Noć vještica

Katastrofa visokih razmjera

Isprane price iz djetinstva gubljenje vremena,losi glumci,losa gluma,previse nasilja i krvi sto je kontradiktorno prikazujuci onakvog djecaka i djetinstvo,ne moze se pribliziti orginala i zalosno je sto je ovakav remake pokvario cijelu sliku orginalnog Halloweena.Doktor u ovom filmu se nije ni priblizio glumi doktora tj,glumca Donald Pleasence,nije mu ni blizu po glumi a ni po ulozi. Ovaj je pun sebe egocentrik na momente bi on trebao biti Mayers.Strasno zalosno i lose. Ocjena 0

SHIToween

Film je los jedino sto mi se svidilo je originalna glazba od Halloween.Katastrofa!

Gubljenje vremena

Film je katastrofa. Potpuni nered. Izgleda prljavo, litre krvi, bezpotrebne psovke i slike seksa, a da ne govorim o neuvjerljivoj radnji. Nemojte ga gledati, osim ako se želite uvjeriti kako je loš. Rađe gledajte original iz 1978e, koji je pravi klasik. Ovo je jednom riječju SMEĆE!

Postoji neko zlo u Michaelu

Rimejk jednog od najpoznatijih filmova strave i užasa - 'Halloween', je osmi film nastao na osnovu originalnog filma Johna Carpentera, iz daleke 1978. godine. U fokusu priče je dečak Michael Myers, koji svoje porive za ubijanjem najpre ispoljava na životinjama.Međutim kada svirepo ubije očuha, stariju sestru i njenog dečka, smeštaju ga u bolnicu za mentalne obolele, iako je imao samo 10 godina.Dr. Samuel Loomis (Malcolm McDowell) redovno prati stanje svog pacijenta pokušavajući da prodre u um ovog zločinca.Nakon 15 godina, Michael (Tyler Mane) sada već stasali mladić, uspeva da pobegne iz bolnice.Osećaj slobode probudiće u njemu ono najgore - čisto zlo.Vraća se u Haddonfield, kako bi završio krvavu misiju koju je otpočeo još dok je bio dečak, gde je krajnja meta njegova mlađa sestra Laurie Strode (Scout Taylor-Compton).Svi koji se budu našli na tom putu su kolateralna šteta.A šteta je ogromna, merena desetinama nevinih žrtava...Rob Zombie, bivši muzičar znan kao Rob Cummings, daje svoje viđenje legendarnog horora, pridržavajući se osnova same radnje koju je postavio Carpenter (pre svega kulminacija cele priče dešava se u Noći Veštica pod maskama).Koristeći nekoliko lokacija po Kaliforniji na kojima su snimljeni setovi, režiser pažljivo, obraćajući pažnju i na detalje (kuća u kojoj je nekad živeo Michael) stvara jezovitu atmosferu učmalog gradića, negde na srednjem zapadu Amerike, u kome se odvija ono najvažnije u celoj priči: suočavanje serijskog ubice sa nekadašnjim sugrađanima, nespremnim da se odupru takvom zlu, oličenom u jednom mladom čoveku.Tim producenata iz 'Dimension Films' (od kojih je jedan i Zombie) zadovoljno su trljali ruke, jer su neočekivano dobro prošli na bioskopskim blagajnama – zarada od $80,000,000 i kusur je cifra od koje se ne bi postideli ni marketinški mnogo eksponiraniji blockbusteri.Dakle, budžet od samo $15,000,000 je pametno utrošen, s obzirom na činjenicu da su specijalni efekti vešto korišćeni u prikazu brutalnih scena, kao i odlično postavljenu scenografiju i napravljene kostime (sa maskama od kojih naravno valja istaći i onu na licu Michaela Myersa).Celokupna muzika je standardno dobra (zvuči kao u originalu manje-više).Možda su glumačka izdanja i najslabija tačka u filmu, pogotovo deluje neuverljivo Malcolm McDowell, a ni mlada Scout Taylor-Compton nije ništa posebno pokazala (osim vrištanja).Ipak kao veliki fan ove franšize, svakako preporučujem da se pogleda, jer rimejk ima potrebnu svežinu i nudi, na kraju krajeva nešto novo i originalno.

NOC VESTICA

FILM NIJE LOS ALI NIJE UOPSTE PO MOM UKUSU JA NEVOLIM BAS HOROR FILMOVE VISE VILIM TRILEERE I KOMEDIJE.

solidna 4

film nije los samo je malo naporan mislim da je rob zombie trebao skratiti dio filma o djetinjstvu michaela myersa to mi je jedina zamjerka film ima i svojih dobrih strana nije los moze se pogledati

noć vještica

film nije uopće strašan,ali jako dobar...sviđa mi se od početka do kraja. Rob Zombie je režirao odličan film s jako dobrim glumcima. Samo što mi je malo glupo što nisu najavili što je ubio onog učenika što ga je zezao u wc-u,pa ga je dočekao i ubio s velikom granom.

novi Halloween

Originalni Halloween Johna Carpentera je jedan od najboljih, ako ne i najbolji slasher ikad i apsolutno je bilo nezahvalno prihvatiti se remakea takvog filma jer su već svi fanovi i kritičari bili spremni "ubiti" bilo koga tko dirne u kultni original. Rob Zombie je imao svoju viziju Michaela Myersa i u ovom filmu je on nju definitivno ostvario, a na gledateljima je da odluče žele li prihvatiti ovu verziju ili ne. Meni osobno je film dobro sjeo zbog nekoliko razloga.Prvo, jako mi se svidio kako je Rob Zombie uveo gledatelje u psihu Michaela Myersa dok je bio dijete i općenito mi je prvi dio bio filma bio odličan i puno bolji od drugog dijela.Druga stvar, oduševio me Daeg Faerch, ovaj mali koji je glumio Myersa kao dijete.Zbilja fenomenalno odrađena uloga.I zadnje, mene je najviše zanimalo kako će Malcolm McDowell odraditi ulogu doktora Loomisa koju je u originalu i nastavcima zbilja briljantno odigrao Donald Pleasance. McDowell me oduševio jer nisam očekivao da će tako uvjerljivo prenijeti lik Loomisa gledateljima i definitivno dostojno zamijeniti Donalda Pleasancea. Ako želite gledati film pokušajte ga pogledati bez predrasuda i sigurno vas neće razočarati.

film

oooooooo da ovo je film horrora.Covjece neke scene ti stvarno udaraju na psihu.I zbog tih scena je nekim uzasan film.Meni je dobar od pocetka do kraja.Sve pjesme su mi se svidale u film pogotovo naravno halloween.Ubojica je super odglumio cak me to i plasi samo suti hoda kao u svim hororima al ovdje je ipak malo bolje.

Super film

Film je jako dobar,ispravio bih samo jednu gresku ne ubija prvo roditelje,vec jednog studenta koji ga je zadirkivao.

UZASNO

Rob Zombie je definitivno podbacio... Zao mi je sto mu je John Carpneter prepustio ovako značajan projekat u ruke. Mislim da Rob nije opravdao povjerenje i očekivanja fanova NOĆ VJEŠTICA! Film je upropašten do daske. Gomila nepotrebnih elemenata. Neuvjerljivost likova. Sramota! Ipak, tu se trebao napraviti neki casting i naći najsličnije (po fizičkom izgledu) glumce DONALDU PLEASANCE, JAMIE LEE CURTIS, jer su likovi u RIMEJKU totalno bezveze. Glupost mi je i bazen na kraju filma, scenografija jako losa. Vidi se da je snjimano u studiju, sto se u prijasnjim dijelovima nikada nije moglo uociti. Sada čujem da se sprema i NOC VJESTICA 2 rimejk, i gle cuda, opet u RUKE ROB ZOMBIJA! Kriza..zao mi je sto se ovako dobar film upropastio za sva vremena! A mi ljubitelji pravog HALLOWEEN-a, ostacemo vjerni prvom dijelu iz 1979 i drugom dijelu iz 1981! Ovo NOVO Nas ne zanima!

za 5

film me je oduševio i sve mi je se svidjelo i sto puta je bolji od originalaaaa...film je i zanimljiv i nije toliko strašan koliko sam mislio i preporučam ga svima...obožavam takve filmove a najviše mi se sviđa ubojica i njegov način ubijanja i jer je malo dijete ubojica i film bi čak mogao bit i prem aistinitom događaju jer postoje takva poremećna djeca...ne znam ali film bi čak mogao prozvat i najboljim filmom koji sam ikad gledao i ne znam oće li g aikoji film prestići jer je apsolutno osvojio sv amoja očekivanja i oduševljen sam i taj mali ubojica od početka do kraja izgleda stravično i maska mi se sviđa kod njega kao ubojice za 5 jeeeeeeee

supp...

meni e fiLm supp...kad smo to gLeaLi u kinu ja jedina normaLno gLeaLa (inace uziwLjena u horrore) a swi drugi pod jaketama...xD

Halloween by Rob Zombie !

