Ljubav u doba kolere

Vječna ljubav

Ljubav je neiscrpno vrelo filmova i knjiga, to je tema o kojoj se uvijek pisalo, i pisati će se. Ipak, da li može ljubav biti toliko velika da traje godinama? To nam pokušava dokazati ovaj filmski uradak, kojemu je kao predložak poslužio književni uradak Marqueza. Knjigu nisam čitala, ali film me ugodno iznenadio. Radnja je, iako mirna, stalno u pokretu. Mladi Florentino zaljubljuje se u lijepu Ferminu. Ali njen otac je odlučio da je to prenisko za nju, pa se na kraju Fermina udaje za bogatog liječnika. Florentino sve te godine čeka svoju ljubav - duševnu ljubav, jer fizičku ljubav utažuje sa bezbroj svojih ljubavnica, koje uredno vodi u svojem dnevniku. Kada začuje zvona koja najavljuju smrt njegovog suparnika, otpušta trenutnu ljubavnicu (on oronuli i bogati starac, ona lijepa i mlada studentica), i kreće osvojiti svoju jedinu i vječnu ljubav. I pri kraju svoga života, oni se konačno, bez ograda koje ih okružuju i onemogućuju im pristup, predaju duhovno i tjelesno jedan drugome (scena koja nekoga zgraža a nekoga ne). Da li to može značiti da ljubav ne poznaje granice, ali ljubav ne poznaje ni vrijeme. Inače pohvalila bi lijepo snimljene pejzaže, pogotovo nekoliko scena uhvaćenih u trenutku vožnje brodom. Filmu ipak dajem četvorku, jer imam osjećaj da je jedan dio ostao duboko zapisan između korica knjige.

Totalni promašaj!

Pogledajte pa ćete vidjeti o čemu pričam. Ovim filmom su posramili samo književno djelo!

nesto prekrasno

Davno sam procitala knjigu.Film do u najsitnije detalje prati knjigu,nista preuvelicano,nista dodano.Cijela je prica duboko nabijena emocijama.Predivna ljubavna prica sa sretnim zavrsetkom.I mnostvom dilema i pitanja koja se postavljaju na kraju,a ostavljaju gledatelju da sam zakljuci,je li bilo vrijedno 50godina cekati pravu ljubav?

sve pohvale

mislim da je film odličan iako je knjiga dvostruko bolja, ali takvo remek djelo se i nemože prenijet na ekran.dakle film je ok, ali knjiga je savršena. i ljubav može trajati i čekati zauvijek, ja čekam već 2 i spremna sam čekat koliko treba!

ah ta kolera!!!!!

previše pretenciozno, nedostaje mu šarma i lakoće s kojom je marquez napisao knjigu.... uglavnom i ne baš toliko sjajna ekranizacija.... moglo je to biti i puno bolje....

preuljepšano

Obzirom na kniževnu podlogu,film ima jaku temu,koju ipak nije mogao obezvrijediti,mada je blizu toga.Sam tok radnje nije dosljedan, jer prvi dio filma ima uravnotežen ritam emocija i događaja,dok u drugom dijelu dolazi do raskoraka,pa emotivna strana biva prikazana u potsmiješljivom,humorističnom tonu,što je kod Marquesa tek u vrlo istančanim umjetničkim naznaklama. Tehničke zamjerke tiču se prekrupnog plana slike,što navodi na zaključak da je režiser time htjeo sakriti činjenicu kako je većina scena snimljena u interijeru.To potvrđuje i par kadrova u kojima se pretenciozno prikazuje široki južnoamerički pejzaž,a koji potpuno odudaraju od cjeline i djeluju kao reklamni isječci.Kad se tome doda i preuljepšana fotografija,puno je autentičnosti atmosfere izgubljeno. Ne mogu ne usporediti kako je uspješno i efektno ta atmosfera knjige prenesena na film u slučaju "Parfum". Osim odlične glume imponira i Shakirina muzika,pa gladatelj ustvari ugodno provede sat i pol. Definitivno je bolje ili ne čitati knjigu ili ne gledati film.Ako ste u dilemi,moja preporuka je - pročitajte knjigu.

smeće desetljeća

ocijenila sam recenziju prije svoje s 3 samo zato sto cijenim iole argumentirano tudje misljenje. ali, ljud moji. ovaj film. pa je li moguce da je ikome ista u njemu dobro? pustimo na stranu tu preglupu priču koja traje 50 godina (gdje ona njega ustvari uopce ne voli i onda se stari babac hopa cupa predomisli, joj dajte molim vas, a kako, zasto, to je nebitno), pustimo scene poput one gdje javier ko mali pizdek plače mami u narucju i poverava joj se, pa gdje jede cvijet pa i vec spomenutu scenu seksa dvoje 80-godisnjaka (da je cilj bio GROTESKNO, klknula bih: bravo maestro)...da sve to fino zanemarimo, ostala bi cinjenica da su u 21. stoljecu glumci prikazani starijima tako da ih se posipalo BRAŠNOM te su odglumili starački hod kako ni našepaviji deda iz mog susjedstva ne hoda. ostala bi iritantna cinjenica da glumci pricaju engleski sa španj. naglaskom (u svrhu kojeg boga, da mi je znati) i ostala bi činjenica ta da ne znaju glumiti (posebno gđica buonasera ili kak se vec zove). preporučujem toplo svakome tko se želi od srca nasmijati, s druge strane, jer ja sam grcala od suza radosnica.

Simpatično :))

pisac kao G.G.Marquez me je oduvijek oduševljavao, pa tako i ovome filmu moram ostat dosljedna. Iako je pomalo monotonan i dug, tematika koja se bazira na ljubavi koja traje vječno je pravi pogodak. javier bardem me je posebno oduševio u svojoj ulozi prastare muške kurve :) koja svoju ljubav prema fermini potiskuje u drugi plan spavajući s djevojkama i ženama na koje doslovno naiđe putem. Glazba je umirujuća (izvođač je Shakira), te predstavlja simbol ljubavi Florentina (Javier Bardem) prema Fermini koja je baš ona prava, istinska,a ne temelji se na požudi. "Penso en ti" preporučam kao jednu od glavnih opuštajućih pjesama. Posebno mi je bila draga scena an kraju filma u kojoj stara Fermina sa 80-togodišnjim tijelom se skida te govori Florentinu da mu se neće svidjeti što vidi dok Florentino ju gleda kao najljepšu ženu koja se nije promijenila od kada je imala 17 godina. Ako ništa, isplati se svim nestrpljivcima pogledati film, barem zbog kraja o kojem ćete sanjati za svoju budućnost (ili imati noćne more kada se sjetite scena odnosa dvoje starkelja koji po prvi put konzumiraju svoju ljubav).