Kraljevi kvarta

Mito svuda oko nas

David Ayer, režiser filma, kao da se specijalizovao za tzv. policijske filmove ('Harsh Times' sa Christianom Bale-om), gde nastoji da nas uveri kako je biti policajac, jako komplikovano, teško i pre svega po život opasno. Hmm, verovatno je u pravu, ali zar to nisu i neki drugi poslovi (rudar, mašinovođa, vatrogasac ...)?Uloga koju tumači Keanu Reevs je kao stvorena za njega, ali priliku nije iskoristio u potpunosti (njegov lik je dosta realističan, ali je zagušen mnoštvom drugih, okrenutih protiv njega), tako da je teško običnom gledaocu da ga prihvati kao 100% dobrog momka. Forest Whitaker u ulozi korumpiranog policijskog šefa Jack Wander-a je takođe neuverljiv (pokušaji s nekim otrcanim forama nisu mogli da prevare glavnog lika). Posle gledanja filma, prosto se nameće pitanje: 'Korupcija u policiji, opravdano ili ne?' Niko neće da reskira život za male pare, zar ne? Ipak očekivao sam mnogo više, imajući u vidu glumačku ekipu postavljenu na opasnim ulicama Los Angelesa, sa uvek zahvalnom temom - mito, a tu su i izdaja, ubistvo, laž ...

Street Kings

Sa 'Street Kingsima' sam dobio upravo ono što sam i očekivao. Solidan akcijski film koji se bavi korupcijom u policiji. Iako se može reći da je tema izlizana i naravno da ima boljih filmova na tu temu, 'Street Kings' me nikako nisu razočarali, te sam čak i uvidio neke nove stvari. Na primjer Keanu Reeves. Iako on nije u rangu glumaca svoje generacije (Depp, Penn, Pitt, Norton...), ovdje je možda i odigrao najbolju ulogu do sada. Njegov kolega Whitaker opet dokazuje da je odličan glumac (možda malo teatralno kao što drugi komentari sugeriraju ali dobro), Hugh Laurie pokušava pobjeći od House sindroma no ne uspijeva mu, Chris Evans je buduća zvijezda, Naomie Harris odlična glumica, a pojavljivanje repera u filmovima mi već pomalo počinje ići na živce (kod nas su to osobe tipa Marija Valentića koji glumcima s diplomom uzimaju posao) iako je Common dobar a npr. The Game (ko je taj??!!) katastrofalan. Redatelj Ayer je inače scenarist poznatih nam stvari poput 'Training Day' i 'Dark Blue'(naravno da se radi o korumpiranim policajcima), a jedan od scenarista ovog filma je Kurt Wimmer (briljantni 'Equilibrium'); tako da od ovog filma možete očekivati dosta akcije, ubijanja, dobru priču i glumu a posebno bih ga preporučio ljubiteljima policijskih filmova.

realnost

jako realno prikazan sadašnje stanje u policiji gdje više nema podjeljenih na crne i bijele več na pomalo sive likove i gdje samo mala stvar pomiče svakog policajca ili s ove ili one strane pravde, tako da sveukupno hrabrost obrađivanja takve tematike zaslužuje jako visoku ocjenu buduči da se u americi policija smatra svetinjom, a vrhunsko mi je izgledala interpretacija witakera iako pomalo teatralnog, a reevs na standardno solidnoj razini kad je u pitanju policijska uloga

Jako dobro

Film je nasilan, krvav, sirov, a takvo je nažalost i društvo u kojemu živimo. Dobio bi od mene čistu peticu, ali me malo smeta preglumljivanje od Foresta Whitakera. Osobno ga preferiram kao glumca, ali je ovdje previše teatralan i ne izgleda realno. Uglavnom ovo je Trenning day - Dan obuke (izvrsni Danzel Washington) na steroidima. Gledati, ako Vam ne smeta veča količina nasilja.

Izlizano

Ovakva vrsta priče prožvakana je tisuću puta. I ovaj film sam gledao davno, pa ni tu ne znam o čemu se radi, ali mislim da je riječ o korumpiranim policajcima. Takvih filmova u prošlosti je bilo na tone.

