Cloverfield

Sve što je lijepo, rijetko je!

Vidim da su kritike zaista nahvalile film, ali ja sam zaista u kinu proveo najdužih 84 minute svog života. 84?! Prije bih rekao 84000 koliko mi je bio dug. Imao sam osjećaj da mi ekipa koja radi na filmu pokušava prodati inox posuđe s reklame i da me prave budalom, jer je ovo bio pokušaj nekakvog spektakla koji bi ipak preporučio ljudima koji ne koriste organ mozga dok gledaju ovaj film. Srećom, imao sam dobro društvo u filmu pa ipak križam jednu nulu iz onih 84000. Ocjena je jedan jer mi je ovaj film ostao kao sinonim za nekvalitetu filma!

Zanimljivo

Prije svega, očita je posveta i povezanost ovog filma s događajima koji su se odvijali 11.9. 2001, te je očito da se na takvo nešto i ciljalo jer film donosi nekakvu vibru koja se mogla vidjeti na amaterskim snimkama iz 2001, odnosno stvarnih događaja. Druga stvar je neobjašnjeno porijeklo čudovišta koje može biti kritika znanstvenih eksperimenata ili kritika našeg odnosa prema prirodi pa će nam priroda kad tad vratiti za ono što joj radimo.Film funkcionira ,iako je formula već iskušana ali nebitno jer se film događa brzo te nema previše scena u kojima se radnja odvija sporo. Sve u svemu film je preporučljivo pogledati

preporučljivo

zanimljiva ideja da se snimi tipičan film katastrofe na potpuno netipičan način. nema standardne priče, izlizanih bruce "saved the day" willisa, ni predvidljivog završetka. samo zbog toga vrijedi pogledat o čemu se tu radi. a cilj da cijeli film prije nego počne pa sve i nakon što je već gotov bude obavijen sa tajnosti i nepredvidljivosti je dobro odrađena. baš zato me malo strah želje da se napravi nastavak. mane su malo blesavi dijalozi i, osobno, izrazito glupa scena sa zgradom naslonjenom na susjednu (!?!?), koje odlično provedena zanimljiva ideja i dobra režija dovoljno izvlače da bi film bio jedan od onih koje stvarno vrijedi pogledat.

Zanimljiv koncept, iako ne i orginalan

Ne bih baš išao tako daleko pa rekao da je Cloverfield orginalan, obzirom na to da snimanje filmova slobodnom kamerom postaje sve popularnije ( ovdje moram spomenuti REC koji je sigurno najbolji film takve vrste ali i jedan od najboljih horora uopće ). Ono što ga izdvaja i čini zanimljivim je upravo misterija oko pojava čudovišta te neotkrivanja podrijetla istog, kao i odlična reklamna kampanja koja je prethodila filmu. No to nije ni ključno, u prvi se plan stavlja iskonski ljudski poriv za preživljavanjem, a po tom su pitanju glumci vrlo dobri, kao i radnja koja se oblikuje prividom spontanosti. Možda se može uputiti zamjerka prevelikom trzanju kamere što može postati naporno, no pitanje je bi li u suprotnom efekt bio isti? Dali bi se uspio postići dokumentarni doživljaj, koji je, pretpostavljam, i bio cilj ovog uratka ? Na vama je da prosudite.

new york...

film je napet i uzbudljiv sa dobrim efektima

Ko voli nek' izvoli

Film ima zanimljivu radnju i početnu zamisao...ali je loše napravljen. Sve gledamo kroz kameru koju "neki" tip cijelo vrijeme drži u rukama i snima sve oko sebe, a pritom se trese ko da je popio 5 lit rakije.Što je još bolje kada grupicu ljudi napadnu "paukolika" stvorenja (slično malim alienima)frajer i dalje snima,a ovi ga lagano žvaču..ma daj molim te...

New York under attack!

Film je odlično režiran i stvarno me iznenadio. Glumci su dobri, radnja je pogođena a pogotovo mi se sviđa snimanje iz prve ruke tako da efekti u filmu izgledaju puno realističniji. Odlično je prikazana sveopća panika i napetost u filmu a film obiluje odličnim scenama. Odgovor na pitanje što je napalo New York vjerojatno dobivamo u nastavku ovog filma. Svakako pogledati!

Dašak svježine i originalnosti

Napokon nešto svježe u prožvakanom sf žanru. Iako sam jedan od malobrojnih ljudi kojima se svidjela emerichova godzilla, moram reći da me ovaj film ugodno iznenadio. Po meni je ovo kao neka horror verzija godzille. Izvanredni efekti, zastrašujuće dizajnirano čudovište i savršeno pogođena atmosfera. Samo malo glumci s nestrpljenjem očekujem najavljen nastavak

konacno film s klimom

znaci da nisu stavili klima uređaj na kameru(koja se stalno drma) ovo bi bilo nesto super.ovako ko izdrzi od plesanja slike vidjet ce dobre specijalne efekte i ok scenarij.28 tjedana plus witch blair project to bi bilo cloverfield

O filmu....

Meni je film preodličan! Iznenadila sam se......jedino što jako kratko traje....

Vještica iz Blaira??

Interesantno snimljen film. Priča (kamera) prati male ljude u imaginarnoj kriznoj situaciji. Uglavnom, kada ste "mali" čovjek, nitko vam ništa ne želi objasniti i nađete se uvijek između dvije vatre gdje uvijek pobijeđuju viši interesi. Tijekom cijelog filma informacije dobivate na kapaljku, npr. tv vijesti i sl. Usprkos određenim nelogičnostima (nerealno objašnjenje za neranjivost čudovišta) unutar filma, radi se o iznimno zanimljivom filmu s time da cijelu sliku dobijete tek kada si date truda i progooglate pozadinsku priču koju su scenaristi vješto složili kako bi dodatno promovirali sam film.

što režija radi od filma

jedan od filmova godine je nešto što bi se trebalo pogledai ako spadate u one fanove sf-a ali i filma uopće a zahtjevate inventivnost i zaigranost priće... režija koja nam ovu akcijsku poslasticu servira u najboljem omjeru traženog i viđenog neće vas otjerati od sjedala, pa ni kada film završi, jer dugo će te se pitati zašto nije bilo mjesta na toj kameri još 5 min...

Ok

Film sam bio dugo očekivao, ali me malo razočarao, ono što me smetalo bilo je podrjetlo čudovišta i njegov izgled. Nadam se da ce biti nastavaka. Svakako ga se trebalo pogleati u kinu zbog zvučnih efekata i stila snimanja koji gledatelja totalno unese u film. A ima i dosta smješnih dijaloga, iako je film ozbiljan i u jednom navratu i gadan. Film se definitivno isplati pogledati.

to je to!

oovaj film je uspio sve ono što "vještica iz blaira" nije. odličan je film, napet, jeziv i nepredvidljiv, sa odličnom završnicom.

skyline

jedva sam čekala film -misterij oko cijele stvari je na internetu bujao u nedogled, a onda mi je jedino stvarno vrijedno cijelog gledanja bilo vidjeti prizor nebodera koji su se naslonili jedan na drugog...what a waste of time and money

prezabavno

najdrazi dio filma - smjesni dijalozi... definitivno ga treba pogledati u kinu jer su efekti predobri. mozda malo iritira to sto se kamer tolko trese, ali naviknes se. e, da, glumci su fakat jako zgodni. zamjerka - ja bi ipak da se objasni koji je to vrag napao new york!

film koji izaziva epilepsiju

ja sam se informirala i prije i psolije filma, znaci otkud je izgmizao monster, kako, zasto, satelit koji pada u more yada yada. ok, snimljeno je na originalan nacin, no malo je smijesno da uz svu onu dramu i gungulu 1 lik (kolikogod poremecen bio) uporno sve pokusava i uspijeva snimati. druga stvar koju su totalno promasili je npr. ona cura becky, beth kak se vec zove, koja lezi ispod ormara sa šipkom kroz prsa i oni joj to izvuku i beth nam nekim cudom protrči :/ i to cudoviste isto...film bi bio puno strasniji da je rijec o nekakvoj elementarnoj nepogodi, nesto sto ljudi percipiraju kao more likely to happen. nego sluzavi šit s kojeg padaju pauci :D ali to je samo moje misljenje...film nije nimalo dosadan, ali ona vika i drmusanje kamere svakako nisu za nekog ko je ili sklon galvoboljama ili epilepsijici.

Nista posebno

Kako da kažem film je ok (to moram reci) ali isto ko i svi filmovi stim žarnom NIGDEJ SE NEVIDI CUDOVISTE.to jedino neshcam sve snim ali to ne . film je po meni totalna katastrofa jer se hvali sa cudovistem samo da privuce publiku. to meni fali ipak volim SF makar nisko buđetne .kome se svidio blair wich neka ga gleda kome nije nemoj ici jer potpuno isto.

Ocjena recenzije: 1.8 Tvoja ocjena: -

gledati u kinu!

jedan od najboljih filmova trenutno. napeto, zastrasujuce iskustvo koje nam na potpuno drugaciji nacin predstavlja katastrofu ove vrste. iako je mozda nezahvalno uspoređivati ga sa drugima, on mozda podjeca na slicne filmove tog zanra, no nacin na koji je sniman, podize ga iznad gotovo svih ostalih. veoma se brzo dobiva osjecaj da ste zaista tamo i da prozivljate sve to, kao da ste upravo vi iza te kamere. odlicna rezija, prica, efekti, zvuk... sve na svom mjestu. zaista film koji morate pogledati... u kinu obavezno, jer je dozivljaj fantastican!

Fulao si skroz

Ovo nije klasičan film i to se vidi iz aviona. Nisi li primjetio da nema filmske špice, uvoda, popisa glumaca... ništa. Riječ je kvazi-dokumentarcu, o materijalu koji je američka vojska pronašla i pohranila kao dokazni materijal. Nema tu drugih kamera. Ne znam što si ti očekivao ili želio pogledati, ali malo informiranja prije gledanja filma ne bi bilo na odmet, pa možda se ni ne bi razočarao u nešto što nije loše, a tebi jest jer nije ono što bi ti volio da film bude. I usporedbe sa Godzillom su smiješne. Godzilla je klasičan bullshit spektakl.

Ocjena recenzije: 4.4 Tvoja ocjena: -

Što to napada New York...

Pitam se i sam o čemu se radi u ovom filmu. Uopće nije objašnjeno odakle se stvorilo to čudovište koje napada i razara grad. Ne sviđa mi se ni to što je cijeli film snimljen iz pogleda jedne kamere koju cijelo vrijeme nosi i snima jedan od likova u filmu. To je više drama nego nešto slično Godzilli koja mi je puno bolja.