Gospodar prstenova: Dvije kule

Divovi

Nemam većih kritika na film, osim jedne, a to je kada ent drži Pippina i Merrya u rukama. Naime, oni su vrlo mali i niski koliko ja znam, a ent je ogroman, a kada ih on drži u nekim trenutcima izgleda kao da su Pippin i Merry divovi, a ne mali hobiti. Veliki su kao 1/4 tog enta. Sve u svemu jedna čvrsta četvorka.

Ne kužim :/

Kak je taj film ospio nak' dobro proć na Oskaru..

saga se nastavlja

Borba za Međuzemlje se nastavlja. Prsten je i dalje na putu uništenja, Frodo uz svog najvjernijeg prijatelja Sama i dalje gazi prema Mordoru, a tu se pridružuje i Gollum. To stvorenje je prikaz što pohlepa može napraviti od živog stvorenja. Gollum je podijeljena ličnost, u njemu još živi pohlepa za Prstenom a u isto vrijeme ga izjeda krivnja zbog svih zala koje je napravio pod utjecajem istog Prstena. I dok vodi Froda i Sama prema Kletoj gori, u isto vrijeme razmišlja kako se opet dokopati svog blaga. Izvanredan prikaz nihilizma ljudskosti (u knjizi je to stvorenje i njegova preobrazba fantastično opisano). U isto to vrijeme ostatak družine radi na uništenju neprijatelja. Vode se bitke. Vilenjaci ponovno ulaze u savez sa ljudima. Žrtve padaju na obadvije strane. Veću ulogu u poražavanju zla dobivaju i dva simpatična hobita - Pipin i Merry. U prvom dijelu su djelovali poprilično nespretno, ali sada preuzimaju ulogu u cijelom ratu za prsten. Film je snimljen sa strahovitim efektima bitaka i održavaju napetost kod gledatelja. Za mene najbolji dio trilogije. I opet se vidi kako su svi likovi bitni u cjelokupnoj borbi, jer svaki nosi svoj zadatak, i svaki potez koji se napravi utječe na sudbinu svih. Ali da bi vidjeli da li će sudbina biti naklonjena dobru ili zlu moramo počekati i treći dio trilogije.

DVA PALCA DOLJE !!

O, Bože, što mi je ovo trebalo? Kako sam mogao baciti 20 kuna i pogledati ga u kinu prije tri godine? Pa bolje da sam tih 20 kuna dao nekom prosjaku na ulici na putu do kina. Gospodar prstenova: Dvije kule je nevjerojatno precijenjen film! Priča je plitka i naivna. Sve te silne borbe oko jednog jebenog prstena? Ma dajete molim vas! Gluma je patetična i neuvjerljiva. Peter Jackson bi se trebao ugledati na Larsa von Triera koji bez imalo specijalnih efekata pravi remek-djela. Ovo je strašno! Nikada si neću oprostiti što sam potrošio 180 minuta svog života na ovo stajsko gnojivo!! P.S. Ne želim da fanovi LOTR-a ovu moju recenziju, tj. negativne kritike, shvate osobno i da se uvrijede. Ove negativne komentare upućujem tvorcima ovog filma. Ocjena filma: 1

Ocjena recenzije: 1.4 Tvoja ocjena: -

Još bolje od prvog dijela!

Kao što spominjem i u naslovu.Barem meni,ovo je najbolji dio.Svima je najbolji treći,ali meni je bolji drugi.Sa fenomenalnim specijalnim efektima i odličnom glumom.Definitivno vrijedno gledanja!!!

središnji i najlošiji dio

kao što rekoh, najlošiji dio. događaji iz knjige su skroz preokrenuti, toliko je knjiga izmjenjena da je sve dovedeno do neprepoznatljivosti. vojska vilenjaka koja je došla u pomoć helm's deepu u knjizi ne postoji, itd. mnogo gluposti zapakiranih da bi pomoglo "akcijskom" ugođaju filma. da ne komentiram legolasov izlet na štitu koji je najgluplji dio filma. sad malo pozitivnih strana. lik goluma je napravljen genijalno, akcijske scene su veličanstvene, scenografija, kamera i fotografija odlične. glumačka ekipa ne baš tako dobra, ali solidno se drži. sve u svemu, jako impresivan film. solidna +trojka.

Velika filmska saga

Tako ga svi veličaju. Meni LotR (film) to i nije. Čitao sam knjigu i osvojila me. Gledao sam film i ostao sam ravnodušan. Spcijalni efekti su super, glumci su super, sve je super, ali opet nešto fali. Slika i izgled Međuzemlja je izvanredan, dugo nije bilo ovako opuštajućeg filma (što se scena tiče). Najveću zamjerku imam u tome što se dijalozi sastoje od previše simboličkih rečenica. Film definitivno vrijedi pogledati, ako treba i po nekoliko puta. Imati ga u svojoj kolekciji DVD-ova, svakako. Ali nije film koji je bolji od svega do sada snimljenoga.

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -