Alien protiv predatora 2

Krajnje slabo i zaboravljivo

Koliko će nastavaka na kraju 'iznjedriti' Alien i Predator franšiza valjda zna samo dragi Bog, jer hollywoodska se mašinerija izgleda nema namjeru zaustaviti, bez obzira na vidno opadanje kvalitete iz nastavka u nastavak. 'AVPR: Aliens vs. Predator – Requiem' je apsolutno šund film, no nažalost ne šund u onom pozitivnom smislu. Onaj minimum minimuma tj. koliko-toliko koherentna radnja još donekle i može proći u ovom filmu – no cijeli koncept je toliko pokraden ne samo iz prethodnih filmova, nego i iz istoimenih igara da će vam se želudac okretati. No dobro, prenaivno je očekivati bilo kakvu dozu originalnosti iz već dobrano izmužene franšize, ali ajde barem bi akcijski dio filma trebao doseći kakvu razinu prosječnosti, no i tu AVPR debelo kaska. Film je toliko generičan u baš svakom pogledu da je na granici dosade. Apsolutna je greška braće Strause (koji su usput režirali grozomorni trash zvan Skyline) napučiti film sa ljepuškastim (i jednoličnim) glumcima koji se onako - sasvim olako iz tinejdžera i kućanica pretvaraju u družinu tvrdokornih survival a la Rambo likova, dok recimo policajci i pripadnici nacionalne garde ginu kao bezglave kokoši u okršaju s alienima. Ma ljudi, gdje vam je tu nestala ikakva realnost – pa makar ovo i bio akcijski SF baziran na igri. Nekako znate da stvari ne štimaju kada je jedini lik u filmu od krvi i mesa upravo predator koji u solo stilu pred sobom slisti gotovo sve aliene, a i poneke humanoide usput. Da baš nije sve crno... mogu reći da su specijalni efekti više-manje solidni (o ponekad idiotskom kadriranju kod istih bi se dalo raspravljati), dobro nam znana glazba iz prethodnih Alien i Predator nastavaka je većim dijelom prisutna u filmu; a predator je i dalje impresivno cool lovac za kojeg ćete u filmu navijati daleko više nego isprazne karikature od ljudskih likova. Alieni su nepravedno zapostavljeni barem što se atmosfere tiče, a hibridni Alien-Predator-Queen stvor je nepotrebna novotarija koja i nema nekog većeg smisla u okviru ovog filma. Iako sam ovaj film prvi put gledao prije nekoliko godina, kad se tek pojavio – mogu iskreno reći da sam ga gotovo potpuno izbrisao iz kolektivnog sjećanja, što mi se događa vrlo, VRLO rijetko. Isprodprosječan u svakom segmentu osim eventualno specijalnih efekata i glazbe – AVPR je dosadnjikav naslov koji ne nudi potrebnu dozu uzbuđenja kakvo smo navikli očekivati od tako slavnih filmskih čudovišta. Preporučam samo tvdokornim fanovima i maloljetnim gamerima (ispod 15 godina definitivno) ako spuste očekivanja dovoljno nisko. Sreća da su 'Predators' koji se pojavio tri godine kasnije i to sa bombastičnom glumačkom postavom daleko, daleko bolji film od gore navedenog – no ruku na srce to i nije bilo preteško dostignuće... Pogledajte AVPR ako baš morate i onda dopustite bez imalo grižnje savjesti da utone u zaborav...

