Nestala bez traga

Gone Baby Gone

Obzirom da je prikazan kod nas na rts televiziji, odlican je. Napokon se i na tv moze pogledati dobar film. Obicno nam prikazuju bajate i jeftine filmove koji su vec bili nekoliko puta na raznim televizijama... U svakom slucaju ocena 4+ !

Nestala bez traga

Svakako se isplati pogledati , a Benov brat je odglumio odlično.Film postavlja i etička pitanja.Ocjena 7,9 na imbd dovoljno govori,ne vjerujem da je ovo ikoga moglo razočarati.A tu je i Morgan naravno u svojoj epizodnoj ulozi,nevjeerovatan glumac.Pogledajte obvezno.

Nestala devojčica

Nastao po istoimenom romanu Dennisa Lehanea (takođe potpisao ''Mistična reka'' i ''Zatvoreno ostrvo''). Njegovu knjigu su adaptirali za potrebe snimanja filma, Ben Affleck i Aaron Stockard. Ben je takođe producent i režiser ovog projekta (njegov prvenac). Da je reč o maloj porodičnoj manufakturi, potvrda je i glavna muška uloga (lik bostonskog detektiva Patrick Kenziea), dodeljena njegovom mlađem bratu Casey Afflecku. Ovaj detektivski triler u središte priče stavlja dvoje detektiva, već pomenutog Patricka i Angie Gennaro (Michelle Monaghan), u potrazi za otetom Amandom, četvorogodišnjom devojčicom iz bostonskog naselja Dorchester. Ovaj deo grada slovi za veoma zatvorenu sredinu prema strancima, što dodatno otežava posao paru detektiva čvrsto rešenih da stvar isteraju do samog kraja. Ali Patrick i sam potiče iz ove radničke četvrti, ima puno poznanika u kraju i ono što je jako bitno – poznaje njihov mentalitet. Istraga ih vodi do samog bostonskog podzemlja, no kako radnja odmiče stvari postaju sve zamršenije, jer podrška policije praktično izostaje. Policijski kapetan Jack Doyle (Morgan Freeman) glavni lik u policijskoj istrazi za nestalim detetom, na početku ostavlja utisak osobe spremne na saradnju, te šalje svoja dva proverena detektiva Remy Bressanta (Ed Harris) i Nicka Poolea (John Ashton) da rade na slučaju. Dobar deo radnje usmeren je na istragu, u kojoj se najviše sumnja na majku deteta, Helene McCready (Amy Ryan) poznatu narkomanku u kraju, koja je u vezi sa sitnim dilerom ''Skinny'' Ray Likanskim. Kada se dese neka ubistva u ovom naselju, par privatnih detektiva skužiće da se radi o nečem jako mračnom, o nekom krupnom igraču, koji vuče poteze iz duboke sene. Saznanje dokle doseže korupcija u policijskim krugovima, deluje pomalo šokantno, a time prikazuje ljubaznog kapetana Doylea u sasvim drugom svetlu (i on ima svoju mračnu stranu, ma koliko to pokušao da opravda nekim davnim događajima). Dinamična radnja, koja nas drži u neizvesnosti, sa raspletom praktično posle završene istrage. Nameću se pitanja morala, lojalnosti, lične odgovornosti, prava na izbor... Sa budžetom od $19,000,000 film je u celosti snimljen na lokacijama Bostona i prošao je sasvim solidno na kino-blagajnama (u prvoj nedelji prikazivanja u USA zaradio je preko $5,500,000). Poprilično realno, nenametljivo, a zanimljivo, pa shodno tome topla preporuka da se pogleda. A Casey Affleck izrasta u glumčinu, mada i g-đica Monaghan ostavlja utisak sasvim solidne glumice (pored lepote koju poseduje, a što smo već primetili).

