Nema zemlje za starce

No Country for Old Men

Eh,ta braća Coen.Jedni od najhvaljenijih redatelja današnjice,ali isto tako jedni od najprecijenjenijih.Njihovi kvalitetni filmovi(iako ih nema puno)su vrlo podcijenjeni(Barton Fink,Veliki Lebowski),a njihovi lošiji su precijenjeni(Fargo,Čovjek kojeg nije bilo),takve su oni sreće.Isto tako je slučaj sa ovim filmom.Žalosno je to na što su spali ta braća.U ovom filmu se zaista ništa ne ističe kao savršeno,sve je prosječno.Gore navedena braća se nisu previše trudili oko režije filma pa su napravili posao najednostavije što su mogli(možda je to čak i najbolji dio).Scenarij je onako malo zbrćkan,ništa posebno.Sad najprecijenjeniji dio filma:Gluma!Josh Brolin i Tommy Lee Jones su po meni loše odglumili,nema tu nekog pretjeranog truda oko uloga i točno se vidi da su uloge prihvatili radi novca.Pak sa druge strane Javier Berdem nije loše odglumio,ali ipak nije toliko savršeno da dobije zlatni kipić.Najviše mi se svidjela kratka uloga Woodya Harrelsona,koji donosi pravo osvježenje filmu.Ženski likovi nisu ni vrijedni spomena. Što reći o ovmom filmu?Najbolja riječ za opis filma bi bila:prosijek.Film se ne ističe ni po čemu od ostalih i kao takav nije vrijedan hvale. Ako ste viliki fanovi braće Coen onda pogledajte ovaj film,ali nemojte ništa očekivati. Ocjena:5/10

remek-djelo!!!!!

necu puno pisati o ovom filmu jer naslov govori dovoljno za sebe!!!odusevljen sam atmosferom i nema ni glazbe u filmu a opet je tako napeto i brutalno do samog kraja

Šta je ovo?

Film je bezveze, dosadan, zamarajuć i do krajnjih granica dosadan a da ne spominjem nelogićnosti. Inače bih za ovaj film rekao daj je bezveze ali obzirom da je dobio Oscara e onda se stvarno pitam pa šta taj žiri ocjenjuje kad je ova budlaština od filma dobila nagradu za najbolji film. Izrazito loše.

Zabavno

Film je gledljiv, jednostavan i zabavan. Cijeli film, od početka do kraja je akcija ali lagana i drži vas u neizvjesnosti. Meni nije žao 2 sata jedino što je kraj nekako čudan.

No country for Old man

Pogledao sam ovaj film prije 2 mjeseca i zelio sam da ovdje napisem svoje impresije o njemu.Prvo da kazem da je ovo u potpunosti kvalitetan film i svakako jedan od najboljih filmova decenije.Nema zemlje za starce svakako bih nazvao kreativnim vrhuncem brace Coen i definitivno njihovim najboljim filmom,za to mjesto je pretendovao Fargo koji je isto remek,ustvari ova dva filma imaju mnogo dodirnih tacaka tako da bih Nema zemlje za starce nazvao nesto jacim i zrelijim Fargom.Vidim da je na ovom sajtu bilo dosta negativnih kritika u vezi ovog filma,ali ja tu stvarno nigdje ne vidim argumente.Prvo sta neki korisnici zamjeraju jeste da je film spor i da je prica i poenta nejasna to je naime subjektivna kategorija i stvar ukusa, objektivni razlog zasto je film los jos nisam procitao ovdje.Sto se tice tema koje obradjuje film brace Coen teme su sledece:sreca,sudbina,moralne odluke,pohlepa,nasilje,ubistva ima jos dosta tema koji ma sebavi ovaj film ali su manje bitne ovo su one glavne teme.Druga stvar poenta se izvlaci iz samog naslova Nema zelje za starce odnosno u danasnjem svijetu nema mirne i sigurne zemlje,svugdje je katastrofa.Film govori o jezivim i surovim vremenima koja su zahvatila mirne ljude.Jos jedna zamjerka koja ide na racun ovog filma od strane nekih korisnika ovog sajta je losa rezija.Ovo zaista ne mogu da shvatim.Ovaj film je toliko vrhunski reziran i definitivno je najbolje rezirani film brace Coen.Evo argumenata za ovu tvrdnju.Reziseri su prvo:izabrali savrsene glumce,drugo:fenomenalne lokacije i prekrsni kadrovi mirnog Texasa,trece:savrseno izgradjena atmosfera.Film je uzbuljim,dinamican i eksplozivan i cetvrto:braca Coen znaju da iznenade da sokiraju i da nas najeze.Mislim da je ovo dovoljno sto se tice rezije.Sto se tice tehnicke strane film je i tu izuzetan.Vizuelno izgleda prekrasno.Fotografija je sjana.Zvuk je perfektan.Mislim da je o glumi suvisno pricati prosto savrseno,ne samo jezivi i nevjerovatni Bardem nego i svi glumci.Likovi su ono sto pokrece film.Likovi su prosto savrseni.Stvoren je jedan od najvecih negativaca u istoriji film.Lik Haviera Bardema bi ladno prosao kao negativac u horor filmu.Mislim da sam dovoljno argumentovao zasto je djelo brace Coen remek-djelo ko misli suprotno neka mi posalje objektivne argumente.ocjena 10/10

mislim stvarno....??????????

gledao sam ovo čudo od filma i ništa nisam shvatio. nemojte gledati ovo. dosadno je i naporno............

genijalno

Jedan od rijetkih filmova za vrijeme čijeg gledanja se oči ne odvajaju od ekrana.Izvanredna priča, nevjerojatno napete scene, čudesni Barden, odlično pogođen ambijent, i na koncu, ona neumoljivost i neumitnost koja prosto izbija iz filma, sve to čini ovaj film jednim od najboljih ostavrenja koje sam pogledao. Neki će vjerojatno imati što prigovoriti filmu i braći Cohen, ali to je njihov stil i oni od toga neće odstupiti. Na koncu, depresivni i vrlo uvjerljivi Tommy Lee Jones igrao je svoju ponajbolju ulogu karijere.Šerif koji se čudi zločinima i izbjegava se suočiti sa zločincem, jer ga ne razumije.Sjajno! Film po mom ukusu.

No country for old men

o komentatorima filma općenito : - remek djelo , što je to uopće ? Došlo je do devalvacije sustava vrijednosti i sve što malo odskače od prosječnosti neki vole proglašavati remek djelom . Ovaj film to nije . O glumcima (nekim) - Javier Bardem - ulogu je odigrao solidno a ništa posebno (di je on od Hanibala Lectera , nije mu ni do koljena) - James Brolin - najbolje odglumljeni u filmu - Tommy Lee Jones - pa što je on to odglumio posebno ??? Nije dovoljno biti slavan i živiti na staroj slavi. Svaki novi film je novo dokazivanje i ako ga nema - nema . Pa nećemo valjda prosječnost uzdizati do nebesa. Nije problem u filmu nego u PUBLICI koja ga gleda (nisam ja izuzetak od toga)

složna brača

ok film imao je sreče što se za oscara borija s još lošijim filmovima inače ga nikad ne bi osvojio

Hm??

Film uopće nije loš ali ipak smatram da je možda precijenjen, braća Coen imaju u svojoj filmografiji puno boljih naslova ali ovaj unatoč brojnim nagradama po meni nioje taj. Pogledati ali ne očekivati previše. Tommy Lee Jones i Brolin su odlični.

texaski masakr,bez pile

pa obavezno pogledati.film ima i pouku,uzmi novac i bježi ;)

Nema mjesta za kritiziranje

Evo ga, braća Coen su napokon dobili već unaprijed zasluženog Oscara. Priča nastala prema odličnom romanu Cormacka McCarthyja je sigurni ovogodišnji dobitnik na svečanoj dodjeli zlatnog kipića. O čemu se ovdje zapravo radi? Na površini imamo običnu krimi priču o Lwellynu Mossu (veliki povratak Josha Brolina a.k.a. Corey Webstera a.k.a. Brandona Walsha) koji slučajno nailazi na posljedice loše primopredaje droge između dvije meksičke bande. Uzima torbu punu novca i odlazi. Ali bande uskoro za njim šalju psihopatskog ubojicu Antona Chigura (presablazni Javier Bardem) čovjeka od malo riječi i puno kaosa (i jedne jako loše frizure a la Duško Lokin). Međutim prava priča se vrti oko šerifa Ed Toma (također pregenijalni Tommy Lee Jones) koji je, na svoju žalost, primoran pratiti trag leševa koje iza sebe ostavlja Chigur. Sam naslov filma nam sugerira da prava poanta priče ne leži u samoj potjeri već u viđenju Amerike kao mjesta u kojemu buja nasilje i ubojstva i u kojemu su pojmovi kao što su čast i poštovanje potpuno nestali zajedno sa časnim starim ljudima. Režijski film je potpuno opravdao dobivene Oscare. Pojedine scene, odlično uokvirene nepostojećom glazbom, naprosto drže gledatelja na rubu sjedala i ne daju mu da diše da ne bi slučajno pokvario scenu. Tu posebno valja izdvojiti scenu u hotelu. Kraj će neke ljude iznenaditi, ali kada film dobro pogledate, ja preporučam barem dva gledanja, sve sjeda na svoje mjesto. Ukratko, svi Oscari su i više nego zasluženi, i stvarno nema mjesta za upućivanje loših kritika.

Ocjena recenzije: 2.38 Tvoja ocjena: -

Josh Brolin je ovdje glavna faca

Svaka čast J. Bardemu, ali meni se čini da ga je Brolin ovdje nadigrao samo tako. Uostalom, Bardemov lik je bio puno "zahvalniji" za pokupit Oskara.

And then I woke up.

„Nema zemlje za starce“ je film sa puno potencijala, koji tik prije samoga cilja dijeli svoju publiku na one oduševljene i one razočarane. Prvi vole nekonvencijonalne završetke koji nemaju toliko veze s radnjom koliko s autorskim postupcima u oblikovanju filma (psihološki utjecaj na gledatelja), dok drugi vole zaokruživanje filmske priče sa standardnim raspletom i možda kojim uzbudljivim obratom ako je u službi radnje koja se do tada pratila. U filmu skoro pa i nema glazbe, scene su duge, ali Coenovi ih precizno doziraju taman toliko da ne postanu dosadne, a opet da nas navuču da ostanemo u znatiželji. Priča je napeta, tiha i hladna, ne dopušta nam da se previše poistovjetimo s likovima i toliko nas navuče pred sam kraj da bi nas onda srušila i ostavila u velikom upitniku. Od uzbudljive potjere, Coenovi nam nisu na kraju ostavili ništa, a priča koja je trebala biti samo humorna podloga (priča o šerifu) iznosi kraj filma i završava ga prilično penzionerski. Da, da…shvatili smo zašto nema zemlje za starce, ali mene zanima ona potjera koju sam cijelo vrijeme gledao, a ne razmišljanja čovjeka koji kraj svoje karijere ne doživljava onako kako je mislio, a sve zato jer je zločin promijenio svoje lice koje on ne može više pratiti sa pomalo ofucanom kobilom i priglupim pomoćnikom. Nema zemlje za starce je oda staroj šerifskoj školi, dobrim običajima i životu koji se izgubio u sve većem i kompleksnijem zlu koje se širi među ljudima. Gluma je izvrsna i Bardem zasigurno kao osvježenje filma daje karizmu likovima koji su gotovo flegmatično bezlični. Montaža me se osobno u filmu najviše dojmila zbog kontra efekta (jako dugi kadrovi-velika napetost), dok je scenarij posebna priča i većini svijeta neće biti jasan, ali će sigurno biti onim čikama iz Texasa i općenito Amerima koji su tradicijski nastrojeni. Sve u svemu, „No country for old men“ je djelo sa najobičnijom mogućom pričom o kriminalu, ali s dosta velikim autorskim štihom što je presudilo njima i nekima u korist.

