabavit ili uplašit svakoga, ali da ćete vrištati - nećete! Ipak, ima napetih scena, zastaje dah, efekti, glazba .... sve to je uistinu DOBRA IDEJA i dobro realizirana ideja!

in space no one can hear you scream

Za sve ljubitelje H.R. Gigera i njegovog "dojenčeta" Aliena, odličan DVD boxset, za sate maratonskog gledanja na kućnom kinu uz prigušena svjetla. Stravično. Ko voli nek izvoli - filmovi nisu remek djelo, ali su uzbudljivi i maštoviti(pa. bar prva dva). Jedva čekam da skupim lovu za svoj primjerak!

ALIEN

Isplati li se pricati ista o Alien-u? To bi bilo kao nanovo pricati o Star Wars-ima, Lovcu na jelene, Blade Runneru (i slicnima). Svi vec sve znaju. Ipak: Alien - savrsenstvo svjetla/sjene Aliens - savrsena akcija Alien3 - savrsen Fincherov mracnjak Alien Ressurection - suvisan i los ali ipak Alien Ljudi, to je ALIEN na DVD-u, produzen, savrsen i savrseno upakiran!

veliki zeleni

cijela "kvadrilogija" zajedno od mene dobiva ocjenu 3/5. prvi film je definitivno najbolji u cijelom serijalu, iako većina kritičara primat daje drugome dijelu. prvi ima najbolji casting i priču i dobio bi od mene ocjenu 3+/5. što idemo dalje priča je sve besmislenija. tako imamo sve više aliena koje je sve lakše ubiti. i tako kroz drugi i treći dio, koji su podnošljivi, dođemo do četvrtoga, koji nema smisla sa smislom. me znam, mene cijela priča nije baš impresionirala. i zaista, u svemiru te nitko ne može čuti kako vičeš...

Ocjena recenzije: 1.17 Tvoja ocjena: -

Alien maraton

Nakon sto klinci odu na spavanje najbolje je opustiti se uz dobar film. Odlucila sam nakon pola sata gledanja da neke filmove treba gledati dok su klinci u skoli (ujutro). Sto reci o filmu koji vas nakon pola sata natjera da ga gledate danju. Inace se ne bojim mraka, pa vec mi je 47 godina.

Nadajmo se da mali zeleni nisu ovakvi...

Veliki serijal filmova i po kvaliteti (iako je 4. dio malo dvojben) i po broju dobio je svoje posebno izdanje. Na devet diskova originalne i director's cut verzije pružaju zaiste sve što jedan alienoman može poželjeti pa i više. Naime trebat će vam najmanje tjedan dana da sve ovo pogledate (ako ste čovjek koji treba spavanje i hranu). Do sada najbolje DVD izdanje. Što se tiče filmova prva dva su čista klasika, treći im je jako blizu, a četvrti može proći samo zahvaljujući kvaliteti prethodnih. Vizualno gledano također jedno od boljih izdanja (digital remastering ipak dobro dođe). I što reći za kraj, možda da uzmete godišnji ako radite ili da riješite sve u školi prije nego počnete gledati ovo izdanje. I dobro zabavu želim (iako je ona zajamčena! :) )

Alien o Alienima

Što reći o filmu i čudovištu zbog kojeg se i danas bojim mraka te brzo palim svjetlo i zatvaram vrata da me ne uhvati..Jednostavno impresivno...Nakon toliko godina Alien i dalje zastrašuje svojim izgledom koji mu je podario švicarski crtački mag Sf-a H.R.Giger....Jednostavna i jako dobro smišljena priča prvog dijela te akcijska napetost drugog kao i epska neponovljivost te uskrsnuće četvrtog dijela dovolja su atribut da ova tetralogija postane kultnom....Jednostavno alieni će uvijek, ma kako to pretenciozno zvučao, biti u modi..Uvijek će se iznova pojavljivati iz trbuha , vrebati iz tame i tražiti novu žrtvu kako bi produžili opstanak svoje vrste u svemiru....A mi ćemo se sakriti i vrištati kao nekada u kinodvoranama..BUT IN SPACE NO ONE CAN HEAR YOU SCREAM!!!!

Sa Alienima do kraja!

Alieni-što reći o njima a da već nismo.Gledali smo ih kao klinci, gledamo ih i sad, a prestati vjerojatno i nećemo {kako patetično zvuči:-)}. Evo napokon smo dočekali i dvd izdanje koje je nas je i ugodno iznenadilo.Kino verzije, specijalne verzije i brdo dodataka. Sve to na 9-diskova upakirano u predivno oslikani kartonski omot (šteta što nije aluminijski-ah, možda ipak previše tražim!) Valjalo bi posebno pohvaliti specijalne verzije filmova koje su više nego dobro ispale. Nove scene svemira i šatlova snimljene današnjom sofisticiranom opremom dale su Ridlyevom Alienu novi estetski dojam. Cameronova spec. verzija snimljena još prije desetak godina samo je potvrdila da je film remek djelo sf umjetnosti. Fincherova nova verzija najviše iznenađuje (oko 40 dodatnih minuta) i sad dobiva "čvrstinu" i teatralnost. Alien Resurrection dobiva neke nove pojedinosti koje i nisu bile neophodne i ostaje više nego solidan. Izdavanje ove kvadrilogije bio je značajan potez naših izdavača. Kvaliteta dvd-a je više nego solidna. Jedina zamjerka je što dodaci nisu prevedeni u vrijeme kad to već postaje rutina. Sve u svemu ne treba žaliti ni za jednom kunom koju dajete za ovaj bogati dvd box.

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -