Maturalna večer

Matursko je bilo...strava

Pošto je jedina preživela masakr svoje porodice, Donna Keppel (Brittany Snow) je 3 godine pokušavala da zaboravi manijaka, Richarda Fentona (Johnathon Schaech), njenog profesora opsednutog lepom učenicom.Starateljstvo nad Donnom prihvatili su njen ujak i ujna, a sirota devojka je uz pomoć pshioterapeuta nastojala da prevaziđe traumu i zaboravi porodičnu tragediju.Život ide dalje, devojka je pred maturom, pa zajedno sa momkom Bobbyjem (Scott Porter) odlazi na večernji provod maturanata, za koji je verovala da će joj ostati urezan u pamćenje za ceo život.I nije pogrešila, naročito kada u hotel stigne izbegli i dobro prerušeni Fenton...Nelson McCormick režira ovaj teenage-horor, po scenariju J.S. Cardonea, koga su u agresivnoj marketinškoj kampanji predstavljali kao remake odličnog istoimenog horora iz 1980. (o čemu nema ni govora, jer ovo ima malo dodirnih tačaka s tim filmom).Sa budžetom od čak $20,000,000 film je sniman na lokacijama po Kaliforniji i Oregonu, a zanimljivo da je dobro prošao na kino-blagajnama, zaradivši preko $57,000,000.To znači da publika (mahom mlađa) i nije nešto zahtevna, jer besmisleno nasilje, lokve krvi i lepa mlada lica, sasvim su dovoljni razlozi da se ovako nešto odgleda.Glupav scenario (radi ilustracije, navešću podatak da glavni inspektor pokazuje recepcioneru fotku osumnjičenog pre no što su ga poslali u ludaru, kao da bi tamo mogao da boravi s takvom kosijanom i bradom, 'ohhh come on'), loša gluma (posebno iritira detektiv Winn u izvedbi Idrisa Elbe), a i kamera nije ništa posebno odradila (u mlakim pokušajima da nam nametne atmosferu straha), jesu glavne zamerke ovom hororčiću.Jedina svetla tačka je Johnathon Schaech sa zaista ludačkom facom u fazonu 'ne zajebavaj se sa mnom'.Preskočite ovo, ukoliko niste toliko zagriženi za horore i pritom skloni sado-mazohizmu, pa se ipak odlučite da gledate ovakvu vrstu filma!

Solidno

Slazem se s andrejem... Film je skroz ok, strašan, zanimljiv, bas pravi teen slasher, za sve ljubitelje horora! Preporuka: da Ocjena: 4

za 4

film je solidan ali opet sviđa mi se jer je tema malo drugačija od ostalih horora...pravi teen horor i nemam posebnih zamjerki ulgavnom gledljivo

Za umrijet od smijeha..

Maturalna večer u nikojem pogledu ne zadovoljava gledatelja. Priča je potpuno isprazna i neoriginalna, glumci katastrofalno loši, a scene ubijanja kao da su rađene za mladje od 10 godina. Prije nego što sam odgledao ovih napornih sat i pol očekivao sam krvav teen horror u stilu Vriska, al sve se svelo na zjevanje pred ekranom i odbrojavanjem kad će film završiti. Redatelj Nelson McCormick (poznat po radu na mnogobrojnim hit serijama) potpuno je podbacio i pokazao da jedino što može dobro napraviti je epizodu neke serije, a da mu za dobar film nedostaje još mnogo toga. Valjda je očekivao da će primamljiv naslov i hrpa silikonskih glumaca pruvići teenagere.. Film koji se čak ne isplati pogledati.. radje posegnite za nečim drugim u videoteci. Sjedi, jedan!

katastrofaaaa od filma

ja sam se doslovno smijala kad sam gledala ovaj film...ovo ne da je isfurana kopija teen horora vec sprdacina od filma...serijski ubojica jednog po jednog kolje svojim nozem naravno...a ono izbode zensku par puta a ono krvi nista, nikakvih tragova ne ostaje...glavna glumica se vjecito skriva ispod kreveta hahah a jednom je cak usla i u ormar...naravno svi su njezini frendovi zaklani i napokon kad policija dodje do nje...oni nju vode kuci i postave jednog detektiva koji cuva kucu a svaka logika govori da su je trebali odvesti na sigurno a ne u kucu di manijak zna di je....svaka scena je predvidljiva, tocno se zna kaj ce bit na kraju...i tocno se zna kako ce se film odvijat nisam mogla u filmu naci ama bas nista sto podize atmosferu, losi i povrsni glumci, radnja filma je predvidljiva i dosadna i oni vriskovi su vise iritantni nego sto su strasni, nema apsolutno nista u tome filmu da bi mogla izdvojiti a da je pozitivno, pitam se kako je uopce dosla takva sprdacina od filma u kina?? niposto ne pogledati!

Napeto i originalno

Jezivo dobar film. Gluma je besprijekorna, priča napeta ali nadasve originalna, a završnica šokantna i nepredvidljiva. Zbaoravite sve filmove strave i užasa koje ste dosad pogledali jer je ovo nešto sasvim novo.