skoro pa savrseno

Ono shto ovaj film cini posebnim nije sama prica (koja nije samo potera za novcem), vec kako i kroz koji kontekst je ova prica ispricana. Mozemo da je podelimo na tri 'radnje' (ciji su nosioci tri glavna lika). Ono shto mozemo da pretpostavimo iz iz samog naslova i uvodnog monolaga jeste sukob proslosti i sadasnjosti, vidjen kroz oci policajca pred penzijom koji pokusava da rekapitulira svoj zivot pitajuci se da li je i koliko zapravo uspeo u svom poslu paralelno sa ocigledno njegovim poslednjim slucajem u kom on ne uspeva da spase 'zrtvu' (onoga kog mi ipak smatramo glavnim junakom jer njegova kradja motivse ostale likove) shto je prva nekonvencionalna stvar - ubistvo osobe iz cijeg ugla publika najvecim delom gleda pricu, a zatim NEPRIKAZIVANJE samog cina ubistva je upravo ono shto film cini NEklasicno reziranim, jer bi zapravo vecina rezisera prikazala samu scenu (shto pubilka i ocekuje). S druge strane, nas 'starac' takodje ne uspeva ni da uhvati zlocinca, ergo ne uspeva ni u jednoj od dve stvari koje bi trebalo kao policajac da uradi. To je ono shto film cini depresivnim, odnosno mracnim kako ga cesto karakterisu. Ono shto jeste preterano je pocetak i dolazak do samih para, ali upravo ta duzina nas veze pre za Llewelyna nego za Eda, shto nas opet navodi na to da pomislimo da je on glavni lik. Uopste, film gradi situacije cija smo mi resenja navikli da vidimo na odredjen,klasican, nacin, a prezentirana su nam potuno drugacije. Zato su Koenovi dobili nagradu za reziju. A o fenomenu zvanom Javier Bardem necu ni da pocinjem :)

dobar film

.. ali ne nesto vise. barem za mene. nekako mi se cini kao da su to stare fore koje i sad djeluju ok, ali ne i novo, originalno. negdje sam procitao da je ovo njihov najzreliji film sa cim bi se i slozio, ali ne bih ga nikako rekao da mi je bolji od recimo farga, velikog lebovskog ili suvisne okrutnosti. mozda poslije drugog gledanja mi bude bolji..

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

pismo glava

Film je vrlo dobar.Jos je bolji kad se malo dublje promisli,dakle sagledaju okolnosti-Texas,granica sa Mexicom,imigranti,droga,nasilje,pustinja,i stari nacin zivota-porodicni zivot,miroljubivi gradici itd..Stvara se kontrast koji film cini genijalnim!

Bardem

Film je genijalan!!! Vec dugo vremena nisam pogledao tako dobar film. Znao sam da je Bardem izvrstan glumac ali ovu rolu je odigrao fenomentasticno!!!

izvrsno

Nema zemlje za starce je nominiran za osam Oscara (jedan su dobili), a osvojio je nagrade za najbolji film, najbolji adaptirani scenarij i najboljeg sporednog glumca (Javier Bardem). Osim toga, osvojio je Zlatne globuse za najboljeg sporednog glumca i najbolji scenarij. nema se što reći izvrsno.

Ocjena recenzije: 2.4 Tvoja ocjena: -

odličan film

odlična gluma javiera bardema popraćena solidnim joshom brolinom i standardno dobrim tommyem lee jonesom glavne su karakteristike ovog filma.Sama priča možda i neće biti zanimljiva onome tko se ne želi uživjeti u film, ali ako pogledate malo dublje i razmislite pa vidite da cilj svakog filma nije happy end shvatit ćete da je ovaj film zapravo remek djelo.još jednom moram spomenuti sjajnog javiera bardema koji je apsolutno zaslužio svog oscara(iako su i ostala 3 bila zaslužena)

Razočarenje

Film je kao prvo užasno dosadan, prepun je nelogičnih poteza likova (kao npr. Kada se lik nakon xy sati vraća u pustinju da donese drugom liku vode), zatim film sadrži mnoštvo napornih, nezanimljivih i nepotrebnih dijaloga, tu je i glavni negativac koji odlučuje o sudbini drugih pomoću novčića (pismo/glava) što je čista klasika, klišej…. Iako je film pucao na umjetničku crtu, meni je ispao totalno jadno i nezanimljivo i definitivno je razočaranje godine.

