Speed Racer

Rejser taj neki

E ja sam F1 fan al ovo mi bilo too much sareno da gledam.Probao sam,uzeo si i pivo i sunke narezo,i sira goude,i oca zvao da samnom gleda,al...nisam mogao...lete oci,sve sareno...neznam vise nista...nema ocjene...

Čisti promašaj

Braća (ili možda brat i sestra) Wachowski, dva štreberska Poljaka zaslužna za sjajni erotski triler Bound kao i onu već odavno opjevanu cyberpunk trilogiju, nikada nisu skrivali da inspiraciju crpe iz azijske pop-kulture, prije svega japanskih manga stripova i animiranih filmova. Pa su nekim čudom, nakon mračnih ostvarenja, odlučili pokazati i svoju djetinjastu stranu i snimili su jedan obiteljski film, upravo adaptaciju prastare anime serije iz 1960-tih kojeg je domaća televizija, sjećam se, prikazivala nekad u bivšoj državi. Nastao na temelju uspjeha Spielbergovih i Bayjevih TransFormersa, Speed Racer ni ne krije da je adaptacija nekog crtića, ali nažalost, radi se o kičastom, generičnom, campyjevskom ostvarenju koje mnogima definitivno nije smjelo. Tehnička strana je zadovoljavajuća, ali zapravo pored sve te digitalije šarm se jednostavno ne primjeti. U svemu tome, i likovi su dizajnirani po uzoru na one u campy serijama otprije 30-40-50 godina što zna biti jako iritantno, osobito starijoj publici koja je željna neke akcije. A akcija bi mogla biti gledljiva jedino u 3-D tehnici u specijaliziranim IMAX kinima, tamo negdje u inozemstvu. Unatoč očito dobrim namjerama, ovo je promašaj i nećete ništa izgubiti ukoliko ga ne pogledate.

Šarena katastrofa!!!

Nakon savršene mračne Matrix trilogije,braća Wachowski su nas htijeli iznenaditi sa jednim šarenim filmićem.Dvije riječi:"neugodno iznenađenje"!!!

crtić ili filmić

treba biti svjesta da je 80% filma napravljeno da izgleda kao da je crtani i da je film potpuno nerealan. ako ste toga svijesni onda treba pogledati film jer je stvarno zabavan

Odlično!

Ovo je definitivno jedan od najzabavnijih filmova ove godine. Svaka scena u filmu je pravi spektakl za oči i uši. Film je vizuelno besprijekoran i efekti se savršeno uklapaju u priču koja je puna simbolike i slavi vrijednosti kao što su porodica, čast, ljubav i sl. Odabir glumaca je također savršen i svi su obavili sjajan posao. Iako nisam imao priliku gledati Speed Racer seriju ipak sam uživao u svakoj sekundi filma. Treba spomenuti i more sitnih detalja koji su dodatno uljepšali film. Čista petica!!