Jedan od najboljih filmova svih vremena! Zastrašujuća gluma Anthonya Hopkinsa!

The silence of the Lambs

savršenstvo!!!

Petica!

Pogledati! Legendarni film!

Kad Jaganjci Utihnu

Najbolji triler svih vremena! Remek djelo...Hopkins i Fosterica ušli u upisani u povijest.Jedino mi je žao što Ted Levine,glumac koji je utjelovio serijskog ubojicu Buffalo Billa nije dobio veće zasluge za svoju briljantnu izvedbu.

najbolji poslije shawshanka

aaaa

"Well, Clarice - have the lambs stopped screaming? "

'The Silence of the Lambs' je film koji je definirao žanr horor trilera te i nakon 19 godina mu se ne može naći takmac, niti zamjerka. Služeći kao svojevrsni nastavak Mannova 'Manhuntera', Demmeov film savršeno funkcionira prateći priču o mladoj FBI kadetkinji Clarice Starling koja mora posjetiti zloglasnog Dr.Lectera u zatvor kako bi joj on pomogao u hvatanju serijskog ubojice Buffalo Billa. Odnos između Lectera i Starling je gotovo kao onaj između doktora i pacijenta te je svako novo odlaženje u Lecterovu zatvorsku ćeliju pojačanu neprobojnim staklom praznik za gledatelje. Tome naravno pridonose glumci a posebno dvoje glavnih-Hopkins i Foster. Hopkins pokazuje svo savršenstvo britnskog karakternog glumca te on uspjeva svojom pojavom prestrašiti gledatelje. Bez tjelesne mase, znaka izobličenosti ili čak ni prikazivanja njegovih zločina, Demme i Hopkins uspijevaju prikazati zlo u ljudskom obliku. Hopkinsova izvedba ide u filmske anale, ali nikako ne smijem zaboraviti Foster koja odlično glumi naoko jaku Clarice s burnom prošlošću. Demme savršeno snima filma bez upotrebe jakih zvukova, bez puno krvi, polazeći od toga da je strašnije ono što ne vidite a pojačavajući taj dojam interijerom u kojem Lecter živi i samim Lecterom te držeći taj standard do kraja. Ovo je također odlični pokazatelj kako iskoristiti savršeni scenarij, tj. kako u prvi plan pogurati dijaloge a ne akciju. 'The Silence of the Lambs' će i za 50 g. biti remek-djelo a na vama je samo da nabavite film i uđete u svijet Dr. Hannibal Lectera.

...

Film je odličan gledajući sa svih kritičkih stajališta. Vrlo je impresivna surovost i hladnokrvnost glavnog glumca koji je ujedno jaaako dobar telepata i psiholog. Brutalnost i sotonska tisina sa prizvucima i elementima klasike sto u glazbi sto u scenama odaje zastrasujucu sliku svijeta. Sama pomisao da je takva brutalnost i kanibalizam prisutan i u stvarnom svijetu daje nam jos vise straha nego recimo da gledamo Drakulu. Neznam jesam li najbolje recenzirao ovaj film,ali zbilja je to tesko opisat rijecima. Treba ga svakako pogledati!!