Slomljena krila

Brak nije savršenstvo

Mike Barker je ovu britansko-kanadsku koprodukciju (film je snimljen u Kanadi, Vankuver), ekranizovao uz premisu:''bezbrižni životi će biti prekinuti''. Triler ''Slomljena krila'' nudi priču o naizgled savršenom bračnom paru (Gerard Butler kao Nil i Maria Bello kao Ebi),sa slatkom ćerkicom Sofi,ušuškanim u predgrađu Čikaga,a tu je fin posao kojim se bavi Nil (marketing).Kolotečinu bračne idile prekida hladni,proračunati Tom Rajan (Pierce Brosnan),kada otme bračni par,uz pretnju da će njegov saučesnik-bejbisiterka,nauditi njihovoj Sofi,ukoliko ne budu pokazali slepu poslušnost u izvršavanju zahteva,koje će im Tom predočiti naredna dvadeset četiri časa,. Rokovi za sprovođenje zahteva su kraći,a zahtevi sve besmisleniji,sve dok nam se na kraju filma ne razjasni suština ove otmice: kazna za preljubu ''uzornog supruga'' Nila i Džudi Rajan, Tomove supruge,inače sekretarice u istoj firmi gde zarađuje za život i Nil.Kazna je: ubij ljubavnicu i spasi ćerku''. Naravno,Tom je celu igru namestio u dosluhu sa Ebi,sumnjičavom suprugom,zbog čestih ''poslovnih odsustovanja od kuće'' njenog voljenog supruga Nila. Prateći tok radnje,običan gledalac može videti koliko je visoka cena koja se plaća za pogrešan izbor,konkretno za izbor žene pogrešnog tipa,sociopate Rajana.Dinamičan triler,sniman uglavnom u urbanoj sredini,protkan oštrim kraćim dijalozima,koji nam donosi mlaki rasplet u odnosu na količinu povređenih osećanja,uzavrelih strasti,teških reči,koje radnja filma sadrži.Možda je moglo da traje i nekoliko minuta duže,imajući u vidu redosled događaja.Solidno,ali bez ''pravog završnog udarca''.Preporuka jeste da se film odgleda,pogotovo što bivšeg Bonda,pardon Pierce Brosnana, gledamo kao negativca (uslovno rečeno).

Odlican film

Zaista odavno bolji film nijesam gledao.Genijalno je osmisljen.Poucan,napet,zabavan.Sve skupa.Obavezno pogledati.

Bračna nevjera

Solidan triler u kojem glavnu riječ vodi nevjera supružnika oko koje se vrti zapravo i cijeli zaplet, no to se otkriva tek na samom kraju.

solidno

neki su nahvalili ovaj film, ja ga baš nebi nahvalio ali niti popljuvao. Sasvim solidan i već viđeni triler rađen po isprobanom receptu tipa otmica/novac što je već viđenu u malom milijonu filmova. Film izvlači gluma Pierca Brosnana i na baš predvidljive situacije i neočekivan obrat i iznenadno saznanje suštine priče što je za pohvalu, odjednom sam pomislio to-je-to i film je gotov kad ono taj nagli 'twist' same priče što čini ovaj film ipak natproječnim trilerom ali naravno nipošto se ne radi o remek-djelu. Inaće, ne valaj nakon ove hrpe pozitivnih recenzija i očekivate nešto pretjerano.

Ok

Nisam tako oduševljena, ali rasplet filma je spasio cijelu stvar. Tijekom filma sam se dosađivala, gluma je dosta loša i sve skupa mi se činilo da ne vodi nikuda, skoro sam odustala od gledanja, ali s obzirom da traje 93 minute, odlučila sam pogledati do kraja. Kraj je najbolji dio film, isplati se pogledati samo zbog poruke koju film nosi.

Zaboravljeni triler

Ovo je prikaz klasičnog trilera, žanra koji je gotovo izumro u Holywoodu .Jedina zamjerka je ta da su ga mogli napraviti napetijim, jer sam stekao dojam da ga je izvukla glumačka postava.

Sve pohvale!

Predobar triler. Napet do ludila! Odgledan bez daha od početka do kraja. Preporučujem ga svima!

Ryan, Tom Ryan...

Tako se zove Pierce Brosnan u ovom napetom akcijskom trileru koji je potpuno drukčiji od filmova koje smo do sad gledali. Gotovo do samog kraja praktički je nemoguče pogoditi što će se dogoditi i kakve su namjere Toma Ryana. Maria Bello je solidna a Gerard Butler potpuno drukčiji od svoje uloge u filmu 300 gdje je bio neustrašivi Spartanac. Ovdje je Pierce Brosnan 'Bog' kako to njegov lik kaže. Nakon što im kaže da je oteo njihovu kćer naredi im da odu u banku i podignu sav novac sa računa a onda ga zapali i baci u rijeku. Kasnije odu u restoran i naruči jelo samo za sebe a Neil (Butler) i Abby (Bello) imaju 10 minuta da skupe 300 dolara kako bi platili njegov račun u restoranu. Čitav film je napet sve do kraja gdje se konačno sazna zbog čega ih je Ryan oteo. Prava je šteta što Brosnan više ne glumi Bonda jer je sad u najboljim godinama za takve uloge.

pravi triler

napokon pravi triler koji nas drzi u napetosti na koju smo navikli u onim neodoljivim filmovima tog zanra iz 90-tih. sve je na svome mjestu, odlicno poslozeno, od price, rezije do glume. za pohvalu je i "fobicno" snimanje sa visina zgrada koje cete svakako zamjetiti. pogledati!!

triler oduševljava od početka do kraja...napet je od početka do kraja...p. brosnan je odličan od početka do kraja...film je jednostavno odličan!