Bit će krvi

Odličan film

Gl. lik, Daniel Planview je čovjek koji razumije vrijednost slobode.

Bit će krvi

JE bit će al moš mislit. Čak i u scenama ubojstva nema krvi.čekaš čekaš čekaš DAJ KRV zašto nema krvi osim toga poprilično dobar film čak i u filmovima za djecu ima više krvi

Tmuran film s tjeskobnom muzikom koji u nama potiče preispitivanje o odnosu prema Bogu, bližnjima, pohlepi, novcu..... Kad iziđeš iz kina i još dugo misliš o filmu, to je za mene znak da je riječ o remek- djelu. Čista petica!

Lewis-5!

Čudan film. Gledao sam ga tražeći neku dublju poruku koje možda i nema. Lewis-odličan!

Great !!!

Odličan film i ako se mene pita puno bolji od "Nema zemlje za starce". Mislim da je "Bit će krvi" puno više zaslužio oscara od malo prije spomenutog...

bit ce, bit

poseban, zanimljiv i nevjerovatno hiptonizirajuci film koji vas drzi, koliko god na prvi pogled statican i monoton, u neizvjesnosti i napetosti od pocetka do kraja. najveci plus filma su zasigurno odlicne izvedbe, i to ne samo Lewisa nego gotovo svih glumaca koji cine ovaj film specificnim i drugacijim. i bilo je krvi. jako dobro.

damirooo je kralj , živio kralj

ako damirooo kaže da film nije zabavan , onda i nije!!!!!!!!!!!!

Bit će odličan

Ja predlažem da se pokrene peticija da ubuduće Oscare u pojedinim kategorijama filmovi mogu podijeliti. Zašto? Ipak je velika šteta da ovako dobar film osvoji samo dva Oscara iako je realno gledano zaslužio barem još 3-4 (dobar dio su mu oteli Coenovci). Priča o nafaštu Danielu Plainviewu (neću više ni spominjat koliko je Daniel-Day Lewis odličan u ovoj ulozi – dajte mu više zabranite da se natječe za Oscare! To nije poštena borba!) i njegovom materijalnom usponu, ali istovremenom duševnom i moralnom padu čovjeka naprosto ne može ostaviti ravnodušnim. Negdje sam pročitao da se film bavi dvjema danas vrlo aktualnim temama (naftom i fundamentalističkim religijama – ovdje su uberkatolici). Točno. Tu nema diskusije. Ali ja bih još dodao temu obitelji koja je ovdje nadvijena nad ovim spomenutim. Pojedine scene, poput one kad H.W. Plainview (Danielov sin) ostane gluh pa kad kasnije pokuša zapalit očevu kolibu. Jednom riječju: moćno! Uz obaveznu pohvalu glumačkoj postavi (Paul Dano uz spomenutog Lewis, onaj lik iz Matrix-a) salve pohvale idu i redatelju Andersonu, i snimateljima koji su tako realno prikazali atmosferu američkog zapada na prijelazu stoljeća da se gledatelju ponekad čini kao da gleda neki dokumentarac (isprane i požutjele scene, puno prašine u kadrovima, odlično). Što reći? Šteta što film nije osvojio još Oscara. Možda da je izašao neke druge godine, ili da se Coenovci nisu umješali, tko zna? Ovako neka vam kao dodatna preporuka posluže brojne nominacije i ona dva koje je osvojio.

nafta

dosta statičan film,ali najvjerojatnije vjeran prikaz života naftaša. soundtrac izvrsno prati tmurnu atmosferu. ako tražite neki zabavan film ovaj to sigurno nije

novi smjer

Kao zadrti stovatelj opusa P.T.Andersona, morao sam pogledati ovaj film usprkos svakakvim kritikama. Zacudio me odmak od P.T-ove vjecne teme-"ljubavi" i prikaz zivota jednog mizantorpa (kako on sam kaze). Uglavnom film se gleda u dahu i do zadnjih pola sata je fantastican. Zadnjih pola sata je razvuceno i to mu smanjuje ocjenu na 4. No svakako ga valja pogledati!

I'm finished!