Ocjena recenzije: 2.2 Tvoja ocjena: -

No recognition for good men

Čitajući recenzije, gledajući dodjele nagrade, čitajući rivjue i slušajući ljude kako sljepo hvale braću Coen mi istinski izaziva mucninu. "Nema zemlje za starce", film koji bi kao trebao biti povratak braće Coen na velika vrata? povratak? Oscar za reziju? ajmo redom... puno ljudi kaze "najbolji film godine". volio bih cuti konkretne argumente za tu izjavu, moji protuargumenti su sljedeci: film je spor, ima besmislene likove, suvisne scene te ne ostavlja apsolutno nikakvu pametnu misao po zavrsetku gledanja. nadalje, Joel i Ethan ne da nisu zasluzili niti jednu nagradu za reziju, nego mene zanima samo cuti od svih ljudi koji vicu da je film 'vrhunski izreziran' sto oni smatraju rezijom? ovaj film je izreziran toliko skolski, jednostavno i glatko, nasi ADU studenti rezije sa druge godine imaju vise reziserskih iznenadenja u svojim filmovima od 6 nego Coenovci u filmu od 126 minuta! Javier Bardem - svaka cast. tu nemam sto reci. 100% zasluzena nagrada i svaka mu cast. jedino sto ovaj film ima dobro je prica - koju ja osobno ne razumijem. no ocito je da je prica dobra (koja opet nije maslo braće Coen) cim je izazvala toliko poklika medu teksašanima. oni shvacaju sto to znaci i ok, necu se mjesati. i film ima svoje zabavne trenutke. ima i napetih momenata, ima cak i rijetkih koji te tjeraju da stvarno pomislis 'u jebote kaj ce se sad dogodit?'. ali nista od toga se ne moze mjeriti sa ultra zabavnim Junom, filmom stoljeca 'Okajanjem'. i kad sam se toga sjetio. gospodin Wright ne da moze dati poduku iz originalne i fascinantne rezije gospodi Coen, nego bi mu to bilo ispod casti. opcenito su braća Coen precjenjena. neznam zasto, no jesu. imaju 1 dobar film i 2 prosjecna. ovo smece ni u kom slucaju nije medu ta 3, dakako.

Psyho

Tipičan thriler. Odvijanje same radnje je odlično kao i sam film, ali mi je žao kraja što je glavni lik ubijen,a gospodin Psyho ostao živ. U filmu je daleko najače svestrano otvaranje vrata gosp. Psyha, hahaha

bardem dominira

Netko je negdje napisao da se Bardemova prisutnost osjeća i u scenama u kojima on nije prisutan, s čime se u potpunosti slažem...Sve u svemu impresivan film, na prvu loptu jednostavan i britak iako bi ga mogli i metaforizirati te Baredemovo ulogu Antona Chigura interpretirati kao samu Smrt...ne pročitah originalni predložak za film pa nemogu ni ulaziti u dubine.Uglavnom dva i nešto sata punokrvnih iako netipičnih Choena,pružili su ono što se od njih i očekivalo- još jedno remek djelo...

Vrijedan svakog osvojenog Oscara

Čim sam prvi put pogledao film a pogledao sam ga dva puta u jednom danu, znao sam da će osvojiti barem jednog oskara a osvojio je 4. Javier Bardem zasluženo je dobio oskara za ulogu psihopatskog ubojice Antona koji se drži nekih svojih pravila koja mu određuju tko će i kada umrijeti. Kao recimo, negdje na polovici filma u razgovoru preko telefona likom koji glumi Josh Brolin, Bardem mu kaže da ako se ne preda da će i njegovu ženu smatrati odgovornom i na kraju filma kad poubija sve koji su mu bili na listi, lagano se odšeta kod Brolinove žene i kaže joj da je obećao njezinom mužu da će je ubiti. U filmu ima dosta humora i odličnih dijaloga u kojima nam neki dodatno upotpunjuju cijelu priču. Jedino mi je žao što su izostavili scenu u kojoj pogine Brolinov lik te samo vidimo kako ga već mrtvog pronalazi Tommy Lee Jones.

Pismo-glava

Štovatelji braće Coen doći če na svoje u ovom krajnje stiliziranom napetom trileru koji zaokružuje njihov filmski rad. Ako ih dosada niste voljeli, s ovim filmom, voljeti čete ih još manje, no ako ste njihov poklonik, bez sumnje biti čete zadovoljni. Javier Bardem stravično je dobro odglumio ubojicu-psihopatu kojeg niti slučajno ne biste željeli sresti, još manje biste željeli da vas lovi. Bardemu je uloga hladnokrvnog ubojice koji uvijek zna ishod događaja i često se služi novčićem kako bi odredio sudbinu svojih slučajnih žrtava savršeno legla, ukloga ubojice kojeg apsolutno ništa ne može spriječiti da ostvari ono što je naumio, jer kako je Kelly Macdonald na kraju rekla, ne odlučuje novčić nego onaj koji taj novčić baca. Za neke poput mene, film na trenutke postaje nepodnošljivo napet, no za neke poput mog prijatelja nepodnošljivo je dosadan. Film je gotovo bez muzike, pa su prirodni zvukovi vjetra, gromova, ljudskih koraka, škripe vrata i disanja ono što če nepodnošljivu napetost gledanja i iščekivanja na trenutke nepodnošljivo pojačavati. Odlićno režirano i odglumljeno, stoga je moja ocijena filma 5.