Moram priznati da se Zombie dosta namučio sa remakom kultnog Halloweena Johna Carpentera i po mom mišljenju nije podbacio. Vraća nas na sam početak priče o Myersu koji mi se bytheway više dopao nego li drugi dio filma ali opet sve nekako drži kontinuitet, tako da naposlijetku mogu reći da sam pogledao vrlo dobar horror. Pohvale Rob Zombie-u jer nije imao nimalo lak zadatak, original će uvijek biti original to je neosporno ali sam uvjeren da će i ovaj remake naći svoje mjesto koje i zaslužuje. Bilo je puno gorih nastavaka istoimenog serijala. Rob you've done a good job!

odlicno!!

rob zombie me opet odusevio! nacin na koji nas uvodi u psihu michaela myresa, toliko je specifican da postaje bolesno snazan. mislio sam da sam od njega, kada je upravo to uzivljavanje u pitanju, vidio sve, no ovdje me opet uspio iznenaditi. dok je u "...1000 corpses" i "...odmetnicima" bilo nepotrebno objasnjavati ludilo negativaca, ulaziti u razloge njihova masakra, u u "noci vjestica" on iscrpno istrazuje mracnu stranu myresova uma, nalazi mu opravdanja, razloge, okolnosti, a to radi tako dobro... specificni nacini snimanja, glazba, emocije, nemilosrdnost koja prati film, toliko su, ponovno poput dokumentarca uvjerljivi, upecatljivi, brutalni i dojmljivi da nas ostavljaju bez glasa, kada bi trebali vristati od straha i gađenja. ponovno nas i poistovjecuje sa bolesnim umom, kao da zeli da ga zalimo, a ne osuđujemo. jedina je mana to sto mi se ucinilo da se film "izgubio" nakon nekih sat vremena, no vrlo se brzo vraca u svoju kolotecinu totalnog kaosa potrage i lova. mislim da od zombia mozemo jos puno toga dobrog ocekivati. iako je glupo uopce uspoređivati original i remake, jer to kao da niti nije isti film, mislim da, koliko je "stara" verzija bila posebna kada je 1. put prikazana u kinu, toliko je i ova danas upecatljiva, posebna i nova... pogledati obavezno!!

Ma rađe pogledajte orginal

Orginalan Halloween mi je odličan film koj se orjentirao na atmosferu,glazbu,mrak i strašnog ubojca za razliku od današnjih horrora koji su večinom samo krvavi. Film je dobio puno nastavaka među kojim se jedino ističu dvojka i H20(sedmica),a ostalo je dosadno sranje večinom. O ovom remeaku se puno pričalo pa ga ja čekao da baš vidim kaj će Rob Zombie napraviti. Osobno nisam fan Rob Zombiea...nisam čuo njegovu glazbu,a njegov prvi film mi je bio bezvezarija. Btw da počnem več jednom sa recenzijom. Film me razočarao totalno. Prva polovica koja istraživa Michaelovo djetinjstvo je nepotrebna ako ste gledali orginal. Michaelova obitelj je hrpetina stereotipa koji me živciraju i nije mi bilo puno logike kako je uspjeo iz tako ružnog dječaka postati ogroman i neuzaustavljivi(besmrtan)ubojca. Druga polovica je još gora jer kopira scene iz prvog film i lkovi su tu iritantni i slabo razvijeni(zabolite za njih ,navijaš za ubojcu).Sveukupno film koj možda osvoji publiku koja nije gledala orginal ili vole Rob Zombiev štih u filmovima,ali fanovi serijala će vjerojatno biti razočarani. Osobno smatram da se radi o nemaštovitom,glupom,predvidljivom,nimalo strašnom remeaku koj jako sramoti orginal i ne uspjeva se odudarati od njega jer kopira scenarij iz prvog filma u drugoj polovici.