"There will be blood" je za ljude vrlo istančana ukusa.Zato je u Hrvatskoj imao tako usku publiku dok se ostatak drpao na zadnjim sjedalima Cinestara, cereći se blesavo i gledajući Asterixa i ostala prožvakana sranja. Nakon što su prilično mlohava braća Coen pokupila Oscare za "film koji nema kraj"-"Nema zemlje za starce" (pritom ne umanjujem vrijednost "Farga"), "Bit će krvi" je ostao bez zasluženih nagrada za režiju, film i uopće nominacije za najbolju glazbu (za razliku od jednolične kompjuterske glazbe "Michala Claytona"). Gluma Daniela Day Lewisa je viša sfera i o njoj nema nikakvih podvojenih mišljenja. Ono što je izazvalo razočaranje onih koji film nisu shvatili je sljedeće: ovo nije film situacije nego film lika (svojevrsna biografija). Svaka situacija je podređena isključivo oblikovanju lika koji raste kako poslovno tako i za publiku, psihološki. Neki mu predbacuju da se u početku filma ništa ne govori. Čovjek je sam sa naftom i sa svojom vizijom. Treba li što reći? Za one kojima je glazba loša: jeste primjetili kako se nekada ništa ne dešava, a glazba je bila tako neugodna i mučna. Ona je govorila umjesto njega, da iz one nafte iz koje mnogi nisu ništa vidjeli, on ima viziju koja je puna proturječja i ljudskih emocija. "Bit će krvi" je ogroman ep o pohlepi, uspjehu i neutaživoj želji za bogatstvom kojoj ne mogu parirati ni obitelj, ni religija ni prijateljstvo ni kolegijalnost. Mračna priča za ambiciozne i one koji imaju preciznu viziju o onome što žele. Oni koji su se došli u kino zabaviti uz kokice, mogli su zaobići ovu dvoranu jer ovo nije zabavan film. Ovo je istančan, pametan i brutalno realan film sa najbolje ikad razrađenom motivacijom likova koji nas na neki uznemirujući način dovodi u pitanje, zašto svaki postupak glavnoga lika možemo savršeno opravdati. Možda zato jer smo isti?! Bravo za Andersona koji nam je dao i više od same krvi... koje je stvarno i bilo.

Bit će krvi

Za mene nema dvojbe - ovo je jedan od najboljih filmova koje sam gledao. rijetko se koji film na ovako okrutan, a stvaran nacin, beskrupulozno razracunava i razoruzava svaki vid ideologije -sjajno.

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

Neće biti krvi

Licemjerno bi bilo govoriti da je ovo remek djelo a boriti se sa snom pred kraj filma. Pročitao sam recenzije ostalih posjetitelja pa vidim da se neki pitaju zašto njima nije dosadan film? Znači dok gledaju film...razmišljaju zašto im nije dosadan?!? Predobro. Valjda je ovaj film jedan od onih koje ili voliš ili ne voliš. Nažalost (ili na svu sreću :)) ja svrstavam sebe u kategoriju ljudi koji ne vole ovaj film. Kao jedinu svijetlu točku bih izdvojio fotografiju. Daniel Day Lewis je dokaz da se u lošem filmu, sa nikakvom pričom može maestralno odglumiti. Bilo koji drugi glumac (možda J. Nicholson) bi se izgubio u rasplinutoj fabuli filma. Preporuka: Ništa ne gubite ako ga ne pogledate.

Turobno i klaustrofobično

Iako je snimljen vrhunski, glazba izvrsna, Daniel Day Lewis odličan sam fim odaje dojam nelagode, klaustrofobičnosti (nešto slično kao da čitam svaki dan naslovnu stranicu 24 sata). Dijalozi su prosječni, a zanimljivo da u prvih 15 minuta filma nije izgovorena ni jedna rečenica. Ipak ne može se reći da je film loš, makar se po mome mišljenju snima sada već previše pesimističkih drama poslije kojih se ljudi neće jednostavno osjećati dobro.

NIJE FILM ZA SVAKOGA, ...

..., ali je svakako film za mene. Iako je film dug i po nekima nepotrebno razvučen, meni nije bio dosadan. Na nekim scenama sam se u toku gledanja pitao, zašto meni ovaj film nije dosadan, a trebao bi biti. Naoko ima sve preduvjete za zjevanje. Takvo pitanje mi je palo na pamet dok sam gledao Stalkera od Tarkovskog, Odiseju 2001 ili Barry Lyndona od Kubricka. Nevjerovatno je kad naoko bezvezna scena, koja traje predugo i dalje održava pažnju gledatelja i na kraju samo takva ima smisla. Režija, glumci, glazba, fotografija, ... u rukama pravog dirigenta načinili su ovu divnu slikovnu sinfoniju i obogatili svijet filma za još jedno remek djelo. Genijalci-majstori Tarkovski i Kubrick dobili su još jednog ravnopravnog mlađeg kolegu, a ime mu je P.T. Anderson.