ništa posebno

Film sam pogledala baš na temelju recenzija i prilično se razočarala. Sa jednim se slažem - interesantna ideja satkana u moralnoj dilemi ciljeva i sredstava za njihovo postizanje; no sjetimo se ona je zasluga autora književnog dijela koje je poslužilo kao predložak, dakle tu orginalnost ne možemo pripisati samom filmu. Ukratko; predvidljivo, monotono, loša gl muška uloga- frajer prokleto potsjeća na afflecka što fizički što glumački(dakle osrednje loše), a obzirom da protagonira cijelu stvar mislim da je dosta oštetio film. Ne kažem da je film očajan, samo je nezamjetan, uobičajan, nepamtljiv. Šteta jer je tema zaista zanimljiva i dalo bi se o njoj razglabati. Pa bi možda bilo bolje Gone Baby Gone -pročitati!

dobar film

ben aflleck je napravio stvarno dobar scenarij. zanimljiv a i glumci su odlično obavili svoj posao tako da nema zamjerki što se toga tiče. gluma je uvjerljiva jedino što glavni lik malo odskače kao neka detektivska faca. u dodacima na dvd-u su toliko ishvalili autentičnost mjesta radnje-bostonskog kvarta i istina je da je naglasak na tome ali ja to baš nisam toliko primijetila. ne vidi se to toliko koliko su se oni trudili. u nekim dijelovima filma dobije se dojam da je malo površan ali nije uopće. ima složenu radnju koja ima smisla za razliku od ostalih filmova u koje nabace svega i svačega. a meni se sviđa teza na kraju da ipak nitko nema pravo nekome oduzeti dijete. kraj ne bih promijenila iako mi se ne sviđa. jer nešto možda je ispravno iako nikako nije lako za učiniti. nadam se da ću se sjetiti posudit knjigu. :))

Odlično

Urbani triler sa odličnom režijom. E.Harris-M.Freeman garantiraju kvalitetan film, a mladi Affleck se pokazao kao puni pogodak. Film nosi netipičan zaplet i još neočekivaniji rasplet. Vrijedi pogledati svakako, no u zadnju odluku mladog glumca svakako dvojim (da li dijetetu pružiti normalnu okolinu i ljubav druge osobe ili nemoguće uvijete i totalnu nebrigu)...dvojbeno, moglo bi se raspredati 3 sata (neko bi odlučio zakonski, drugi bi odlučili srcem)...

Ispravna odluka???

Vrlo zanimljiva krim-drama, koja me je u početku ostavila ravnodušnim iz razloga što mi se učinila previše statična, usporena a u nekim trenucima i dosadna. No druga polovica filma je puna (trilerskih) preokreta, a sam kraj filma ostavlja „skrivenu“ moralnu dilemu.

Osrednje

Film ima sve klasične elemente trilera... Primijetio sam da ima puno sličnosti sa crash-om (fatalna nesreća). Vidimo da se i Ben Affleck primio režiranja i scenarija, pa i produciranja (a i on sam nije neka legenda od glumca) odabrao je za glavnog glumca koga drugog nego svog brata koji je još lošiji od njega. Priča je malo prenevjerovatna do kraja je bila uvjerljiva, ali onda....

Kvalitetno

Ben Affleck me jako iznenadio ovim fimom. Film nije nimalo jednostavan, naprotiv jako tezak sa snaznom porukom. Kruna svega je kraj filma, koji je nejasan, dvosmoslen i daje svakom pojedincu mjesta da ostane zamisljen. Sto napraviti da bude ispravno ... Jako kvalitetno.

Dosta dobro

Iako je film na samom kraju pomalo usporen i razvodnjen moram priznati da se radi o odličnom filmu. Priča je izvrsna. Glumci također (izuzev Casey Afflecka). Posebno me raduje da sam nakon dužeg vremena vidio Johna Ashtona (Policajac S Beverly Hillsa, Midnight Run) u nekoj ulozi. Inače film kao što piše i na stranici filmski.net prati etička pitanja. Na kraju filma se postavlja pitanje? Da li dijete dati onome kome će se o njemu bolje brinuti ili rođenoj majci. Obavezno pogledati.