Futurama - Sezona 2

futurama

najbolja crtana serija može se mjeriti s simpsonima cak je i bolja

Bender rules

Meni je Futurama čak bolja od Simpsona. MOžda zato što sam oduvijek volio SF jer i ovo se može takvim prikazati. Najbolja mo je ideja koju su autori serije proveli. Budučnost nije savršene niti je crna apokaliptična nego je kao i današnjica sa masom inovaacija. Svijetom i dalje vladaju multinacionalne komapnije.SVe je kao špto smo navikli samo u budućnosti. Najjači lik u galaksiji mi je robot Bender koji ako ne pije alkohol ima "problema". Svaka čast ostalim likovima ali Bender je zakonnnnnn. Odlična serija i glupo mi je bilo što je jedna nacionalna postaja zadnje sezone emitirala u preglupom termino kao što i druge dvije TV postajr rade Simpsonima

Futurama

Tako mi je žao što su je ukinuli.Ta mi je crtana serija bila odmah iza Simpsona (Matt Groening je tvorac Simpsona).Billy West koji je posudio glas i Bugs Bunnyju je fakat odličan,a da i ne pričam o John Di Maggiu i Katey Segal(čitaj:Peggy(Bračne vode)).Ako niste pogledali na DVD izdanju,svakako pogledajte zato jer ima dosta dobrih dodataka. Želim vam ugodnu zabavu!

ne mogu vjerovat da su je ukinuli

Kultna serija Matta Groeninga, autora Simpsona i Life in Hell-a, je konačno dobila svoje mjesto na policama ljubitelja pravog humora. Genijalno! Nipošto ne propustiti, vrhunski humor i parodiranje nešeg doba na Groeningov način. A to je smiješan način, vjerujte mi.

Futurama

Trenutno (uz Gogs-e), najbolji crtana serija koju se moze vidjeti. Svima kojima je (kao meni) dosta Simpsona i South Parka, pravo osvjezenje! Likovi su okarakterizirani bolje i blizi su nam, nego u mnogim hollywoodskim hit-filmovima danas... Savrseno, stvarno savrseno!!!