Gunnison, Colorado, USA

Braća Colin Strause & Greg Strause, kao veliki poštovaoci franšize 'Alien' i serijala 'Predator'', snimili su svoj debitantski film, koji je ni manje ni više nego nastavak 'Alien vs. Predator' iz 2004. godine.S obzirom da su vlasnici kompanije za vizuelne efekte, sasvim logično je bilo da za produkciju potroše čitavih $40,000,000.Pored solidnih specijalnih efekata, imamo i dobre kostime, maske, šminku, jer valjalo je verno dočarati sav užas koji je zadesio meštane malenog američkog gradića, Gunnison, u planinama Colorada. Lokacije na kojima je snimano pronađene su u kanadskoj pokrajini - Britanska Kolumbija. Za scenario je zaslužan Shane Salerno, koji je za razliku od prvenca (odvija se van planete Zemlje), radnju smestio u provincijski gradić nastanjen običnim ljudima, od kojih su većina njih, neki srednji sloj američkog društva. Dakle predatori nastoje da sa svoje planete katapultiraju letelicu s alienima, pre no što se izlegnu, no dešava se incident i ubrzo dobijamo novo biće - hibrida.To je svojevrsna mešavina aliena i predatora, koji fizički mnogo više sliči alienu, ali je još smrtonosniji i snažniji, a u šta će se siroti ljudi, veoma brzo uveriti...Glumačka ekipa i nema neka posebno renomirana imena, osim Roberta Joya koga vidimo na samom kraju u epizodnoj ulozi pukovnika Stevensa i eventualno Johna Ortiza koji je pokušao da iznese lik, lokalnog šerifa Moralesa.Opravdanje za tako nešto leži u činjenici da su kod takve SF-akcije, ljudski likovi svedeni na najobičniju kolateralnu štetu u sukobu dve vanzemaljske smrtonosne vrste.Realno nešto je bolji od prvog nastavka, ali je to ipak trash-fim, koji ne iziskuje neku veću koncentraciju za praćenje toka radnje.Podatak da je od prodatih ulaznica u kino-salama širom sveta, zaradio blizu $129,000,000 svakako da nije za potcenjivanje. Prosečan film koji se lako gleda i potom brzo zaboravlja, pred naletom mnoštva novih 'naduvanih' filmova zasnovanih pretežno na video-igricama i stripovima, kao čvrstim stubovima na kojima počiva američka pop-kultura.

Ocjena recenzije: 4.57 Tvoja ocjena: -

Uf...

Ovaj film je samo za okorijele fanove obadva serijala. Nikomu drugomu se AVP 2 neće svidjeti. Na imdb-u treba povećalom tražiti i osrednju kritiku što je nevjerojatno ali meni film i nije toliko loš. Svi govore da je film dosadan ali sam ga ja pogledao bez treptanja i u jednom dahu. Drugi govore da je pretjerano nasilan i krvav, a ja sam cijelu mladost proveo na ultranasilnim hororima tak da me nije ništa šokiralo. Slažem se da je gluma loša, ma šta loša očajna. Ali svejedno mislim da AVP 2 ne zaslužuje tolike loše kritike. Definitivno je daleko nabrijaniji i bolji od prvog djela i ima bolje specijalne efekte. Teško je dati ocjenu ali mislim da je to negdje između 2 i 3. Ipak ću mu dati 3 jer mi je puno bolji od prvog.

samo za fanove

mislim da se BABAMA nebi svidio dio s djecom i trudnicama.malo su i grafiku nabrijali u svemiru tako da ko ima bolji tv mislit ce da je u igrici.posto volim aliene,kaj cu,peticA ;)

puno bolje od AVP-a

Puno bolji nastavak od originalnog AVP-a, no film je i dalje prepun nelogičnosti koje se kose sa svime sšto smo naučili iz originalnih filmova o Alienima i Predatorima. Djelomično radnju objašnjava pozadniska priča koja se ne može saznati iz filma, ali je dostpuna poslije kraće pretrage na googleu. S tim dodatnim objašnjenjima, filmu dajem prolaznu ocjenu.

akcija...

film nije los pun je akcije efekata zvuk je rasturajuci ali kontrast svijetloga i tamnoga tj sve je tamno i crno pa neznas sto je sta zato je ocijen filma 3 mogli su u continetal filmu napraviti bolju kopiju zato sam jako ljut na njih.

Da ultimate trash

Uzas, uspjeli su (ne znam kojom čarolijom) i ovdje ubaciti hrpu teenagera, pokazati komad, dva sise, skoro pa jebačinu. Ja mislio sad ce bit pizdarije kad se alien i predator budu pičili na zemlji, a ono, neki imaginarni gradić na kraju svijeta sa 4 obitelji i onda se još alien i predator piče na konstrukciji nekog gradilišta, naravno, u sred noći kad nema nikoga. Nije strašan, borbe su bezveze, isklišeizirani napadi, čisti trash - al ne onaj poput, šta ja znam, House of 1000 corpses...nego, onako, baš smeće u pravom smislu te riječi.