Bit će krvi - Razočarenje

S obzirom da je film toliko hvaljen i od kritičara i od pojedinih gledatelja, ja sam se neugodno iznenadila jer film nije ni malo po mom ukusu. Prerazvučena radnja, naporna glazba, dosadni dijalozi... u drugom dijelu filma sam se borila da ne zaspem. Cijelo vrijeme sam se trudila da mi se svidi taj film, pošto je tako dobro prošao kod kritika... ali uzalud. Ne mogu vjerovati da je ovaj film uvršten na 20.mjesto najboljih filmova svih vremena. Film "Nema zemlje za starce" je 10 puta i bolji i zanimljiviji. U ovom filmu prvih pola sata nema uopće dijaloga... napet si radi napete glazbe, očekuješ sad će nešto biti... pa sad... a ono ništa. Ovo mi je najveće razočaranje od filmova u zadnje vrijeme, ali eto očito filmski kritičari i ja nemamo isti ukus. Jedina svjetla točka je odlična gluma Daniel Day-Lewisa, eto njemu svaka čast... Mislim da će većini žena ovaj film biti dosadan, možda bolje da ga preskoče...

Razvučeno rekmek djelo s lošom glazbom

Film je definitivno klasa za sebe. Ali muzika i dinamika radnje ne mogu s povezati. Bar ne u prvom dijelu filma. Gluma je vrhunska, ali ono što traje 160 minuta je moglo trajati 130. Neki dijelovi su toliko razvučeni da film znatno usporavaju. Ne očekujte ipak da je toliko dobar.

160 minuta Daniel Day-Lewisa

Daniel Day-Lewis u prići o bezosjećajnom naftašu čiji je jedini cilj stvoriti vlastitu naftnu tvrtku neće kod gledatelja pobuditi simpatije prema liku kojeg glumi, no oduševiće zato svojom izvedbom. Bezosjećajan i inteligentan negativac koji toliko mrzi ljude da mu je jedini cilj postati bogat kako bi mogao pobijeći od ljudi. Ovo je u režijskom smislu, film krupnih kadrova u kojem polupustinjski krajolici s ponekim detaljom izazivaju u gledatelju nelagodu, kad se tim prizorima doda i nimalo ugodna muzika (koja je izvrsna), imate pred sobom dvije mogućnosti ili da prestanete gledati film ili da se potpuno prepustite Danielovoj glumačkoj izvedbi koja je savršena i naglašeno potpomognuta glasovnim, muzičkim i prostornim kontrastima. Moderna varijanta Građanina Kanea ipak nije dostigla Orsonovo filmsko savršenstvo, tom filmu jednostavno nedostaje ono nešto, što nije lako izreći... no film, režija i Danielova gluma zavrijeđuje veliku peticu.

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

There will be blood

genijalan film. lijepo je to odmah riješiti. daniel day lewis je lud do kraja neba, a u filmu glumi i mladac iz little miss sunshine. onaj koji ništa ne govori. film traje čitavih 2 i pol sata i to je stvarno brzo prošlo, što se ne bi moglo reći za sweeney todda (koji traje pola sata manje). to sve govori. i o jednom i o drugom filmu. kamera/fotografija je prekrasna; duge scene krajolika uz podlogu haunting muzike su stvarno nešto posebno. iako svi manje-više vole greenwooda, i da se čovjek posere ljudi bi to smatrali remek-djelom, nije na odmet napomenuti kako ovaj soundtrack daje neku sasvim novu dimenziju filmu. smatram da film ne bi bio ovoliko dobar bez te muzike. odlična priča, odlična gluma, lijepa fotografija i odlična muzika. to je to.

Oscar za najboljeg glumca

Nisam još gledala sve filmove i ovo ja naprečac sudim ko bi trebao dobit Oscara za najbolju mušku ulogu. Daniel Day-Lewis se zaista iskazao u ovom filmu. Maestralna gluma, što bi rekli kritičari. Sve listom je savršeno - govor, pokreti, izraz lica, ono konstantno žvakanje, cijela njgova pojava... Ma sav je savršen! Ovo je tačno jedan karakteran film, jer Danielov lik je ustvari priča ovog filma. Muzika, tj. bolje rečeno zvučna podloga je neobična i jako dobra, savršeno uklopljena u scene koje prati. Jedino mi se kraj filma ne sviđa. Nekako je sve od početka pomalo rastegnuto i onda na kraju zbrzano u par scena pa je i kraj tako nagao i neočekivan. Nekako me ostavio s osjećajem da nešto fali... A možda mi samo fali - još :)