Pizzeria Kamikaze

Druga šansa

Film opisuje na jedan ironičan, tmuran, a prije svega depresivan način, život poslije smrti onih koji si sami oduzmu život. Inače ovaj film spada u kategoriju nezavisnih, alternativnih umjetničkih ostvarenja, koji se uostalom i proslavio na poznatom američkom alternativnom festivalu Sundancea 2006. godine. Režiju i scenarij obradio je lik sa naših prostora Goran Dukić, pa tako se u filmu osjeti određena doza „balkanske kamere“. Ono što prijeći da film po meni dobije čistu peticu jest ponešto usporenija pa čak i pomalo dosadna (dramatizirana) radnja u drugom dijelu filma.

Još veća govna

Bilo je to par dana prije završnog ispita na faksu, tražio sam nešto za opuštanje, a izbor je pao na film «Rezači žila: Ljubavna priča», film o samoubojicama. Pitate se je li to bio pravi izbor za borbu protiv nervoze? Ne samo to, već ga preporučam svima, pa i samim rezačima žila, gutačima tableta i svima ostalima kojima je palo napamet da iskušaju kako je na drugom svijetu. Na svu sreću, protagonisti ovog filma nisu iz naše stvarnosti pa je njihovo iskušavanje i ostalo samo na tome – iskušavanju, i dobili su priliku da se vrate u život. U stvarnom svijetu stvari bi završile ponešto drugačije… Pa kako je to onda s druge strane života? Kako kaže glavni glumac: «Pa stvarno, tko bi se sjetio bolje kazne. Ovdje je sve isto, samo malo gore. Razmišljao sam o tome da se ponovo ubijem, ali nisam pokušao. Nisam htio završiti u još većim govnima». A ako se pitate što znači «malo gore», to znači pustoš i jednoličnost američkog zapada, a ujedno i duhovnu pustoš, u svijetu bez osmijeha, cvijeća i zvijezda. U tom svijetu našao se čudan dijapazon likova: dugokosac u ljubavnim patnjama, crnka u potrazi za pravdom, plavuša sklona sektama i brkati flegmatični Rus. Na koji su način svi oni povezani – saznajte sami! Ako vas na trenutke uhvati osjećaj monotonije dok budete gledali film, znajte da on takav i želi biti, jer takav je život poslije smrti, a za mnoge nažalost i prije smrti. Za razliku od filma, u ovom svijetu imamo osmijeh, imamo cvijeće i imamo zvijezde, stoga ne živite ga kao da je zagrobni!