Iznenađenje

Film sam gledala a da nisam znala apsolutno ništa osim da u njemu glumi Tommy Lee Jones, kojeg volim i gledam sve filmove u kojim on pomoli nos. Očekivala sam nešto drugačije. Bar malo više akcije. Uprkos tome, film me nije razočarao. Više me je onako "zatekao", iznenadio... Nakon što sam se adaptirala na ono što nisam očekivala sve je bilo dobro. Uživala sam u svakoj sceni. S druge strane dijalozi me nisu posebno oduševili. Ali možda nisu ni trebali biti spektakularni i pamtljivi. Najbolje su one scene u kojima vlada samo tišina i napetost raste li raste. Jasno i glasno smo vidjeli ono što nam je trebalo biti rečeno - kako smo krvoločni i spremni na sve "za šaku dolara" i kako život ne vrijedi ni pišljiva boba, a ponekad ovisi o novčiću bačenom u zrak... Glumci su svi za deset,to se ne mora posebno naglašavati. Morat ću ga pogledati još jednom definitivno.

naporno

staklo!

Besmisleno trabunjanje

Ovaj film je teško razočaranje bio...hrpa besmislenih dijaloga, scena i likova da bi prenijeli banalnu i neoriginalnu poruku. Javieru je bolje da se okani loših filmova, jer je dobar glumac, a filmovi a la' ovaj i Ljubav u doba kolere mu zbilja nisu na diku i slavu u CV-u. A niti ona Duško Lokin frizura :D

Ocjena recenzije: 2.71 Tvoja ocjena: -

Then I woke Up....

Auuuuuu! Coenovci ovaj put jednostavno razvaljuju. Njihova sam veeeeelika poklonica, još od prvijenca Bloody Simple. Međutim, moram priznati da me nisu nešto posebno oduševili svojim posljednjim ostvarenjima The Ladykillers i Intolerable Cruelty (Paris J t’aime nisam gledala pa ne mogu komentirati). Mislim, nisu to loši filmovi ali mi nisu bili ni blizu filmovima poput The Big Lebowski, Fargo, Barton Fink, The Man Who Wasn't There itd. Tko im je kriv kad su zadali visoke standarde :) pa uvijek od njih očekujem mnogo. Ovim filmom su se napokon dostojno vratili na scenu. Napet i nepredvidljiv triler, zanimljiva priča, odlični dijalozi, sjajna fotografija i naravno glumačka postava.

Odlično

No Country for Old Men, je Odličan film, sa odličnom kombinacijom glumaca. Od kojih odskače Javier Bardem, sa frizuricom posrnulog maloljetnika, i očima nekog vjerskog fanatika...

Izvrsno

Naslov filma zapravo sugerira na Tommy Lee Jonesa koji pokušava razriješiti slučaj nestaloga novca i loviti kriminalce (vjerovali ili ne)bez pištolja u Texasu negdje osamdesetih godina prošloga stoljeća. Naravno da mu to ne uspijeva, pa je kraj filma zapravo dosta depresivan. Zanimljiv je dijalog jednoga staroga čovjeka i čini mi se Tommy Lee-a u kojem stariji čovjek kaže: Da mi je netko rekao da će u Texasu za dvadeset godina hodati klinci ofarbani u ljubičasto, rekao bih mu da nije normalan. Ali to se stvarno dešava. Javier Bardem je izvrsno odglumio psihopata, koji ubija a da ne trepne (zaslužio je oscara). Ostatak ekipe također solidan. U Hollywoodu se počinju snimati dobre, ali ipak pomalo depresivne triler-drame (No Country For Old Men, Gone Baby Gone, Before The Devil You Know...), koje će oduševljavati većinu filmskih kritičara, a i dosta zahtjevnije publike.