Smrt na sprovodu

Ocjena 5

urnebesno smiješan film!

Urnebes!

Ok, ovo je vjerojatno najbolja komedija koju sam gledala ikad! Činjenica je da morate više voljeti britanski humor nego Adama Sandlera da bi vam se svidio film, ali ljubiteljima britanske komedije i britanskih filmova uopće, toplo prepuručam. Meni su suze išle od smijeha. Doduše, slažem se da Matthew Macfadyen (kojeg inače volim, od Spooksa, preko Ponosa i predrasuda do Male Dorrit, Stupova zemlje i Tri mušketira) u ovom filmu ipak nije u svom najboljem elementu, ali to je samo mala zamjerka na cijeli film. Dodatni plus mi je što sam film gledala sa debelim zakašnjenjem, kada sam Petera Dinklagea već znala kao Tyriona Lannistera, pa mi je bio samim time i simpatičniji.

Urnebesni haos

Renomirani Frank Oz servira nam komediju koja u prvi plan ističe dobro poznati britanski humor, sa galerijom grotesknih likova.Autor scenarija je mladi Dean Craig, mladić iz Londona, kome je jedna, na prvi pogled, tužna priča poslužila kao savršen paravan da napravi urnebes, ismevajući mentalitet uštogljenih Britanaca.U centru zbivanja je Daniel (Matthew Macfadyen), ožalošćeni sin kome je zapalo da organizuje sahranu voljenog oca.Dolazak brojnih prijatelja i članova familije, pokrenuće lanac događaja koji će sahranu pretvoriti u pravu farsu, u opšti haos gde će na površinu da ispliva 'sav prljav veš ove ugledne građanske porodice'.A u takvim okolnostima, niko nije pošteđen...Crnohumorna komedija, gde niz likova defiluju, stvarajući jedan urnebesni mozaik, svakako da doprinose kvalitetu filma.E sada, kasting je možda pomalo diskutabilan, jer Macfadyen nije baš ubedljivo dočarao lik zbunjenog brata i ožalošćenog sina, koji pokušava da drži situaciju pod kontrolom, u granicama dostojanstvenog ispraćaja 'na onaj svet'.Komičarske sposobnosti nisu došle do punog izražaja, ako zanemarimo par gegova odnosno grimasa tobože ucveljenih likova.U tom kontekstu, vredi istaći Alana Tudyka u roli advokata Simona koji deluje prilično solidno, kao tip pod dejstvom droge.No sama radnja nije ponudila ništa novo, osim već poznatih stvari da je britanski humor još jednom poslužio kao polazna tačka da se snimi komedija koja pretenduje da nas zabavi i eventualno nasmeši.Nimalo oduševljenim viđenim, mada ruku na srce nisam ni razočaran.

Prepuručujem!

Od svih komedija koja sam gledala ovo je jedna od boljih.Kao verzija IMA LI PILOTA U AVIONU,samo u 21.stoljeću!

papanluk

Tačno sam se tri put nasmijao. Prvi smijeh je bio smijeh očekivanja,kao eto...ipak je ovo neka komedija. Drugi smijeh je bila scena u kojoj im ujak zijeva svojim majmunskim zijevanjem,ono....zijevanje čovjeka kojeg ništa na svijetu bijelom ne može iznenaditi.Treći smijeh je bila scena u kojoj onaj drogirani imbecil na vijest da će imati dijete kaže ''trudan sam?!''.....i to je to....bizaran humor ako se uopće humorom može nazvati scena u kojoj se pokazuje usrana ruka....ili...bolestan humor u sceni u kojoj se dvojica pedera sahranjuju u kovčegu u pozi 69......isuviše bolesno i nenormalno da bi bilo smiješno.i tako eto...za tri smijanja -od mene ocjena 3(trica samo zato jer je dužina trajanja jedina normalna stvar u ovom filmu).

Smrt na sprovodu

Hahahahaha,,ja ludaka majko mila :-).Ok gledao sam europski original iz 2007-e i on je dobar,ali ovaj mi je nekako bolji.Odlicna glumacka ekipa (crnacka mix bjelacka),super blesav film za pravo se ismijati.Nema ovaj film neku ba umjetnicku vrijednost,ali nije ni cilj toga,nego brate sjedi i nasmij se pravo.Koje scene sa LSD-om,ubise patuljka,pa ga stavise ocu u sanduk-kad on ozivi,ma scene bas da se nasmijes :-)..pogledajte narode,dobra komedija,bolja od mora "komedija" koje misle da su komedije.Ocjenicu je sa petardom radi dobre atmosfere...

Simooonnn :))

Jako dobra komedija.Tipican britanski humor.Definitivno ga se isplati pogledat!

a nije baš neki

dao bih 5,5/10 e sad jel to 2 ili 3 hmmmm...ajd nek bude 3

Crazy i osvježavajuće...

U POPLAVI RAZNO RAZNIH SHITO.A KOJIM SMO BOMBARDIRANI OVAJ FILM JE PPRAVO OSVJEŽENJE.

OBAVEZNO POGLEDATI!

Ovo je po meni jedan od, ako ne i najbolji film 2008! Britanski humor u punom sjaju; inteligentan, orginalan, vatren! Casting je perfektan, iako nama nepoznati glumci, kladim se da su doma u VB poznati kazalištarci. Ovo je crna komedija samo po sprovodu u naslovu i tematici, no zapravo nešto najvedrije, najsmješnije, najcool i najpametnije što sam pogledala u zadnjih par godina. U kinu sam ga gledala dva puta i dvorana je vrištala od smjeha, da je film imao bolji marketing bio bi hit na kvadrat, ovako je ostao nezamjećen kod kino-publike. Svi moji prijatelji dobili su ovaj dvd pod bor ovog Božića; i nisam jedina koja ga svrstava u visine. Čista petica!!!!

Hilarious

Za očekivat je da će bit smijeha ako imaš (THE) scenu s govnićima...

kepec

film je odlican toliko cete se smijati da ce vam suze ici

sprovod

iako ne volim pretjerano britanski humor, a njegova me prisutnost automatski odbija, pogleado sam ovaj film, koji je na kraju ispao sasvim solidan. zaista se mozete dobro nasmijati, ali i zabaviti sa likovima cije su situacije nesporazuma oko valiuma na granici, pa ne nerviraju kao slicne u drugim filmovima. no, ako niste ljubitelji crnog humora, izbjegnite smrt na sprovodu, jer zaista ide u neke oblike krajnosti. ako se ipak volite nasmijati tuđoj "nesreći", pogledajte, nakon svake minute postaje smjesnije!

valium

sasvim solidna crnohumorna komedija. bočica "valiuma" je podigla ovu komediju na veću razinu

Bez ocjene

Pogledao sam film do pola, i po meni nije bio baš nešto. no ipak, kad sam izišao iz kina nakon nekog vremena me poćelo kopkati što nisam pogledao do kraja ovaj film. Kada sam ga malo proštudirao, zaključio sam da možda i nije tako loš. Sada moram počekati da iziđe u videotekama, da pogledam i drugi dio, a do tada nemam pravo na ocjenjivanje.

Kombinacija US&UK humora

Pa dobro je netko rekao da zbog toga što vas film nasmije, mogu proći i neke druge mane. Neki likovi su nedojmljivi i isprazni a i priča bi više sjela da nije tako predvidljva i da ne lebdi toliko ispod humora. Sve u svemu ispada kao jedna ne toliko loša kombinacija američko-britanskog humora.