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

vrijedi pogledati

dobar film,jedan od onih kod kojih se do samog kraja nezna tko pije tko plaća.prepun glumaca poznatijih iz tv serija.

Zločesti murjak

Ovaj se film za razliku od mora sličnih mu serija i filmova koji obrađuju temu good/bad policajac, temelji gotovo isključivo na borbi između samih pokvarenih murjaka. No nažalost iako je film dosta kvalitetno napravljen ipak ne nudi ništa novo te veći dio filma imate osjećaj da proživljavate Dejavu (baš zbog te prožvakane tematike). Ono što film izvlači od nekakvog kalupa jest mnoštvo Tv faca (manje-više proslavljenih) koji se pojavljuju u filmu, te pomalo neočekivani teatralni završetak.

Odličan good cop-bad cop movie

Još 1 film o policijskom sustavu(a svi znaju šta to sve podrazumijeva,barem se nadam)no ne bilo kakav. Reeves je žestoki ali pravedni policajac baš kao u legendarnoj Brzini. Sprovodi pravdu na svoj način,bez 100%tnog poštivanja propisa.Otkriva 2.lice svog tima i da su mu oni podmetnuli egzekuciju njegovog ex partnera. Na kraju ih kažnjava dostojanstveno šaljući ih u smrt,ne u zatvor.Najbolji policijski film još od Coplanda!!!Highly recommended!

Nije za svakoga ali odlično

Meni je isto odličan ovaj film. Od njega sam i očekivao da će biti nasilan budući da je scenarist James Ellroy (Crna Dalija, L.A.Povjerljivo). Film vrlo podsječa na Teška Vremena, isto crnačka ekipa, policajci, nasilje, panorame L.A. Mislim da je ovaj film bolji od Teška Vremena. Dinamičniji je, nasilniji (što meni paše), ima napetih scena i režija je virtuoznija - pogotovo one scene iz zraka. Keanu Reeves je odlično odglumio nasilnog ali pozitivnog policajca, inaće ne volim ovog glumca ali u ovom filmu je briljirao - pokazao je svu muškost. Forest Whitaker je još jednom odglumio kapetana odlično kao i u 'telefonskoj govornici' i ostalim filmovima. Mislim da je dokazao da mu te uloge stoje, ali mogao je uskočiti i netko drugi umjesto njega - radi osvježenja. Film baš i nije nešto originalno ali jamči 90 minuta zabave i jurnjave kroz 'prljavi' Los Angeles. Meni se vrlo sviđa što se redatelj usudio film prikazati nasilnim i to dosta uvjerljivo - što su mu neki kritčari zamjerili a kod mene je to plus, jer Los Angelesu to upravo i pristaje, ta beskompromisna surovost. Ako volite nabrijane policijske filmove na temu korupcije, s mnogo psovanja, jurnjave i ubijanja onda je ovaj film pravi izbor za vas!

Odličan film sa odličnim Reevesom

Danas sam pogledao ovaj film u vrlo dobroj kvaliteti što je relativno brzo jer je film prije nekoliko dana izašao u američka kina. Film je pun akcije, ubijanja, psovanja i ima dobar scenarij. Keanu Reeves je policajac koji se vodi po svojim pravilima dok policija samo čisti mrtvace iza njega. Sve mu je išlo dobro dok u jednom restoranu nisu ubili njegovog bivšeg partnera a na snimci kamere on ispada krivac za to a kasnije sazna da su u to umješani njegovi kolege i kapetan. Do kraja filma ih sve sredi. Od već spomenutih Reevesa i Whitakera treba spomenuti i Hugha Lauriea (Dr. House) i Naomie Harris (Pirati s Kariba) koja ovdje ima manju ulogu. Dok se Laurie previše i ne razlikuje svojom glumom od one u Dr. Houseu, Keanu Reeves je savršeno odglumio hladnokrvnog i brutalnog policajca a da je istodobno pozitivac.