Trasherija

Kad sam pogledao ovaj film zapitao sam se što sam ja to u biti pogledao??? Nisam se mogao sjetiti radnje jer radnje gotovo da i nema. Samo nekakvo bezvezbno ubijanje, nesigurno naredane scene i režija. Nema dubine, zanimljive priče, zanimljivih likova niti jeze ili strave. Filmski crtani film. Preporučam onima koji vole trasheve sa ubijanjem i ničim više. Dodijelio bih mu nekoliko zlatnih malina. Malo koji film mi je loš, ovaj mi je bio užasan. State of Crap.

švabe se trebaju klonit režiranja

avp2 il debilnog podnaslova requiem je najteži i najdrski shit koji sam gledo u zadnje vrijeme,jer su gotovo uspjeli i narušit ugled franšiza alien i predator koji su najbolji primjerci sf-a u 7oj umjetnosti-već spomenuto masakriranje trudnica i sl upakirano u zvučnu podlogu aliena 2i 4 te predatora sa defektnom pričom je nešto prebahato za film,švabe su uspjeli u nečemu a to je uništit solidan prvi dio avp

Ocjena recenzije: 3.2 Tvoja ocjena: -

a v p 2

Ma ovaj film je super nema ga da ih barem ima vise aliena protiv predatora.

kolji

nisu baš štedili na klanju ljudi,djece,abortusa.kolju sve redom. bitke su dosta nejasne ali sve u svemu može proći.ima više smisla od avp1

AVP:2?

Nije loš film. Danas sam ga pogledao. Mislio sam da će Gina Holden imati malo veću ulogu. Fali mi Sigourney Weaver ali ona je izgleda znala kad treba stati sa ovom temom.

2 : 1

još jedan dokaz da drugi dio može biti bolji od prvog

Smeće

Dok sam sa prvi avp-om bio više nego ugodno iznenađen (inteligentan film, gdje su predatori i alieni pokazani u karakterno), ovaj je film rađen pretenciozno, a ispao je pravo trash sranje, gdje se kidaju ruke samoradi krvi a bebe uništavaju samo radi toga jer ne mogu smislit ništa pametnije - totalno smeće - onaj ko voli aliena ili predatora obavezno neka stane na avp 1.

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

nepotreban nastavak

ovo je klasican primjer filma koji se snimio samo radi zarade, tek toliko da se nesto napravi. ovo je samo los nastavak nastavaka, niti blizu dobar kao avsp 1, koji me ugodno iznenadio. 1 je bio dobar, pa su nepotrebno za publiku, za njih ocito neophodno, snimili i ovaj. vidjeli su naravno i da se brutalnost (+ 18) prodaje, pa su potpuno nepotrebno, bez imalo podloge i smisla, ubacili upravo takve scene (smrti djece, trudnice...). prica je smijesna, besmislena... no s druge strane, ne mogu reci da je film totalni promasaj, uspjeti ce vas zabaviti na svoj nacin, ako nicim drugim skupocjenim efetima i zvukom. mozete pricekati i dvd izdanje. gledati ako morate.

Puno bolji nego prvi

Ovom filmu dajem i bolju ocjenu nego zaslužuje samo zato jer je puno bolji nego AVP 1. Ispravljene su gluposti koje su me jaako živcirale u prvom dijelu. U prvom filmu su predatori prejadni, alieni ih ubiju sam tak. Ovdje je Predator u punom sjaju, on rastura i tako treba biti. Ovdje je inkubacija aliena realnija, nije da se izlegne i odmah naraste kao u prvom. U ovom ima i scary scena i krvi i klanja, a to opet mora imati film sa alienima. Baš sam sretan jer sad mogu zaboraviti isprdak od Avp 1. Vilm će biti dobar svima kojima su dobri Predator i Alien.