Živi i mrtvi

Mali korak naprijed...

Hm šta reći o hrvatskom ratnom filmu od 90-ih pa do danas? Neke sam pogledao a neke izbjegavao jer su mi međusobno ličili jedne na druge, patetični, predepresivni.... Ali moram priznati da se kod ovog filma ipak vide neki pomaci. Izbor glumaca je manje više pogođen ali ono što se mene najviše dojmilo je odlična kamera i kutevi snimanja, vrhunski obavljeno. A sada o glumcima, neki od njih su već ispekli zanat u ratnim hrvatskim filmovima a imamo i nekih novih lica. Najuvjerljiviji i najviše pohvala dajem visokom ćelavom glumcu ( neznam ime ). Samozatajan, pravi vojnik. Filmu bi dao 3 ali kako je kamera odlična, dajem mu 4. Samo da nam je više ovakvih filmova po kvaliteti ali ipak drugačije tematike.

JOŠ JEDNO RAZOČARENJE

Loše napisano. Uglavnom loše odglumljeno. Izrežirano s pola snage/nezainteresirano. Solidna fotografija, nisam siguran da je filmska vrpca u pitanju. Smrdi na HD kameru. Još ćemo neko vrijeme morati pričekati na dobar domaći film. Brešan (na žalost) s Kako je počeo rat na mom otoku, još uvjek ima najgledljiviji uradak sa ocjenom 3. Karaulu majstora Grlića ne ubrajam u HR produkciju jer je proizveden od stranog novca. A i bolje mu je da nije dio ovog domaćeg jada i čemera. Sve u svemu, jasno vam je da Žive i mrtve smatram lošim filmskim uradkom, a ocjena 2 je poklon zbog rijetkih trenutaka kad je reditelj imao inspiraciju. No one nažalost ne spašavaju film. Više sreće drugi put. I njima i meni.

Konacno!!!

Definitivno najbolji film u novijoj hrvatskoj povijesti! Kamera,rezija,muzika,gluma,zvuk...5+ Nadam se da su zivi i mrtvi prekretnica hrvatske kinomatografije!