Nacionalno blago: Knjiga tajni

Opet Zabavan Uradak

Nije bolji od jedinice ali opet zabavan film. Rješavanje zagonetki ne umaraju, non-stop akcija, zabavni dijalozi, Cageova gluma i Harvey Kietel koji je dobro odradio svoj posao. Smijao sam se kad je Cage oteo predsjednika u nekakve katakombe a on ga nakrajo pustio jer mu je navodno spasio život. Pregršt naivnih ali dobro smišljenih scena. Film je prvotno rađen da gledatelja zabavi jer ne radi se o nekakvom trileru nego o avanturi za cijelu obitelj.

Srednja žalost

Za početak moram reči onu dosadno-istinitu stvar - prvi dio je bolji. Ovo je film "za ubit vrijeme" i to je sve. Stvarno je super kad likovima sve polazi za rukom ali ovdje su baš pretjerali sa "glatkoćom" rješavanja zagonetki. Nije mi žao što sam ga pogledala. Volim ja gledat svašta :) ali eto...gledala sam ga s prijateljicama u kinu poslije čega smo otišle na piće i ni jednom riječju nismo spomenule film koji smo netom gledale. Valjda nismo našle ništa vrijedno pomena.

amerikanada

Taman kad se čovjek ponada da će pogledati 2 sata dobre avanture naleti na još jednu pro-amerčki reklamu! Bljak!

knjiga istine

još jedanput nicolas cage udara u temelje amerike-ko kaže da ovo nije istina?!

Zabavno.

Moj naslov bi za neki pretenciozniji film bio valjda čista uvreda, ali kako se ovakvi filmovi snimaju isključivo: 1. zbog novca; 2. zbog zabave; 3. kraj popisa, mislim da je ovo djelce ispunilo svoju zadaću. Ono što mi se zaista svidjelo i u prvom filmu ( kao i ovdje ) je što oni na kraju filma nađu ono što traže + to ne bude uništeno u zadnjoj sceni. ( Naravno da ovdje neću otkrivati radnju kao neki drugi komentatori koji prepričaju film, uključujući i kraj!!! - admin bi takve komentare trebao maknuti!) Dakle, "NB: KT" nije loš filmić, a jedino što mi je zaista išlo na živce jest Cageova vlasulja/perika - jadno.

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -