Dok nas jackpot ne rastavi

......

film je predobar

Osuđeni na šest meseci teškog braka

Sa premisom: 'Neka vam se posreći!', pratimo dvoje mladih ljudi koji su sušta suprotnost.Joy McNally (Cameron Diaz) je prava japi-cura, ostavljena od verenika Masona (Jason Sudeikis).Jack Fuller (Ashton Kutcher) je neodgovoran, pomalo lenj, čak mu polazi za rukom da popije otkaz od rođenog oca, Jacka Fullera Seniora (Treat Williams).Tražeći utehu u Las Vegasu, on sa najboljim pajtosom, Haterom (Rob Corddry) advokatom u pokušaju, a ona sa najboljom drugaricom, neurotičnom Tipper (Lake Bell), naleteće jedno na drugo.Posle burne noći začinjene svim i svačim što nudi noćni život ove kockarske metropole, Joy i Jack shvataju da su potpisali venčani list, a to znači da su zalutali u brak (iz nehata).No kada Jack koristeći Joyin novčić osvoji neverovatnih $3,000,000 na jack-potu, stvar postaje jako komplikovana.Toliko zamršena da sve dospeva na sud u New Yorku, gde im tvrdokorni sudija Whopper (Dennis Miller) zamrzava novac od nagrade, osuđujujući ih na brak u trajanju od 6 meseci, gde će dvoje mladih morati da prihvate zajednički život ukoliko žele da podele nagradu.A brak u kome su supružnici toliko različiti, podseća na arenu u kojoj par gladijatora svakodnevno ratuje, stvarajući pravi urnebes i ludilo koje će se zahvatiti sve likove koji su u kontaktu s njima...Tom Vaughan ('Starter for 10') režira komediju koja razmatra ljubavne muško-ženske odnose, po principu 'suprotnosti se privlače'.Dana Fox je autor ove priče sa puno neverovatnih i smešnih situacija smeštenih u koliko-toliko prihvatljive realne okvire (pravni aspekt njihovog braka ili stresni posao kojim se bavi Joy pod stalnim šefovim nadzorom).Sa budžetom od $35,000,000 film je uglavnom snimljen na lokaciojama po New Yorku i Las Vegasu.Zarada od preko $80,000,000 za 4 meseca prikazivanja, jeste najbolji pokazatelj da publika voli ovakvu vrstu komedija.Dobra glumačka ekipa, sa glavnim likovima koji su solidno odradili svoje role, mada nije bilo neke hemije među njima.Priča jeste uglavnom kliše, jeste predvidiva, ali ima potrebnu dozu romantike, što ostavlja pozitivan utisak i deluje simpatično.Nije loše, pa bez obzira što se mogu videti mnoge otrcane fore, ipak može da se pogleda, jer ova komedijica je zabavna, pomalo smešna, što je u krajnjoj liniji i svrha njenog nastanka.

...........

odliiiiičan mi jeeeeeee..

What happens in Vegas

Ovaj jackpot oko kojeg se radnja vrti je samo paravan za prvotnu mržnju, a kasnije veliku ljubav između dvoje glavnih likova, kako to u romantičnim komedijama obično biva, a koje u zadnje vrijeme žele biti što originalnije. Znači, ovaj par se mora trpiti u istom stanu radi osvojenih para u Vegasu i obadvije strane napraviti će sve kako bi zadržali cijeli iznos za sebe.Što se više bliži kraj njihova zajedničkog života, oni će shvatiti da se zapravo vole.Ali, na konačnom saslušanju, Joy se naljuti na Jacka (kao i uvijek postoji zadnja prepreka njihovoj ljubavi) jer je vratio prsten njenom bivšem zaručniku. Kemija je vidljiva između Cameron i Ashtona, iako ih se ne bi moglo zamisliti u stvarnom životu skupa.Ali, sve nam je to već viđeno, već poznato, kao i dijalozi i općenito predvidljivost situacija, a ne pomaže ni neduhovitost karakteristična za ovaj žanr. Ništa dubokoumno nije izašlo iz ovog filma, ali za ubijanje vremena pomaže.

Izrazito glupo

Nevjerojatno je s kolikim uspjehom Hollywood spaja glumce koje nikada ne bi trebalo spojiti. Kutcher i Diaz si apsolutno ne pašu, glume katastrofalno i uopće nisam pretjerao kada upotrebljujem tu riječ za opisivanje njihove glume. Jedino što je gore od Kutcherovog glasa kada se pokušava derati i Diazinog pretjeranog glumatanja je scenarij ove romantične komedije; o režiji ni ne želim trošiti riječi. Vaughanov uradak je tipični primjer filma u kojem ništa ne štima. Smijeh ovdje dobivamo na kapaljku jer tko bi htio gledati Kutchera i Diaz kako se napiju, ožene, osvoje jackpot, moraju živjeti zajedno kako bi dobili novac i onda se nakon svega zaljubljuju jedno u drugo? Ne bi li bilo jednostavnije da su u početku podijelili 3 milijuna, otišli svatko svojim putem pa da poštede gledatelje ovog užasnog filma? No ono što najviše vrijeđa jest da je ovaj film već sto puta viđen, u radnji nema ničeg novog a ako vam se gleda Vegas u jednoj ludoj noći onda pogledajte 'The Hangover' koji je remek-djelo za ovo bezlično smeće koje nikada nije trebalo ugledati svjetlo dana. Jako žalostan pokušaj komedije.

Ocjena recenzije: 3.17 Tvoja ocjena: -

poprilično tipično...

Poprilično tipičan zaplet, razrada i rasplet... Nisam baš zadovoljna. Ashton mi je simpatičan, ali to nije dovoljno da filmu dam nešto više od 3-ke. U ovom članku se govori o kemiji između gl. glumaca, a ja baš htjela spomenuti da mi se uopće ne sviđa taj par: Ashton+Cameron. Baš su mi neki mlaki ispali.

Simpa film

stvarno nije loš film...sviđa mi se obrada radnje filma koja je puna zbivanja i radnja nije odugovlačena kao u većini filmova što je vrlo pozitivno i jako mi se sviđa...cameron sjaji u svojoj ulozi i svaka joj pohvala zbog toga....nije mi baš smiješan ali zato sve to pokriva zanimljivost ovog filma iako se radi opet o sličnoj priči ako ne i istoj kao u puno romantičnih komedija ali eto...film me je nekako pozitivno oduševio...ja sam mislio da će se tu u filmu raditi smao o nekom jackpotu i nekom kockanju al eto iznenadio sam se..zanimljiv je i po zanimljivim spačkama ma film je cooollllllll...dajem 8/10 a to je valjda čvrsta četvorkaaaa

lasssssss vega

film je fantastican.Imam male zamjerke no film je genijalan

Izvučen maksimum iz ponuđenog

Od ovog filma se dobilo upravo ono što se očekivalo; solidna i pitka "romantična komedija" koja se lako pogleda i brzo zaboravi. Razlog tome je što se ovdje radi o temi koja je već toliko puta prožvakana u Hollywoodu tako da jednostavno ne može biti originalna, bez obzira o koliko kvalitetnim glumačkim rolama, scenariju ili nečem trećem se radilo. Kada se k tome glavne uloge dodijele glumcima koji su skoro pretplaćeni na ovakve uloge (pogotovo Kutcher koji u svojoj biografiji ima skoro identične filmove poput "Pogodi tko dolazi na večeru" i "Just married") onda je sasvim jasno kakav se film može očekivati. Opet imamo dvoje nespojivih ljudi koji završe zajedno, prvo se ne podnose (pa stoga rade svakve spačke jedno drugome, što bi trebao biti komični dio filma), da bi na kraju shvatili da se vole i žive sretno do kraja života (romantični dio filma). Relativno nepoznati redatelj Vaughan je rutinski odradio posao, najviše zahvaljujući glavnim glumcima koji su se poprilično dobro odradili svoj posao, a čak se može povjerovati da između njih i postoji određena kemija. Jedino mi nije jasno koja je svrha bila angažiranje kvalitetnih glumaca u sasvim sporednim i nepotrebnim rolama (Queen Latifah kao psihijatar, Dennis Farina kao Diazin šef, te Dennis Miller kao sudac koji ih osudi na probni bračni život). Zaključak je da su svi solidno odradili svoj posao, te prosječni gledatelj koji ne očekuje previše od ovog filma ne bi trebao biti previše razočaran

Vegas

Očekivao sam više od ove komedije, al sve u svemu nije tak loša. Cameron izgleda odlično u filmu. Solidno

Gledljivo

Gledao sam ovaj film davno. Solidno, ali moram priznati da sam već zaboravio o čemu se tu uopće radi.

tak

simpatična ljubavna komedija i ništa više...

iritantan jackpot

Ideja filma je odlicna. Sve je bilo spremno za komediju koja ce se pamtiti. No odabran je krivi casting a ocito i redatelj. Diaz i Ashton se preglumljavaju, gluma je usiljena i ponavlja se iz njihovih prijasnjih filmova. Takodjer, promjena odnosa izmedju njih dvoje iz negativnog u pozitivno je prenagla, kao da dio filma nedostaje. Samo zbog ideje, film dobiva prolaznu ocjenu.

hm...

priča ne obećava, već je stoput viđena a dijalozi se slažu s tim.ne može se ečekivati više od glupave komedije koja svejedno može malo nasmijati zbog cameron i ashtona.